Kom kom,quote:
ja ik ga een sloot koffie zettenquote:Op vrijdag 1 april 2011 08:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom kom,
Het is vrijdag!
WAKKER WORDENNNNNNNN
doe mij ook ff een bakkiequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:44 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ga een sloot koffie zetten
voelde eerst nog wel wakker, maar nu weer dip ofzo
okeequote:
Ga slapen jij!!quote:
Ik zal er braaf vanaf blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga slapen jij!!
Ik wil je niet zien voor ik een nieuw ww heb bedacht
Om een of andere reden geloof ik je nietquote:
Zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om een of andere reden geloof ik je niet
al uitgezwommen?quote:
nee ze ligt in het zwembad al dobberend te fokkenquote:
Ik ben uitgezwommen ja, en ik ben niet verslaafd aan fokquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ze ligt in het zwembad al dobberend te fokken
zo verslaafd is NBT volgens mij niet
ja ik ga toch niet langer dan een uur baantje strekken, dan kom ik er gerimpeld uit.quote:
quote:
we zijn alweer bijna op 12 uur dus komt goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
bijna is zo relatief... en dus ook relatief lang
Ez slaan.quote:
Ik ookquote:
ik werk wel op zaterdag. maar niet op kantoor en niet voor mn baas..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ookIk heb binnenkort t ene weekend alleen op zondag vrij, en het andere weekend zaterdag, zondag en maandag.
tuinieren - hardstyle feest - slapen - sporten - geen idee - slapen - maandagochtend..quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
wat zijn jullie plannen voor dit weekend?
aardig gevuld weekend zo te zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tuinieren - hardstyle feest - slapen - sporten - geen idee - slapen - maandagochtend..
wakkerrrr!!! blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
alles goed hier ?
ik val zoals gewoonlijk weer eens zowat in slaap hier haha
mijn huisraad een kamer verhuizenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
feestje, slapen, shoppen, vrienden over de vloer, slapen met Lexxxxxxxxxxxxxquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
Puzzelritten??quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
feestje, slapen, shoppen, vrienden over de vloer, slapen met Lexxxxxxxxxxxxx, puzzelritten, slapen, helemaal niks, slapen werken.
ik wel voor mn baas. En straks om de week op maandag erbij. heb gisteren samen met een collega een sessie gehad, en het ging echt goed. We vullen elkaar erg aan enzo, ik ben sterk in de dingen die zij moet leren, zij is sterk in de dingen die ik moet leren. Maar we werken nooit samen dus ik ga op maandag erbij want dan is zij er ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werk wel op zaterdag. maar niet op kantoor en niet voor mn baas..
Ja puzzelen op een uitgezette route. Vragen beantwoorden enzo. Vorige x 1e geworden, dus nu moeten we weerquote:
heb nog een kratje in de kelderquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef WhiteLightning het volgende:
haal je toch gewoon een traytje bij de super ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |