Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
quote:
WAAR?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
*geeft hint aan collega's dat het bieruur is*
Hangen je schoenen nog in de lamp?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef PriemGirl het volgende:
*geeft hint aan collega's dat het bieruur is*
Nee, want de veters zijn vandaag losquote:
Hierrrrr !quote:
Ze zaten in de kast, okquote:
Alweer? Die collega's zijn ook niet echt creatief dan!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ze zaten in de kast, ok
en deze week zijn ze erg lief hier
Adresquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hierrrrr !
vier uur is bieruur![]()
Het is alleen grolsch; geen bavaria
Zo hoort het ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hierrrrr !
vier uur is bieruur![]()
Het is alleen grolsch; geen bavaria
Ik moet morgen anders wel om 07:50 in de trein zitten anders hoorquote:
HJ > Grolsch > Bavaria > Heinekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Adres?
Hmmm... Tis nog geen Hertog Jan, maar t komt in de buurt van goed pils. Doe ik t voor.
Ik moet morgen om 6.30 op de heftruck zittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet morgen anders wel om 07:50 in de trein zitten anders hoor
Met jou kan ik zuipenquote:
O nee.. Eigenlijk jupiler; maar jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Hertog JanMaar ik ga toch het liefst voor een bafje
Wat zeg je me nou?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:23 schreef PriemGirl het volgende:
Hertog JanMaar ik ga toch het liefst voor een befje
Ja....... Die zag ik idd niet aankomen..quote:
Van wie moet dat dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet morgen anders wel om 07:50 in de trein zitten anders hoor
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja....... Die zag ik idd niet aankomen..![]()
Ik heb al betaald voor die rit, dus dat moet ja.quote:
Waar ga je dan heen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor die rit, dus dat moet ja.
Dat is altijd wel een stok achter de deur trouwensHeel vaak maak ik de wildste plannen en denk ik de volgende morgen "Whaah bedje is ook lekker warm
"
Maar ja, als je dan al 50 euro betaald hebt of zo, dan moet je gewoon
Of je hebt zoiets van "fuck die 50 piek, bed is beter".quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb al betaald voor die rit, dus dat moet ja.
Dat is altijd wel een stok achter de deur trouwensHeel vaak maak ik de wildste plannen en denk ik de volgende morgen "Whaah bedje is ook lekker warm
"
Maar ja, als je dan al 50 euro betaald hebt of zo, dan moet je gewoon
Ja... Want bedquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je hebt zoiets van "fuck die 50 piek, bed is beter".
Dat is klote, hoezo kan je niet verder dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Well whooptifreakindoo, het lijkt erop dat ik ga stranden in Haarlem
Wiezo datquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Vanwege een stroomstoring...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is klote, hoezo kan je niet verder dan?
Over een half uur kan ik je wel even oppikken daar!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:31 schreef Muck het volgende:
Komt ie koffie brengen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Wiezo dat? Kan Mart je daar niet komen redden
?
DaMart to the rescuequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een half uur kan ik je wel even oppikken daar!
En croissants.quote:
Als de volgende stoptrein ook uitvalt, graagquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over een half uur kan ik je wel even oppikken daar!
Is goed, vanaf 5 uur kan ik hier weg en ik ben er dan met een kwartiertje ongeveerquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Als de volgende stoptrein ook uitvalt, graag
Ik houd je op de hoogte
Naah. 2 uur later voel je je meestal alweer een stuk beter en dan denk je "kut, ik had eigenlijk wel ff moeten gaan"quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Of je hebt zoiets van "fuck die 50 piek, bed is beter".
Naar een veengebied in Duitsland. Ter hoogte van Groningen en dan een stuk naar het oosten de grens overquote:
Oude Ambtenaarquote:
O, even afwachten, want op de site van de NS staat wat andersquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
Deze trein schijnt wel door te rijden naar Leiden
Bedankt DaHeld, maar je cape mag even aan de kapstok blijven denk ik
quote:Oorzaak
Rond Haarlem rijden geen treinen door een stroomstoring.
Er rijden bussen tussen Sloterdijk en Haarlem.
Zo is datquote:
Ik duim voor jequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:41 schreef Muck het volgende:
Deze trein schijnt wel door te rijden naar Leiden
Bedankt DaHeld, maar je cape mag even aan de kapstok blijven denk ik
NIETTUS Nog 15 minquote:
Zoals?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef Muck het volgende:
Ik voel me net Guus Meeuwis
Ik kom op plaatsen waar ik nooit ben geweest
En denk maar niet dat dat volgens de dienstregeling gaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
Schiphol-Leiden ligt er ook grotendeels uit, dus wie van Alkmaar naar Leiden moet, mag nu omreizen via Utrecht.
Ooooh jaquote:
Je veter zit los!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Wat een fijne 1 aprilNog geen een kutgrapje aan moeten horen vandaag
Ik heb geen schoenen aanquote:
Hai vogeltjequote:
Kutweer? Warm en vochtigquote:
Me too...quote:
Oh ik dacht dat je zei dat het kutweer werdquote:
Op je 14e rood staan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Serieus zeg, je kan tegenwoordig rood staan met een jongerenrekening... Waar zijn ze mee bezig
Dat kan altijd al maar je zelf expres rood zetten nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
Serieus zeg, je kan tegenwoordig rood staan met een jongerenrekening... Waar zijn ze mee bezig
Geen last van gelukkigquote:
Ik ben rijk jonguhhhquote:
Wie handelt er in wiet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Belachelijk gewoon, vanaf je 12e ¤1250 kunnen betalen/pinnen per week
Mr. Rabobank? Of z'n zoonquote:
quote:Wat exact de oorzaak is van de problemen, is nog onduidelijk, vertelt een woordvoerder van Prorail.
"Wat we weten is dat er brand is geweest in een hoogspanningsstation. Of dat station van ons is of van een energieleverancier, weten we niet. Dat zijn we nog aan het uitzoeken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |