Mooi geworden! Rap gegaan trouwens. Je mag wel een panoramacamera aanschaffen om het hele aquarium op de foto te krijgen. Gaaf zo'n grote bak.quote:
De planten groeien echt als gekken! De lichte achterwand helpt daarbij waarschijnlijk enormquote:Op maandag 11 april 2011 00:42 schreef Staal het volgende:
[..]
Mooi geworden! Rap gegaan trouwens. Je mag wel een panoramacamera aanschaffen om het hele aquarium op de foto te krijgen. Gaaf zo'n grote bak.
Haha, leuk he, jonge visjesquote:Op maandag 11 april 2011 00:44 schreef Staal het volgende:
P.S. Wil iemand guppen? 50 halen, 1 betalen..
Zomaar binnenvallen zonder foto's kan natuurlijk niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Ben even begonnen bij deeltje 1 met lezen, leuk tijdverdrijf![]()
Hier staat de Aqua 40 inmiddels dik 4 weken en vanaf zaterdag zitten er 14 CR's in.
Heb net even wat nieuwe planten gehaald want ik was het lelijke samengeraapte zooitje een beetje zat.
Ik ben nu dus ruim 4 weken bezig en al besloten dat als ik verhuisd ben ik ook een grote bak wil. Ik wil sowieso Corydoras Panda of Adolfi. Maar goed, eerst maar eens verhuizen
Foto?quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:14 schreef Prowl het volgende:
Halverwege het stellingen gedoe, ik heb nu minstens 25 bakken achter het huis staan
Dan is het niet waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:54 schreef Prowl het volgende:
Geen tijd voor, ik moet nu de overige bakken + stellingen ophalen

Alleen de stellingen nog halenquote:
Dat dus!quote:
Mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |