Kom kom,quote:
ja ik ga een sloot koffie zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom kom,
Het is vrijdag!
WAKKER WORDENNNNNNNN
doe mij ook ff een bakkiequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ga een sloot koffie zetten
voelde eerst nog wel wakker, maar nu weer dip ofzo
okeequote:
Ga slapen jij!!quote:
Ik zal er braaf vanaf blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga slapen jij!!
Ik wil je niet zien voor ik een nieuw ww heb bedacht
Om een of andere reden geloof ik je nietquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om een of andere reden geloof ik je niet
al uitgezwommen?quote:
nee ze ligt in het zwembad al dobberend te fokkenquote:
Ik ben uitgezwommen ja, en ik ben niet verslaafd aan fokquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ze ligt in het zwembad al dobberend te fokken
zo verslaafd is NBT volgens mij niet
ja ik ga toch niet langer dan een uur baantje strekken, dan kom ik er gerimpeld uit.quote:
quote:
we zijn alweer bijna op 12 uur dus komt goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna is zo relatief... en dus ook relatief lang
Ez slaan.quote:
Ik ookquote:
ik werk wel op zaterdag. maar niet op kantoor en niet voor mn baas..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ookIk heb binnenkort t ene weekend alleen op zondag vrij, en het andere weekend zaterdag, zondag en maandag.
tuinieren - hardstyle feest - slapen - sporten - geen idee - slapen - maandagochtend..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
aardig gevuld weekend zo te zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuinieren - hardstyle feest - slapen - sporten - geen idee - slapen - maandagochtend..
wakkerrrr!!! blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
alles goed hier ?
ik val zoals gewoonlijk weer eens zowat in slaap hier haha
mijn huisraad een kamer verhuizenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
feestje, slapen, shoppen, vrienden over de vloer, slapen met Lexxxxxxxxxxxxxquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
Puzzelritten??quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
feestje, slapen, shoppen, vrienden over de vloer, slapen met Lexxxxxxxxxxxxx, puzzelritten, slapen, helemaal niks, slapen werken.
ik wel voor mn baas. En straks om de week op maandag erbij. heb gisteren samen met een collega een sessie gehad, en het ging echt goed. We vullen elkaar erg aan enzo, ik ben sterk in de dingen die zij moet leren, zij is sterk in de dingen die ik moet leren. Maar we werken nooit samen dus ik ga op maandag erbij want dan is zij er ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk wel op zaterdag. maar niet op kantoor en niet voor mn baas..
Ja puzzelen op een uitgezette route. Vragen beantwoorden enzo. Vorige x 1e geworden, dus nu moeten we weerquote:
heb nog een kratje in de kelderquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
haal je toch gewoon een traytje bij de super ?
yep. een daarbij zou ik hier in de buurt geen C1000 weten te vindenquote:
hier ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
ah , ja dan houdt het zowieso op![]()
we hebben er hier gelukkig nog een paar, de meeste zijn overgenomen door AH.
ik heof geen 3 kratten palm manquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:34 schreef WhiteLightning het volgende:
palm is in de aanbieding ook bij de c1000 3 halen 2 betalen
kweenie of je dat lust ?
http://www.c1000.nl/aanbiedingen#frisdrank,-bier-en-wijn
Dan zit ik alsnog met het thusibrengen. Met 3 kratten op t fietsje..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
je kan het toch ook uitdelen ? de 3e krat is tenslotte toch gratis
handig met verjaardagen of een bbq vd zomer
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik wist niet eens dat een houdbaarheidsdatum op bier zat trouwens.
gaf een paar maanden geleden een sixpack heiniken aan een maat die verlopen was. ^^
Eind mei he. Maar sowieso, dan komen mn ouders enzo langs, en voor de rest? Paar waarvan een deel geen bier drinkt, nog moet rijden en dat soort lui. houd je alsnog maar 3 man over.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
joh mei is al rond de hoek joh. we zitten al in april![]()
3 kratten op de fiets wordt hem idd niet hehe.
Kijk, 1 krat per persoonquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eind mei he. Maar sowieso, dan komen mn ouders enzo langs, en voor de rest? Paar waarvan een deel geen bier drinkt, nog moet rijden en dat soort lui. houd je alsnog maar 3 man over.
tja je juice de orange is ook in de aanbieding dan maar ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Eind mei he. Maar sowieso, dan komen mn ouders enzo langs, en voor de rest? Paar waarvan een deel geen bier drinkt, nog moet rijden en dat soort lui. houd je alsnog maar 3 man over.
en dan ook nog een lekker palmke.quote:
Dan ga ik kotsen manquote:
Ik heb tapijt, klootzak!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
ik denk dat het de hele avond dwijlen wordt for dw , knap als ze een kratje binnen kunnen houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
uhm, jij bent toch al gekleurd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Zo, DW heeft ook weer wat kleur op 'e kop.
Ja maar ik heb chemische zooi op mn hoofd gesmeerdquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb tapijt, klootzak!je hebt gelijk, ik ben moe, dan krijg je dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Foei.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik ben moe, dan krijg je dat soort dingen.
ja is goed!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Foei.
zal ik je maar wakker maken?
wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja is goed!anders wordt ik hier vanavond op mn werk wakker, das ook niet de bedoeling natuurlijk
jaja fraulein grammernaziquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
wordt![]()
oke ik ga wel op je gezicht zitten
Juist wel natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja fraulein grammernazi![]()
als je maar niet gaat ruften heh
In jouw geval is het gayquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant, goeie. Aan de andere kant, WAT DE NEUK_!
Vind je je eigen kloon niet woest aantrekkelijk dan?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:31 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Aan de ene kant, goeie. Aan de andere kant, WAT DE NEUK_!
Nou inderdaadquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:53 schreef gianni61 het volgende:
nog 1,5 uur. mijn god wat gaat de tijd langzaam vandaag
Niet aanstellen ik moet tot half 8 a 8 uurquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:53 schreef gianni61 het volgende:
nog 1,5 uur. mijn god wat gaat de tijd langzaam vandaag
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet aanstellen ik moet tot half 8 a 8 uur
quote:
nog niet. nog een beetje overwerkenquote:
je bent niet de enige.quote:
Jouw ritme is echt fucked upquote:
Ook. En mijn werk heeft mij nodigquote:
Ja maar dat is logisch.quote:
Nuchter wel, maar helder niet.quote:
Dat hoeft ook niet op maandagquote:
Nouja, collega's zijn vrij dus druk druk druk...quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 09:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Nouja, collega's zijn vrij dus druk druk druk...
Ik vind wel tijd om te fokken.. nu is gelukkig de ochtend drukte voorbij!quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 09:56 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik vind wel tijd om te fokken.. nu is gelukkig de ochtend drukte voorbij!
Ach... ik heb ervoor getekend... dus zal het werk wel doenquote:
ja huisgenoot belde me of ik al wakker wasquote:
nu welquote:Op maandag 4 april 2011 10:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja huisgenoot belde me of ik al wakker was
gaat het zo kut op je werk nu ?quote:Op maandag 4 april 2011 10:16 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn ontslag indienen als het zo doorgaat
Kom je voor mij werken?quote:Op maandag 4 april 2011 10:16 schreef NBT het volgende:
Ik ga mijn ontslag indienen als het zo doorgaat
Idd. Komt ;ie even voor 5 minuten langs.quote:
I fokking hate my job.quote:
blegh kom dan niet langs of sms wat je te zeggen hebtquote:Op maandag 4 april 2011 10:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Idd. Komt ;ie even voor 5 minuten langs.
hij wou even een peuk doen.quote:Op maandag 4 april 2011 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
blegh kom dan niet langs of sms wat je te zeggen hebt
quote:
gefeliciteerdquote:
Dank u.quote:
wat heb je gewonnen ?quote:
quote:
jij wel... ik nietquote:
quote:
gefeliciteerd! Maar opzich niet erg dat ik niet gewonnen had, had de antwoorden ook niet zelf verzonnenquote:
Had jij ook meegedaan dan? Was wel tof geweest. Wel veel winnaars trouwens.quote:Op maandag 4 april 2011 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gefeliciteerd! Maar opzich niet erg dat ik niet gewonnen had, had de antwoorden ook niet zelf verzonnen
Jep, waarschijnlijk had ik de antwoorden verkeerd ofzo... of omdat ik geen vrouw ben... zag alleen nog maar vrouwelijke winnaars volgens mijquote:Op maandag 4 april 2011 13:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had jij ook meegedaan dan? Was wel tof geweest. Wel veel winnaars trouwens.
dankje
Welke antwoorden had je?quote:Op maandag 4 april 2011 13:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, waarschijnlijk had ik de antwoorden verkeerd ofzo... of omdat ik geen vrouw ben... zag alleen nog maar vrouwelijke winnaars volgens mij
Das waar... wel jammer dat ik niet gewonnen had.quote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welke antwoorden had je?
niet iedereen heeft gereageerd he
Dat zijn de goede antwoorden.quote:Op maandag 4 april 2011 13:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Das waar... wel jammer dat ik niet gewonnen had.
Mijn antwoorden waren:
1: George Weasley
2. Neville Longbottom
3: kat
Goed om te weten... jammer dat ik niet geselecteerd ben... maar ja veel plezier, scheelt me ook weer een kostuum uitzoekenquote:Op maandag 4 april 2011 13:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zijn de goede antwoorden.
En anders hadden we nog een mini GRTD meet donderdag!
ach joh ik ga als dobby dus dat wordt niet zo moeilijk. theemuts kopen, voetbalbroekje..quote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed om te weten... jammer dat ik niet geselecteerd ben... maar ja veel plezier, scheelt me ook weer een kostuum uitzoeken
Ik was wel van plan er wel wat leuks van te maken, maar dat feest gaat niet door... kan ik donderdag ook gewoon trainen, dus dat scheelt ook weer afzeggenquote:Op maandag 4 april 2011 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ach joh ik ga als dobby dus dat wordt niet zo moeilijk. theemuts kopen, voetbalbroekje..
Dobby is leuk!quote:Op maandag 4 april 2011 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik was wel van plan er wel wat leuks van te maken, maar dat feest gaat niet door... kan ik donderdag ook gewoon trainen, dus dat scheelt ook weer afzeggen
Zeker, dat zeg ik ook niet, maar daar ben ik een beetje lang voorquote:
Ik niet gelukkigquote:Op maandag 4 april 2011 13:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, dat zeg ik ook niet, maar daar ben ik een beetje lang voor
Ja echt hequote:
Nee, ik had het koud en nachtmerrie en ik had echt behoefte aan iemand naast mequote:Op dinsdag 5 april 2011 06:52 schreef NBT het volgende:
morgen! Ik kom ff leven brengen..en liefde!
Leeeef nou??! Lekker geslapen allemaal?
AAhhww, meisje toch!quote:Op dinsdag 5 april 2011 06:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik had het koud en nachtmerrie en ik had echt behoefte aan iemand naast me
Ja zielig hequote:
Sterkte.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zielig he![]()
Nu even hont uitlaten en kint wegbrengen en met dozen sjouwen
ook weer lekker aant werk?quote:
ja, maar niet in het werk..quote:
aah jah morgen wordt het weer lente weerquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:03 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ooooooh won't you take me home tonight!
Oooooh down beside that red firelight!
Aaaaaare you gonna let it all hang out!
Fat bottomed Girls you make the Rockin' world go round!
MDquote:
Aahhhh, kindjes!quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:20 schreef tripack het volgende:
[..]
MD![]()
van het weekend met de hele familie weg
voor het eerst mijn achternichtje gezien
wat een schatje is dat zeg6 weken oud
het weekend had niet langer moeten duren, want anders had mijn vriendin last gekregen van rammelende eierstokken en ik van stuiterende ballen
dat gevoel jaquote:
Ik ben al 2 dagen aan het rondcrossen door Emmen met een aanhanger achter George.quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:55 schreef gianni61 het volgende:
het kakt weer een beetje in.
niemand iets boeiends te delen met de wereld?
heb je nog zo veel spullen die over moeten??quote:Op dinsdag 5 april 2011 08:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben al 2 dagen aan het rondcrossen door Emmen met een aanhanger achter George.
Ik ben het dozen sjouwen zo spuugzat
Nee maar ik ben het overzicht kwijt. Vooral omdat er in elke kamer wel iets staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:08 schreef tripack het volgende:
[..]
heb je nog zo veel spullen die over moeten??
lijkt me inderdaad niet fijn om er lang over te doen
ja en dan moet je net iets hebben dat ergens in een doos zit en je weet niet meer welke doos het was en waar die staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee maar ik ben het overzicht kwijt. Vooral omdat er in elke kamer wel iets staat
Dat probleem heb ik gelukkig niet. Het is voornamelijk prullaria en boeken, dvd's, cd's, foto's enz.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ja en dan moet je net iets hebben dat ergens in een doos zit en je weet niet meer welke doos het was en waar die staat
dat is zwaar balen
internetradio?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
Help uw mod kanovinie de dag door. Geen radio, wel internet. Ik zoek goede muziek om naar te luisteren want verveling.
Radio Onzinquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:26 schreef kanovinnie het volgende:
Help uw mod kanovinie de dag door. Geen radio, wel internet. Ik zoek goede muziek om naar te luisteren want verveling.
Wat draaien ze daar nu?quote:
Welke? Ik heb nog geen toffe gevonden tot nu toe.quote:
Verzoekjes dus van alles wat.quote:
welke stijl zoek je?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke? Ik heb nog geen toffe gevonden tot nu toe.
welke radiozender beluister je normaal?quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Welke? Ik heb nog geen toffe gevonden tot nu toe.
Veronica waar ik normaal zit, maar dat is het ook niet helemaal. Verder slamfm, 538 enzo. Gewoon hersenloos luisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
welke radiozender beluister je normaal?
meestal is die ook via internet te beluisteren
Hersoonloos wegluisterende top40 eigenlijk. Maar dan het liefst met een meer dance enzo en gevoelige vrouwennummertjesquote:
die zenders zijn toch ook allemaal online te luisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Veronica waar ik normaal zit, maar dat is het ook niet helemaal. Verder slamfm, 538 enzo. Gewoon hersenloos luisteren.
[..]
Hersoonloos wegluisterende top40 eigenlijk. Maar dan het liefst met een meer dance enzo en gevoelige vrouwennummertjes
Ben zoveel tijd kwijt aan youtube opzoekenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zenders zijn toch ook allemaal online te luisteren.
ik heb thuis meestal fear.fm opstaan, maar dat is alleen hardstyle/hardcore
of gewoon losse liedjes op youtube in alle verschillende stijlen.
Momenteel erg veel van Lissie. een amerikaanse zangeres. haar cover van Pursuit of happiness is echt geweldig
ik ben ook aant het aftellen tot 16:15quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
Gaat een goeie dag worden. Ik verveel me nu al
16:45 hier. Dan 18:00 thuis, eten, rijles en pas om kwart voor 8/8 uur thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
mogguh Lipjes
[..]
ik ben ook aant het aftellen tot 16:15
ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
mogguh Lipjes
[..]
ik ben pas om 17:00 klaarquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:20 schreef gianni61 het volgende:
mogguh Lipjes
[..]
ah joh, kom je eens met iemand anders in contact dan het internetquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb er geen probleem mee om veel te doen op mijn werk, maar nu zit ik een beetje de dag vol te maken met een kutproject. Moet constant dingen vragen aan iemand anders.
De persoon waarmee ik samenwerk is nou niet echt iemand waar je graag mee samenwerkt. Hij is van een andere afdeling, denkt alles beter te weten en gebruikt constant termen die nergens op slaan. En zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
ah joh, kom je eens met iemand anders in contact dan het internet
leuk he dat soort mensenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
De persoon waarmee ik samenwerk is nou niet echt iemand waar je graag mee samenwerkt. Hij is van een andere afdeling, denkt alles beter te weten en gebruikt constant termen die nergens op slaan. En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Schijtziek wordt ik er van.quote:
hoezo geen fatsoenlijke werkplek ?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schijtziek wordt ik er van.
Ondertussen werk ik al 2/2.5 maanden bij dit bedrijf, nog steeds is er geen fatsoenlijke werkplek.
Binnenkort maar is klagen bij mijn chef.
nja ik dacht dat ik baalde dat ik al bijna 2 maanden verplicht op een een mac moet werken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schijtziek wordt ik er van.
Ondertussen werk ik al 2/2.5 maanden bij dit bedrijf, nog steeds is er geen fatsoenlijke werkplek.
Binnenkort maar is klagen bij mijn chef.
Ik zit op een niet zo'n goede stoel aan een niet zo'n goed bureau met een klein kutscherm, geen speciale teken/3D muis, slechte computer, niet op het netwerk, geen eigen account en in de herrie van de werkplaats.quote:
whehe dat zuigt inderdaad best welquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zit op een niet zo'n goede stoel aan een niet zo'n goed bureau met een klein kutscherm, geen speciale teken/3D muis, slechte computer, niet op het netwerk, geen eigen account en in de herrie van de werkplaats.![]()
Maargoed, ik zit hier maar 1 dag in de week.
applequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:48 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik dacht dat ik baalde dat ik al bijna 2 maanden verplicht op een een mac moet werken.
jah daaromquote:
Op mijn andere werkplek bij een ander bedrijf heb ik een 24", binnenkort waarschijnlijk 2 keer 24". En dat met een PC die geschikt is voor 3D teken en renderwerkquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehe dat zuigt inderdaad best wel
zit ik hier in mijn luxe met een 2meter lang bureau, luxe stoel. laptop met dockingstation & 22" scherm erbij.
Logitech G9x gaming muis en naast me nog een pc met een 17" scherm en admin accounts op alle omgevingen
whehequote:Op dinsdag 5 april 2011 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jah daarom
apple laptop en dan werken met een normaal extern toetsenboard
als ik nu thuis op de pc zit, ben ik telkens de verkeerde knoppen aant indrukken
dat is het betere werk jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op mijn andere werkplek bij een ander bedrijf heb ik een 24", binnenkort waarschijnlijk 2 keer 24". En dat met een PC die geschikt is voor 3D teken en renderwerk
Thuis heb ik een 17" laptop met of een 23" beeldscherm, of een 40" tv. Dat is pas fijn film kijkenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
whehe
[..]
dat is het betere werk ja
ik wil er eigenlijk ook nog een 2e 22" bij
werk thuis nog maar op 1x 24"quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Thuis heb ik een 17" laptop met of een 23" beeldscherm, of een 40" tv. Dat is pas fijn film kijken
En dat allemaal op 1 videokaart? Mag dan een beste zijn!quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:01 schreef lipjes het volgende:
[..]
werk thuis nog maar op 1x 24"
ben wel bezig voor aan mijn bureau 4 schermen te hangen, allemaal 24"
Wie weetquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dat allemaal op 1 videokaart? Mag dan een beste zijn!
Maar dan toch wel meerdere videokaarten?quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
Wie weet
nee is voornamelijk voor mijn werk
meedere pcsquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar dan toch wel meerdere videokaarten?
komen ze het brengen, dat is dan wel weer luxequote:
ik heb het gewoon van thuis moeten meenemenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
komen ze het brengen, dat is dan wel weer luxe
ja ik ookquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het gewoon van thuis moeten meenemen
Yep, kipstae & broodje kroketquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
komen ze het brengen, dat is dan wel weer luxe
jouw lipjes hebben schijnbaar ongekende krachtenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik breng met mijn lipjes altijd leven in de brouwerij
Lekkere lipjes!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik breng met mijn lipjes altijd leven in de brouwerij
Als een roos. Half 10 mijn nest in, half 4 wakker. Even roken, wat drinken, en weer slapen, en dan om 12 uur wakker wordenquote:
Stuk beter dan die van mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, hier word je vrolijk van:
[ link | afbeelding ]
Godver dat wil ik ook. Kan je er niet voor zorgen dat ik dat ook krijg hier?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, ik werk liever vanaf mijn servertje dan:
[ link | afbeelding ]
jeweestchquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jouw lipjes hebben schijnbaar ongekende krachten
quote:
Hoeveel centjes heb je? En ligt en glasvezel bij je huisje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Godver dat wil ik ook. Kan je er niet voor zorgen dat ik dat ook krijg hier?
Ben op mijn werk he nuquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoeveel centjes heb je? En ligt en glasvezel bij je huisje?
Mooi. Als je ongeveer ¤2.000 per maand overhebt, kan je dat thuis ook krijgen. Exclusief apparatuur that is.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben op mijn werk he nuThuis is het sneller. En er ligt nu glasvezel als het goed is bij mij thuis.
Ik verdien niet eens 2000 per maand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi. Als je ongeveer ¤2.000 per maand overhebt, kan je dat thuis ook krijgen. Exclusief apparatuur that is.
Voor huis tuin en keuken internet is dat best redelijk ja. Alleen je ping is wat aan de hoge kant als je het mij vraagt.quote:
Even doorsparen dus. Of een rijke vent zoeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik verdien niet eens 2000 per maand.
Hoi, ben jij rijk?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even doorsparen dus. Of een rijke vent zoeken.
DWquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Je zou trouwens nog steeds een keer langskomen, kuttekop.
Lipjes
Hoe gaat het met je huissss?quote:
Met de auto doe ik er een uur over naar Dronten dus ik vind het nog snel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Voor huis tuin en keuken internet is dat best redelijk ja. Alleen je ping is wat aan de hoge kant als je het mij vraagt.
Ik verdien goed, maar 2 ruggen voor snel internet heb ik niet overquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoi, ben jij rijk?
en wat nou sparen. Zoveel heb ik nooit over
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met de auto doe ik er een uur over naar Dronten dus ik vind het nog snel.
Maar zonder gekheid, uhm geloof niet dat ik er wakker van kan liggen
Waar heb je wel 2 ruggen voor over?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik verdien goed, maar 2 ruggen voor snel internet heb ik niet over
Beter sparen
Neuh heb al genoeg om van wakker te liggenquote:[..]
En inderdaad, niet wakker van liggen
Eenmalig? Genoeg dingen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar heb je wel 2 ruggen voor over?
Nee ik ook nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik verdien goed, maar 2 ruggen voor snel internet heb ik niet over
Beter sparen
[..]
En inderdaad, niet wakker van liggen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Je zou trouwens nog steeds een keer langskomen, kuttekop.
Lipjes
Ghehe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eenmalig? Genoeg dingen.
Maandelijks? Kan mij eigenlijk niets bedenken
quote:
Bijnaquote:
gefeliciteerdquote:
die van Harry Potter, waar DW ook gewonnen hadquote:
Ahhhh, leuk!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die van Harry Potter, waar DW ook gewonnen had
Nog steeds snachts werken??quote:Op woensdag 6 april 2011 08:31 schreef Ezechielk het volgende:
En weer een nachtje noeste arbeid erop zitten![]()
Tijd voor een borrel!
proostquote:Op woensdag 6 april 2011 08:31 schreef Ezechielk het volgende:
En weer een nachtje noeste arbeid erop zitten![]()
Tijd voor een borrel!
Neuh, op 1 na laatste nachtje.quote:
Lapo.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh, op 1 na laatste nachtje.
Bijna de lapo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |