nou moet ik wel toegeven dat het egt wel heel veel op elkaar lijkt hoorquote:Op woensdag 6 april 2011 20:15 schreef bokkepoot het volgende:
Niet alleen tegen Samurai alleen.
Alle merken uit Japan en de rest van de wereld
Flathead had vroeger ook meer levi achtige Arcs
Damn dat is wel een mooi prijsje inderdaadquote:Op woensdag 6 april 2011 20:03 schreef Brummi3_NL het volgende:
ik normaal ook wel
heb van me nudie's ook de pocket stitching afgehaald
en de leather patch
maargoed ik ben nu 250 euro kwijt voor de S5000VX 21 oz (douane kosten hoop ik nooit te krijgen)
terwijl bij BiG is die 266 zonder verzendkosten (zonder arc's en zonder tab)
ik snap zowiezo niet waarom export samurai's zonder arc's zijn
Chill.quote:Hi Rick,
thank you for your interest, I'll get swatch card shipped.
Thank you
Have a good day!
Gun
On Apr 6, 2011, at 7:10 PM, Rick wrote:
Hi,
Recently I discovered your website, and Im very curious to a few types of denim.
I also read that you send fabric swatches for free.
Can you send me swatches of fabric type #3, #6, #7, #14 and #18?
Those are the fabric types Im curious about most.
My address is:
xxxxxx
xxxxxxx
The Netherlands
Im waiting for your response.
Kind regards,
Rick
quote:Op woensdag 6 april 2011 22:37 schreef Moffol het volgende:
Ik heb een Jack and Jones broek gepimpt. Ja, Jack and Jones![]()
Twee jaar geleden, toen ik veertien was, vond ik dat nog erg vette broeken en droeg ik nog rechte regular fit broeken. Dat vind ik nu veel te veel wijd. Desondanks lag de broek nog in m'n kast terwijl ik 'm al anderhalf jaar niet had gedragen. De broek was niet licht, niet donker en had een beetje vaal. En ik pas 'm nog!
De broek was best wijd en aangezien ik daar niet meer van hou ga ik er een korte broek van maken, want korte broeken wil ik wel graag wat wijder. Ik heb gaten in de broek geschuurd en 'm op sommige plekken wat 'ruwer' gemaakt. Morgen of iets later naait iemand er een korte broek van voor me. Want als ik 'm afknip rafelt die helemaal kapot. Of gebeurt dat niet?
Sorry, moest ik even melden.
Oké, dan maakt m'n buurvrouw er wel een zoompje in. Haha, m'n ouders zien me aankomen als ik nog een broek wil, heb er al veel te veel. Daarnaast zijn er volgens mij niet echt veel dry's die het model hebben dat ik wil (boven normaal en strakker onder).quote:Op woensdag 6 april 2011 22:39 schreef T_Fuff het volgende:
Hij zal vast kapot rafelen ja, maar waarom gooi je hem niet weg dan? Koop dan een dry en maak daar een korte broek van
Wat voor maat heb je genomen True to size of anders?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:41 schreef Brummi3_NL het volgende:
[..]
lekker fluffy die momo
ken niet w88 tot me S5000VX 21 oz binnen is
gaat nog wel ff duren denks
Die zijn er maar zat volgens mij hoor, gewoon een tapered fit?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oké, dan maakt m'n buurvrouw er wel een zoompje in. Haha, m'n ouders zien me aankomen als ik nog een broek wil, heb er al veel te veel. Daarnaast zijn er volgens mij niet echt veel dry's die het model hebben dat ik wil (boven normaal en strakker onder).
Volgens mij zijn er daar ontelbaar vanquote:Op woensdag 6 april 2011 22:46 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oké, dan maakt m'n buurvrouw er wel een zoompje in. Haha, m'n ouders zien me aankomen als ik nog een broek wil, heb er al veel te veel. Daarnaast zijn er volgens mij niet echt veel dry's die het model hebben dat ik wil (boven normaal en strakker onder).
Mwaahh, da's meestal nog te wijd. Nu heb ik een jeans van Cheap Monday en die heeft wel een perfecte fit. Een dry lijkt me wel echt vet. Dan heb je tenminste echt een unieke broek!quote:Op woensdag 6 april 2011 22:55 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Die zijn er maar zat volgens mij hoor, gewoon een tapered fit?
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef M1stral het volgende:
Momotaro heeft ook tapered fits
Sorry, kon het niet laten
Ik was laatst in de Zeeman en daar hebben ze ook een tapered fit voor hun broeken. Gewoon een elastiek in board onderin, BRILJANTquote:Op woensdag 6 april 2011 23:11 schreef M1stral het volgende:
Momotaro heeft ook tapered fits
Sorry, kon het niet laten
Deze kan onder de noemer vakmanschap en oog voor detailquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Zeeman en daar hebben ze ook een tapered fit voor hun broeken. Gewoon een elastiek in board onderin, BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Zeeman en daar hebben ze ook een tapered fit voor hun broeken. Gewoon een elastiek in board onderin, BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
En dan deze erbovenuit natuurlijk, matchend met de blauw/gele selvage!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef bokkepoot het volgende:
De gaten en fades vallen erin waar u bij staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ben ik al de hele avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
1 size kleiner.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je genomen True to size of anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |