Ik speel alleen maar HC TDM eigenlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ga gewoon veel HQ en Demo spelen en je levelt als een malle slotje.
14 uur per prestige ongeveer als je een beetje goed bent.quote:Op zondag 3 april 2011 18:46 schreef very het volgende:
[..]
Ik speel alleen maar HC TDM eigenlijk.
Maar wie weet....ff kijekn hoe lang ik daar over 1 prestige doe, en dan zien we wel verder.
Hmm...met die 2 a 3 uur die ik per week speel gaat me dat nog net iets te lang durenquote:Op zondag 3 april 2011 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
14 uur per prestige ongeveer als je een beetje goed bent.
Juist het feit dat ik niet weet of diegene met de gouden wapens het verdiend heeft of een prestige-hack gebruikt heeft is wat het spel verpest. Liever zou ik gewoon zeker weten dat we hier met een die-hard CODspeler te maken hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 12:26 schreef very het volgende:
[..]
Dus omdat iemand anders, die je niet kent, met een gouden wapen rondloopt, is voor jou het spel verneukt? Terwijl je eigenlijk niet eens weet of diegene het verdient heeft, of een prestige hack gebruikt heeft?
Als je zelf een die-hard gamer bent, dan kom je vast ook op plekken waar je mensen kent.quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef n0ir het volgende:
[..]
Juist het feit dat ik niet weet of diegene met de gouden wapens het verdiend heeft of een prestige-hack gebruikt heeft is wat het spel verpest. Liever zou ik gewoon zeker weten dat we hier met een die-hard CODspeler te maken hebben.
Nee jij bent gewoon zo zielig dat je hacks nodig hebt, anders voel je je niet goed genoeg.quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef very het volgende:
[..]
Als je zelf een die-hard gamer bent, dan kom je vast ook op plekken waar je mensen kent.
En dan moet je ze er ook zo uit kunnen pikken.
Komop man, je speelt het spel toch voor jezelf, niet voor de onbekende medespeler?
Gast...krijg jij even lekker de *****.quote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon zo zielig dat je hacks nodig hebt, anders voel je je niet goed genoeg.
![]()
![]()
hackers/cheaters
![]()
![]()
![]()
Nee, jouw avatar getuigt wel van een sublieme smaak!quote:Op zondag 3 april 2011 19:09 schreef KoningStoma het volgende:
Als je gouden wapens mooi vindt is er iets goed mis met je gevoel voor smaak. Heb je ook overal tijgerprint op en heb je van die nepzwaarden aan je muur hangen thuis?
Gouden wapens geven je een soort status in de game. Dat wil jij makkelijk krijgen. Je bent waarschijnlijk te slecht om binnen een redelijke tijd die status zelf te krijgen dus probeer je het maar te faken.
Typischquote:Op zondag 3 april 2011 20:04 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja leuk, het interesseert me vrij weinig.
Ga maar uit van iets meer uur per prestige hoorquote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef very het volgende:
14 prestiges. 14 uur per prestige. 2 a 3 uur per week. Minimaal 1 jaar en 3 maanden spelen om dan een keer mijn wapen goud te kunnen spuiten.
Ja, dat is inderdaad een hele redelijke tijd ja. Niet iedereen speelt 24/7 games, weet je?
Je wou een fps toch geen consolegame noemen?quote:Op zondag 3 april 2011 20:58 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik speel het niet op de pc. Je gaat toch geen consolegames op de pc doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |