Meer dragen dan...quote:Op zondag 3 april 2011 14:14 schreef One_conundrum het volgende:
mjaa, draag ze 2 dagen per week, dus schiet niet bijzonder op...
Eerste levensbehoeften voor mij zijn m'n iPhone, iPod, kauwgom (vaak zelfs twee pakjes), portemonnee en uiteraard sleutels. Vaak ga ik trouwens weg met de auto en dan neem ik geen jas of tas mee, zeker 's zomers niet, dus dan moet je wel.quote:Op zondag 3 april 2011 13:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Wat heb je veel spul bij jeIk vind een telefoon voorin gewoon niet fijn zitten.
Ik laat m'n iPod thuis omdat ik immers een iPhone heb. Kauwgom heb ik niet bij me omdat ik het niet vaak gebruik. Sleutels liggen in de auto en neem alleen een tweetal pasjes mee. Heb gewoon geen zin om zoveel troep mee te nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:15 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Eerste levensbehoeften voor mij zijn m'n iPhone, iPod, kauwgom (vaak zelfs twee pakjes), portemonnee en uiteraard sleutels. Vaak ga ik trouwens weg met de auto en dan neem ik geen jas of tas mee, zeker 's zomers niet, dus dan moet je wel.
Heb maar 16GB op m'n iPhone en 60GB muziek, dus dat wordt een beetje lastig. En ik vind het ook niet erg om van alles in m'n zakken te hebben.quote:Op zondag 3 april 2011 14:31 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik laat m'n iPod thuis omdat ik immers een iPhone heb. Kauwgom heb ik niet bij me omdat ik het niet vaak gebruik. Sleutels liggen in de auto en neem alleen een tweetal pasjes mee. Heb gewoon geen zin om zoveel troep mee te nemen.
U vraagt, wij draaien.quote:
Nog niet veel progress te zien. Welke had je ook alweer?quote:Op zondag 3 april 2011 15:20 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
Edwin na 3 maanden, gemiddeld 4 dagen per week denk ik, aangezien ik hem de eerste maand wat minder gedragen heb.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwah, zijn toch al voldoende creases. Niet?quote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nog niet veel progress te zien. Welke had je ook alweer?
Jawel, maar was meer als motivatie om meer te gaan dragenquote:Op zondag 3 april 2011 17:35 schreef M1stral het volgende:
[..]
Mwah, zijn toch al voldoende creases. Niet?
Het is een ED77 Slim Granite.quote:Op zondag 3 april 2011 15:39 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nog niet veel progress te zien. Welke had je ook alweer?
Gewoon aangetrokken en verder niks aan gedaan. De enige 'soaks' die ze hebben gehad zijn regen en bierquote:Op zondag 3 april 2011 12:45 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Heb je die dingen nog gesoakt ofzo? of gewoon gelijk aan getrokken en sindsdien geen behandeling?
Nee, komt door het lichtval, zonder het lichtval kon je de progress amper zien.quote:Op zondag 3 april 2011 22:23 schreef M1stral het volgende:
@ BigSmurf
Is die Edwin trouwens one-wash? Hij is vrij licht van kleur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douanekosten 50e.. damn. Nooit gehad met DHL.
quote:Op maandag 4 april 2011 13:01 schreef Sinji het volgende:
Jeujj, binnen. Zoals ik had verwacht is de 31 inch precies 32 inch. Fit is echt nice voor mijn bouw. Post wel een fitpic binnenkort. Weird Guy grey selvage:
[ afbeelding ]Is ie echt 35,5 inch lang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douanekosten 50e.. damn. Nooit gehad met DHL.
En idd Fitpics
Als ook van de sarcastische opmerkingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog fitpics he.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |