Wat geweldig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Just asked, en het mag gewoon gedaan wordenHeerlijk om geen overuren terug te zien op wat voor manier dan ook
Denk dat ik iets meer dan rustig aan ga zoeken naar een andere baan
Maar!!! Het is bijna weeeeeeeeeeeeekend!WHOEHOEEEEEE!!!
Daar ben ik me ter degen van bewust. Dus.... kijken naar iets anders, ik haal hier te weinig voldoening uit mijn werk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Snuit, wiens fout is het dat jij onbetaalde overuren draait?
Wat doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik me ter degen van bewust. Dus.... kijken naar iets anders, ik haal hier te weinig voldoening uit mijn werk.
In welke sector zit je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar ben ik me ter degen van bewust. Dus.... kijken naar iets anders, ik haal hier te weinig voldoening uit mijn werk.
Maar je kunt toch gewoon eisen dat je betaald krijgt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, dat. Of anders tijd voor tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Maar je kunt toch gewoon eisen dat je betaald krijgt.
Zit in de lul sector, communicatie/training/consultancy etc. Wil terug naar de techniek.quote:
De lul-sector?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zit in de lul sector, communicatie/training/consultancy etc. Wil terug naar de techniek.
Van de week opgebeld door een dieselmotorenfabriek voor de scheepvaart om mn cv eens op te sturen, dus who knowsIig iets actiever zoeken voor mij.
Kan niet altijd. In mijn contract is bijvoorbeeld opgenomen dat regelmatig overwerken tot de normale werkzaamheden behoort en dat hier dus geen extra vergoeding tegenover staat omdat verondersteld wordt dat dit is meegenomen in het maandsalarisquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon eisen dat je betaald krijgt.
God, daar moet ik toch echt niet aan denken hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan niet altijd. In mijn contract is bijvoorbeeld opgenomen dat regelmatig overwerken tot de normale werkzaamheden behoort en dat hier dus geen extra vergoeding tegenover staat omdat verondersteld wordt dat dit is meegenomen in het maandsalaris
Same, alleen is dat dus niet meegenomen in mn maandsalarisquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan niet altijd. In mijn contract is bijvoorbeeld opgenomen dat regelmatig overwerken tot de normale werkzaamheden behoort en dat hier dus geen extra vergoeding tegenover staat omdat verondersteld wordt dat dit is meegenomen in het maandsalaris
Damn, en dan zeggen dat ik als chauffeur een kutbaantje heb, ik krijg 100 uur tijd voor tijd, en alles wat erboven komt wordt uitbetaald.. En daarbij heb ik nog voldoende extra toeslagenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is aso!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een drama-ding is dat. Draait hier ook nog achter Citrix, voordat ie opgestart is ben je een kwartier verder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
HP Quality Center: catastrophic failure
Niet zo maar een failure
lulze!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Same, alleen is dat dus niet meegenomen in mn maandsalaris
Maar peeps, ik ga weer een vergadering in.. gegroet!
Als het structureel is dan hebben ze toch echt een probleem want dat mag helemaal niet van de ARBO.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
daar kan je pas iets over zeggen als je weet wat jullie beiden ontvangen aan het einde van de maandquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Damn, en dan zeggen dat ik als chauffeur een kutbaantje heb, ik krijg 100 uur tijd voor tijd, en alles wat erboven komt wordt uitbetaald.. En daarbij heb ik nog voldoende extra toeslagen
Dit ging meer over de overuren die niet vergoed worden, waar ik dus geen last van heb..quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar kan je pas iets over zeggen als je weet wat jullie beiden ontvangen aan het einde van de maand
Ja, laten we salarisstrookjes gaan vergelijken, woohoo!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
daar kan je pas iets over zeggen als je weet wat jullie beiden ontvangen aan het einde van de maand
Serieus? Jij krijgt 40 uur per week betaald, ook al werk je er 50??? Holy crap, jouw baas heeft het goed voor elkaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
0 euroquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, laten we salarisstrookjes gaan vergelijken, woohoo!
Als ik weer in Nederland ben moet ik het ook van achter Citrix draaien, maar gelukkig kan ik nog geen Citrix draaien. Tokens die maanden terug zijn besteld zijn voor iedereen al meer dan een maand binnen (tegelijk besteld), alleen voor 1 collega en mij, zijn ze er nog steeds niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat een drama-ding is dat. Draait hier ook nog achter Citrix, voordat ie opgestart is ben je een kwartier verder..
Niet structureel en al helemaal niet zoveel urenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Serieus? Jij krijgt 40 uur per week betaald, ook al werk je er 50??? Holy crap, jouw baas heeft het goed voor elkaar(betwijfel of het wettelijk mag, maar goed)
Ik zit daar iets onder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
0 euro![]()
Als het een beetje mee zit, straks 31k bruto ex bonus.
ik heb dan ook geen vak geleerdquote:
Gaat jullie geen reet aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, laten we salarisstrookjes gaan vergelijken, woohoo!
Gewoon Jan Modaal dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
0 euro![]()
Als het een beetje mee zit, straks 31k bruto ex bonus.
Ja, en dan mag jij gaan bewijzen wat structureel is. Leer mij bazen kennen, die gaan zwaar misbruik maken van dat soort regelingen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet structureel en al helemaal niet zoveel uren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |