Wat geweldig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Just asked, en het mag gewoon gedaan wordenHeerlijk om geen overuren terug te zien op wat voor manier dan ook
Denk dat ik iets meer dan rustig aan ga zoeken naar een andere baan
Maar!!! Het is bijna weeeeeeeeeeeeekend!WHOEHOEEEEEE!!!
Daar ben ik me ter degen van bewust. Dus.... kijken naar iets anders, ik haal hier te weinig voldoening uit mijn werk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Snuit, wiens fout is het dat jij onbetaalde overuren draait?
Wat doe je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar ben ik me ter degen van bewust. Dus.... kijken naar iets anders, ik haal hier te weinig voldoening uit mijn werk.
In welke sector zit je eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar ben ik me ter degen van bewust. Dus.... kijken naar iets anders, ik haal hier te weinig voldoening uit mijn werk.
Maar je kunt toch gewoon eisen dat je betaald krijgt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, dat. Of anders tijd voor tijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
Maar je kunt toch gewoon eisen dat je betaald krijgt.
Zit in de lul sector, communicatie/training/consultancy etc. Wil terug naar de techniek.quote:
De lul-sector?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zit in de lul sector, communicatie/training/consultancy etc. Wil terug naar de techniek.
Van de week opgebeld door een dieselmotorenfabriek voor de scheepvaart om mn cv eens op te sturen, dus who knowsIig iets actiever zoeken voor mij.
Kan niet altijd. In mijn contract is bijvoorbeeld opgenomen dat regelmatig overwerken tot de normale werkzaamheden behoort en dat hier dus geen extra vergoeding tegenover staat omdat verondersteld wordt dat dit is meegenomen in het maandsalarisquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar je kunt toch gewoon eisen dat je betaald krijgt.
God, daar moet ik toch echt niet aan denken hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kan niet altijd. In mijn contract is bijvoorbeeld opgenomen dat regelmatig overwerken tot de normale werkzaamheden behoort en dat hier dus geen extra vergoeding tegenover staat omdat verondersteld wordt dat dit is meegenomen in het maandsalaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |