quote:Op woensdag 28 september 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
139.000 mensen is dan zeker goed nieuws.
Eindelijk beginnen meer mensen deze soap te waarderen, maar het is nog steeds bizar dat The Bold & The Beautiful meer kijkers heeft. Dat is hier dan ook al heel lang op tv, maar dan nog.
ah.. beter nieuws dan zelfsquote:Op woensdag 28 september 2011 22:46 schreef LAboy het volgende:
[..]
ik bedoel kijkcijfers van nederland
Hopen in de toekomst dat de Y&R naar een tijdstip gaat bijv. later in de middag en dat er misschin veel meer mensen ernaar gaan kijkenquote:Op donderdag 29 september 2011 00:35 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ah.. beter nieuws dan zelfsGoed dan men het ontdekt heeft
dat is gewoon ziekquote:Op maandag 3 oktober 2011 23:25 schreef Madame_Paon het volgende:
Dit is toch wel het allerwreedste wat Adam tot nu toe gedaan heeft: een moeder laten geloven dat haar baby dood is.
En Ashley hecht zich nu helemaal aan een baby die niet van haar is.quote:
same herequote:Op maandag 3 oktober 2011 23:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En Ashley hecht zich nu helemaal aan een baby die niet van haar is.
Adam is echt een sadist.
Maar toch ben ik bij Nick/Victoria/Victor vs. Adam altijd voor Adam.![]()
Hij heeft toch een zekere charme, die Nick en Victoria absoluut niet hebben.
Ik las dat de vorige acteur deze rol niet meer wou spelen omdat het maar raarder werd. Ben benieuwd wat er nog meer komtquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 00:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Adam heeft last van z'n geweten? Ik wist niet dat hij een geweten had.
Idd en terecht dat Billy pissig werdquote:Op woensdag 5 oktober 2011 00:15 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat een lef heeft Victoria.
Op de herdenking van Colleen binnenstormen en een brief van Victor willen voorlezen.
Die Newmans denken echt dat alles om hen draait.
Maar de Newmans zijn belangrijker dan alle anderen, dus ze krijgen toch altijd hun zin.quote:
ze heeft eindelijk het licht gezichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |