Ja, dat is enorm fijn, dat je een film kijkt en nauwelijks zwarte balken hebt, bij het kijken van tv-series wordt je scherm helemaal gevuld zelfs.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef Hyundai het volgende:
Net even in de Dixons gekeken naar de ARCHOS 101. Lekker groot, en best wel breed. Lijkt gewoon 16:9 ( dat is het ook zeker)
Het scherm is natuurlijk niet zo mooi als Super AMOLED wat ik op mijn Galaxy heb, maar 't is echt niet slecht. Zeker niet voor zo'n lage prijs.
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:36 schreef Romanov het volgende:
vraagje offtop: iemand enig idee hoe ik mijn onderschrift onder mn uitje kan veranderen? kan het nergens vinden
Ik zit voor m'n werk vaak in hotels, gelukkig is dat allemaal vrij Europees, dus daar is het eigenlijk altijd WLAN.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:33 schreef Romanov het volgende:
Yus, ik heb er ook voor gekozen vanwege de 4 voudige connectiviteit. gps, wifi, lan, en extern 3gps. bedenk ik me nu opeens dat ik ook nog zo'n adapter had moeten mee bestellen. Iemand of u trouwens suggestief daarover? bedoel, ik wil niet met een of ander crap ding opgescheept zitten waarmee je alsnog geen bereik hebt![]()
![]()
En dan nog een gprs abbo erbij, en gaaaaaaaan!!!!
Over hotels, anekdote: verleden jaar lekker vakans in turkije, leuk 4 sterren hotel, en overal wifi routers!!! dat was chill, vriendinnetje had dr netbookje mee, en ik toen nog een werkende psp. Hoefde gelukkig niet met kabels te kutten. Maar tegenwoordig wel chill dat je in steeds meer hotels kan webben!
Ik had eigenlijk meer gedoeld op een 3g adapter. Je ziet in veel reviews dat mensen er toch mee blijken te kunnen schijnen te werken ermeequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
. Ik had gelukkig inderdaad destijds een notebookje, dus wel een RJ45 Ethernetadapter, maar bedacht me wel dat dat met een tablet dus niet werken gaat en wel jammer is. Al is er vast iets van een adapter-to-USB voor te vinden.
Het capacitive gedeelte is natuurlijk vet interessant. Maar ik ben een sucker voor schermcomfort, en dan kies ik sneller voor een groter dispay. Maar zo'n capacatiefquote:Vond de Herotab C8/Dropad A8 ook wel interessant, naast de Flytouch 3, voornamelijk vanwege de capacitive touch natuurlijk. Maar ja, 7" tegenover 10" hè... hoewel, daar heb je de Herotab 9.7 IPS voor natuurlijk. Maar das weer een prijscategorie apart.
Ja, vooral films kijken lijkt me erg geweldig. En ik vind zelf dat het niet echt een heel probleem is van die kijkhoek. Dat apparaat kost ten slotte maar 299 euro nu, dus ik vind het een beetje dom om 'm op het scherm af te rekenen. En ja, ik wil wel een case. Het liefste zo'n Leather Book Case, hebben ze die toevallig ergens?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, dat is enorm fijn, dat je een film kijkt en nauwelijks zwarte balken hebt, bij het kijken van tv-series wordt je scherm helemaal gevuld zelfs.Ideaal om onderweg of eenvoudigweg van huis een film serie te kijken, in standaard XViD-kwaliteit, maar ook 720p.
En je hoeft 'em niet ellendig lang vast te houden, want hij heeft een kick-/legstand. Van het geluid dat er uit komt sta je ook versteld.
Ik heb veel documenten en handboeken nodig voor mijn werk, die heb ik allemaal in .PDF formaat mee op dat dunne tabletje.Ideaal. Ook lekker elektronisch zoeken naar een trefwoord wat het zoeken versnelt. Voor typen zijn tablets gewoon minder geschikt, zeker ook omdat de keyboardlayout de toetsen recht onder elkaar heeft bijvoorbeeld en niet schuin, al went het snel.
Het enige minpuntje van de Archos 101 vind ik misschien de kijkhoek, zeg ik er gewoon eerlijk bij. Uit vrijwel alle richtingen aardig te zien, je hoeft er niet perfect recht voor te zitten, maar als je van bovenaf onder een hoek naar het scherm kijkt verspringen bij een bepaalde hoek de kleuren en krijgt het scherm een 'negatief'-effect lijkt het wel. De kick-/legstand wil na loop van tijd wat losser gaan zitten waardoor 'ie maar twee posities kent: fully out en fully in, tenminste op een glad oppervlak, wil dat pootje gaan glijden en helpt de zwaartekracht hem daar een handje bij. Heb je een leren hoes o.i.d. en zet je 'em daar op wil het best. Je kunt ook een beetje doet-het-zelven natuurlijk.
Verder is het een genot.Kunnen internetten wanneer je van huis bent met een echte browserexperience, want ik heb ook een vrij nieuwe HTC phone, maar internetten daarop is het toch net niet, maar ook een spelletje spelen als je daarvan houdt. Ik gebruik 'em achteraf eigenlijk meer voor zakelijk gebruik, browsen en multimedia-doeleinden dan spelletjes, terwijl ik in het begin juist dacht dat het voornamelijk spelen zou zijn en je er verder weinig mee zou kunnen. En de accuduur hè.
Gaat gewoon lekker lang mee.
Ik ben vandaag wezen kijken voor tablets, en ik heb gekozen voor deze PoV.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Michael-H het volgende:
Even terugkomend op de vraag die iemand mij een tijdje terug stelde.
Heb nu al een tijd een PoV Mobii Tegra Tablet in m'n bezit, en ben er inmiddels helemaal aan gewend. Echt een goed apparaat, zeker naar het installeren van de Advent Vega rom en het draaien van de calibratie app. Iemand hier vroeg of hij ook Honeycomb zal ondersteunen. Dit is inmiddels al zo goed als bevestigd door PoV (ben de link kwijt...). Mocht 3.0 worden uitgebracht, meld ik me wel weer in dit topique
Terwijl Google heeft aangegeven dat ze dat niet willen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:39 schreef Michael-H het volgende:
Even terugkomend op de vraag die iemand mij een tijdje terug stelde.
Heb nu al een tijd een PoV Mobii Tegra Tablet in m'n bezit, en ben er inmiddels helemaal aan gewend. Echt een goed apparaat, zeker naar het installeren van de Advent Vega rom en het draaien van de calibratie app. Iemand hier vroeg of hij ook Honeycomb zal ondersteunen. Dit is inmiddels al zo goed als bevestigd door PoV (ben de link kwijt...). Mocht 3.0 worden uitgebracht, meld ik me wel weer in dit topique
Blijkbaar... Mocht het niet zo zijn, dan is er nog altijd de groep modders op MoDaCo en XDA die bezig zijn met een port.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Terwijl Google heeft aangegeven dat ze dat niet willen?
Ja waar slaat dat eigenlijk op, dat Google nu ineens gaat zeggen wie hun systeem wel of niet meer mag gebruiken? Nog even en ze gaan op Apple lijken... Google / Android was toch JUIST voor open source en development?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Omdat Android 3.0 dan op allerlei apparaten komt waarvoor het niet ontwikkeld, waarna iedereen (terecht, omdat het niet optimaal werkt op die apparaten) kan gaan schreeuwen dat Honeycomb kut is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ja waar slaat dat eigenlijk op, dat Google nu ineens gaat zeggen wie hun systeem wel of niet meer mag gebruiken? Nog even en ze gaan op Apple lijken... Google / Android was toch JUIST voor open source en development?
Google heeft toch alleen aangegeven dat ze het niet toestaan dat smartphone-tablets zoals de Galaxy Tab, een update naar 3.0 krijgt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:09 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kunt er op internettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef Hyundai het volgende:
Zo'n Bart Smit tablet lijkt me echt he-le-maal niks. Nouja, het kost een drol maar dan heb je ook niks.
Zo zie ik al die Chinese tablets eigenlijk ook.. Leuk om het fenomeen 'tablet' eens uit te proberen, maar geen blijvertje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:41 schreef Hyundai het volgende:
Zo'n Bart Smit tablet lijkt me echt he-le-maal niks. Nouja, het kost een drol maar dan heb je ook niks.
Deze lijkt wel ok.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:26 schreef groggy het volgende:
weet iemand waar ik een 63 euro tablet kan krijgen... of iets wat er op lijkt.. maw cheap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |