True, maar geen symmetrie.quote:Op zondag 3 april 2011 12:42 schreef T_Fuff het volgende:
Die heb je ook als je de telefoon er zit is mijn ervaring
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:35 schreef Cpt. het volgende:
Net even snel fotos genomen, best lastig zonder spiegel
Front:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back 1:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Back 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuff + schoenen voor de liefhebber (heel scherp ook!):Heb je die dingen nog gesoakt ofzo? of gewoon gelijk aan getrokken en sindsdien geen behandeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Precies. Het staat dan wat mooier. Whiskers komen dan ook beter uit.quote:Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Percies.. dry denim vormt zich naar jouw levensstijl..Ik vind het een beetje zinloos als je je telefoon, mobiel en sleutels opeens er niet meer in doet..quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door bokkepoot op 03-04-2011 12:58:47 ]Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Zkrs, dat wordt ook het mooie bij onze Contestquote:Op zondag 3 april 2011 12:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Percies.. dry denim vormt zich baar jouw levensstijl..Ik vind het een beetje zinloos als je je telefoon, mobiel en sleutels opeens er niet meer in doet..![]()
We fear that which we cannot see![]()
Als je al vrijwel nooit je telefoon en portemonnee in je broek draagt, moet je dat dan ineens wel gaan doen als je een dry aanhebt? Ik vind het uberhaupt niet praktisch.quote:Op zondag 3 april 2011 12:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Percies.. dry denim vormt zich baar jouw levensstijl..Ik vind het een beetje zinloos als je je telefoon, mobiel en sleutels opeens er niet meer in doet..[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Ik draag het ook uit praktische overwegingen niet meer in m'n voorste zakken. Het zit gewoon niet lekker omdat m'n telefoon wat groter is dan de telefoons die ik in m'n zakken had in m'n oude dry's.quote:Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Jou broek jou feestje hé.quote:Op zondag 3 april 2011 12:59 schreef M1stral het volgende:
[..]
Als je al vrijwel nooit je telefoon en portemonnee in je broek draagt, moet je dat dan ineens wel gaan doen als je een dry aanhebt? Ik vind het uberhaupt niet praktisch.
Neu ik vind het gewoon raar als je eerst altijd je portemonnee enzo er wel in deed, dat nu opeens niet meer doet vanwege de symmetrie..Je broek vormt zich toch naar jou lichaam/gewoontes/beweging?...
Maar dit is allemaal mijn mening..Jij bent uiteindelijk de persoon die ermee rondloopt :pAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ik heb daar andere redenen voor, mijn portemonnee deed ik altijd in mijn linker achterzak, totdat ik elke 4 maanden een nieuwe pinpas kon halen. Toen maar in mijn binnenzak gedaan, is veel praktischer merk ik nu. En de telefoon is wat groter dan normaal (desire vs kleine nokia) en ik merk dat hij er bij de Edwin ook wat lastig uit komt in zitquote:Op zondag 3 april 2011 13:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Jou broek jou feestje hé.
Neu ik vind het gewoon raar als je eerst altijd je portemonnee enzo er wel in deed, dat nu opeens niet meer doet vanwege de symmetrie..Je broek vormt zich toch naar jou lichaam/gewoontes/beweging?...
Maar dit is allemaal mijn mening..Jij bent uiteindelijk de persoon die ermee rondloopt :p
Maar symmetrie hoef ik niet in mijn broek te hebben, juist niet. Gewoon mooie fades en ik ben tevreden! Ik ben benieuwd of de telefoon in de binnenzak handig is, me dunkt van niet omdat ik best vaak even telefoon eruit haal en mail/tijd/whatsapp check.
edit: ik ga nu ff de stad in, in Utrecht is er behalve de rode winkel niks aan dry's of wel? Misschien dat ik ergens langs kan hoppen, Utrecht sowieso kut.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Ik kan me wel vinden in wat jij zegt, maar ik zeg net al nadrukkelijk dat ik dat feitelijk al vrijwel nooit deed. Puur om praktische redenen. Dat je er mooiere whiskers bij krijgt, dat is dan mijn pluspunt. Degene die al die zooi in zijn frontpockets propt heeft weer een ander wear pattern.quote:Op zondag 3 april 2011 13:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Maar dit is allemaal mijn mening..Jij bent uiteindelijk de persoon die ermee rondloopt :p
Als dry denim dan toch zo gefocust is op "jouw" levensstijl, dan zou een broek zonder dat soort fades toch ook moeten kunnen. Niet iedereen propt dagelijks zijn zakken vol omdat dat gewoonte is.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog![]()
Percies..ik ben verder het ook met je eens hoor..quote:Op zondag 3 april 2011 13:16 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik kan me wel vinden in wat jij zegt, maar ik zeg net al nadrukkelijk dat ik dat feitelijk al vrijwel nooit deed. Puur om praktische redenen. Dat je er mooiere whiskers bij krijgt, dat is dan mijn pluspunt. Degene die al die zooi in zijn frontpockets propt heeft weer een ander wear pattern.
Als dry denim dan toch zo gefocust is op "jouw" levensstijl, dan zou een broek zonder dat soort fades toch ook moeten kunnen. Niet iedereen propt dagelijks zijn zakken vol omdat dat gewoonte is.Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ik dacht dat je wel 2 tot 3 maten kleiner kan kopen, maar voor inside information even SuFu, SF of Conundrum raadplegen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef vault_tec het volgende:
APC rekt toch best uit. Heb normaal waist 33 en kan er nu mee weg komen om een 32 te kopen?[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Ik heb jaren geen portemonnee gehad maar liep gewoon rond met een pasjeshouder. Had het niet nodig. Maar ik had eerst een kleine Sony Ericsson en die paste prima in m'n voorste zakken. Alleen toen ik m'n iPhone kreeg droeg ik het al niet meer in de voorste zakken omdat het niet lekker zat. En dat geldt ook voor pre washes die ik zeer sporadisch draag. Bij voorkeur gaat alles in de jas. Indien te warm buiten, in m'n achterzak als ik aan het staan of lopen ben.quote:Op zondag 3 april 2011 13:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Maar dit is allemaal mijn mening..Jij bent uiteindelijk de persoon die ermee rondloopt :pLove will tear us apart (Joy Division)![]()
Het is vanity sized en als ik het goed onthouden heb zou je een 29 of 30 van APC kunnen nemen.quote:Op zondag 3 april 2011 13:28 schreef vault_tec het volgende:
APC rekt toch best uit. Heb normaal waist 33 en kan er nu mee weg komen om een 32 te kopen?Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Als hij normaal ook 33 draagt zal hij waarschijnlijk een waist hebben van 35..
Ik zou voor een 31 gaanAls ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Ik zeg: Meten is weten.quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou voor een 31 gaan[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Wat een discussie ineens zeg, je kijkt zondagmiddag en er zijn alweer tientallen posts bij.
Ik stop zelf altijd gewoon alles in m'n broekzakken. Telefoon altijd rechtsvoor, sleutels en kauwgom linksvoor en portemonnee rechtsachter en iPod linksvoor wanneer ik geen jas draag, anders in de binnenzak van m'n jas.
Wat zou er niet confortabel zijn aan je telefoon in je broekzak? Zou niet weten waar ik hem anders moet laten, of nemen jullie altijd een jas of tas mee waar je hem instopt? Idem voor sleutels en kauwgom.![]()
Sleutels, poretmonnee en dergelijke zitten bij mij gewoon altijd in mijn jas of vestje. Mijn kontzak gebruik ik hoogstens voor een pakje sigaretten, meer niet.quote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef BigSmurf het volgende:
Wat een discussie ineens zeg, je kijkt zondagmiddag en er zijn alweer tientallen posts bij.
Ik stop zelf altijd gewoon alles in m'n broekzakken. Telefoon altijd rechtsvoor, sleutels en kauwgom linksvoor en portemonnee rechtsachter en iPod linksvoor wanneer ik geen jas draag, anders in de binnenzak van m'n jas.
Wat zou er niet confortabel zijn aan je telefoon in je broekzak? Zou niet weten waar ik hem anders moet laten, of nemen jullie altijd een jas of tas mee waar je hem instopt? Idem voor sleutels en kauwgom.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
Wat heb je veel spul bij jequote:Op zondag 3 april 2011 13:48 schreef BigSmurf het volgende:
Wat zou er niet confortabel zijn aan je telefoon in je broekzak? Zou niet weten waar ik hem anders moet laten, of nemen jullie altijd een jas of tas mee waar je hem instopt? Idem voor sleutels en kauwgom.Ik vind een telefoon voorin gewoon niet fijn zitten.
Love will tear us apart (Joy Division)![]()
Bedoelde heb normaal 33-32 dus 32-32 kan gewoon. Zie net dat die broek al verkocht is.quote:Op zondag 3 april 2011 13:46 schreef bokkepoot het volgende:
Ik zou voor een 31 gaan![]()
![]()
Let wel op dat er een wezenlijk verschil is tussen True Waist en Tagged. Met andere woorden, vanity sizing. APC is hier zeer berucht om. Zo ook Somet (dit om te compenseren voor de low rise).quote:Op zondag 3 april 2011 13:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Bedoelde heb normaal 33-32 dus 32-32 kan gewoon. Zie net dat die broek al verkocht is.
Met andere woorden, je moet bij je zelf de omtrek van je middel meten, of een perfect passende broek en deze gegevens vergelijken met de meetgegevens die horen bij een APC. Zo is naar mijn weten een maatje 30 bij APC, true 33. En zou je dus voor een 27 moeten gaan om een 30 measured te krijgen, uitgaande van dat je eigen middel 30" omtrek is (Ik stel wel duidelijk dat dit een voorbeeld is, gezien ik niet bekend ben met de maatvoering en fits van APC).
Daarnaast kun je dan nog stretch en eventuele shrinkage verwachten, wat dus de maat die je moet kopen weer beinvloed. Heerlijk hoor, vanity sizing.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog![]()
een 28 van APC is waist 30 inch, maar dat rekt nog uit tot ong 32 inch"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."![]()
Hoe is het trouwens met jouw APC's?quote:Op zondag 3 april 2011 14:07 schreef One_conundrum het volgende:
een 28 van APC is waist 30 inch, maar dat rekt nog uit tot ong 32 inch
Word wel weer eens tijd voor een update of niet?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Blog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: