Sssssstquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:28 schreef Kreator het volgende:
Die alg komt echt wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Mooi!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 16:06 schreef Kreator het volgende:
Koppeltje van deze gekocht, erg mooie vissen vind ik. Zijn ook niet echt schuw.
[ afbeelding ]
L333
Alles boven de 50 euro vind ik vrij prijzigquote:
Mooi!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 21:49 schreef Aloria het volgende:
Mijn aquarium met t8 en led verlichting
[ http://img228.imageshack.us/img228/9199/dsc01389q.jpg (copy/paste deze link) ]
Vaag hij pakt anders altijd mijn foto's.....
Ik post de rest van de foto's wel als ik weet wat er aan de hand is...
Dat is goed te doen danquote:Op zondag 15 mei 2011 09:48 schreef Kreator het volgende:
Dan viel dit nog mee messina. 18 euro. Normaal gaan ze voor 30 / 40 over de toonbank, maar dit zaakje is vrij goedkoop.
Ja, uitstekend. De vissen zijn wel wat schuw. Met name de L nummers en de garnalen. Maar ja, dat komt misschien nog wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:07 schreef Messina het volgende:
Dat is goed te doen danEn ze zijn echt prachtig! Hoe staat het ervoor bij jou?
Bij mij duurde het ook even voor de vissen wat minder schuw werden, ja. Sommige zullen wel altijd schuw blijven, maar de meeste zwemmen toch vrolijk voor het raam langs inmiddelsquote:Op woensdag 18 mei 2011 11:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, uitstekend. De vissen zijn wel wat schuw. Met name de L nummers en de garnalen. Maar ja, dat komt misschien nog wel.
Voorlopig komt er in elk geval niets nieuws meer bij. Heb redelijk wat (opstart)alg in de bak en dat moet eerst maar eens een beetje settlen. Planten groeien zo hard, dat ik vd week al moet gaan snoeien..
Heb sinds de opstart nog steeds gelukkig maar 1 roodneuszalm verloren (geen idee waar ie is gebleven, maar dood is hij zeker..) en voor de rest groeien ze allemaal flink.
Oh en de beschadigde plaat kan worden vervangen. Kreeg vandaag bericht dat hij gratiz geleverd is.
Dat "probleem" heb ik ook, van die plantjes. Ik laat het echter maar zo, heeft wel wat vind ik. Het 'hangt' nu een beetje aan de bovenkant van de bak, waardoor er een schaduw ontstaan is, die sommige van m'n vissen erg prettig vinden. Zien we die ook weer 'squote:Op woensdag 18 mei 2011 12:31 schreef ook_gek het volgende:
Mijn bak gaat ook goed! Planten groeiwn als een gek! Zit alleen te kutten met de uitstroom van me pomp.
Hij zorgt er voor sat me planten links achteren naar voren komen. Dus moet daar even wat op verzinnen.
Binnen kort even nieuwe foto. Denk volgend weekend aan visjes er in droppen
Ik heb zelf Roodkopzalmpjes. Die komen voornamelijk uit Brazilie en Chili, dus wat zuidelijker. Maar leuk zijn ze zeker.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:38 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Wij hebben 300 liter, iets minder natuurlijk met alle stenen en planten.
Ben het er inderdaad mee eens, een grote school is veel leuker nogMaar deze keer wil ik dan wel echt goed kiezen, dus vroeg me af of er een leuk scholenvisje is uit Midden-Amerika
Dus jij zegt lekker laten groeien en nog niet snoeien?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 07:51 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Wel mooi om te zien.
Gewoon lekker hard laten groeien iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |