Deze kan onder de noemer vakmanschap en oog voor detailquote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Zeeman en daar hebben ze ook een tapered fit voor hun broeken. Gewoon een elastiek in board onderin, BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:15 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Zeeman en daar hebben ze ook een tapered fit voor hun broeken. Gewoon een elastiek in board onderin, BRILJANT![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
En dan deze erbovenuit natuurlijk, matchend met de blauw/gele selvage!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef bokkepoot het volgende:
De gaten en fades vallen erin waar u bij staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:43 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ben ik al de hele avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
1 size kleiner.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:50 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je genomen True to size of anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |