Alsof jij ooit met iets beters zou komenquote:
Mss is ze nog niet helemaal kiplekker na de ingreep?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef Hitomi het volgende:
Ik zie het morgenochtend wel denk ik.
Verder - DeeDee wilt nu even niets eten.. Kan het zijn dat het nog haar hormoontjes zijn? (ze was net krols toen we haar lieten steriliseren) Eerder als ze krols was wilde ze soms ook wel eens niet eten. Alhoewel, meestal at ze dan een kwart of de helft en liet het daarna staan.
Maar, als ze gesteriliseerd zijn zouden ze toch ook juist meer willen eten?
Nah dat zeg ik niet maar ik schop mijn beesten tenminste niet in elkaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof jij ooit met iets beters zou komen
Als je niet genegeerd wil worden moet je het voor de grap gewoon es roepenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah dat zeg ik niet maar ik schop mijn beesten tenminste niet in elkaar
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als je niet genegeerd wil worden moet je het voor de grap gewoon es roepen
Koop je geen fuck voor en ze kakken je hut vol waar je bijstaatquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:48 schreef Oognip het volgende:
Dat lieve gedrag van mij, werkt alleen maar tegen me
Ik blijf er bij dat je iets geslikt hebt vandaagquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:47 schreef oh-oh het volgende:
Als je niet genegeerd wil worden moet je het voor de grap gewoon es roepen
Plak nog een pleister jij!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat je iets geslikt hebt vandaag
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
Ik dacht dat een kat niet gesteriliseerd mag worden als ze krols is?
Oh APK, kijk!
http://myfolia.com/plants(...)/104705-winter-nelis
Die moet ik scoren
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Speaking of which... heb je mijn berichtje van vanmorgen gelezen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh APK, kijk!
Die moet ik scoren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, gelezenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Speaking of which... heb je mijn berichtje van vanmorgen gelezen?
Nou ja, ze zat er heel erg tegenaan zeg maar. De dierenarts heeft er naar gevraagd, hij zei dat het was zodat hij wist wat hij kon verwachten. Bij een krolse kat is er namelijk meer bloed doorstroming of zo. En iets over blaasjes op de eierstokken. Ofzoiets. Ik heb ook maar vaag wat opgevangen daarquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:50 schreef tombolafan het volgende:
Oh APK, kijk!
Die moet ik scoren
Ook niet bij die toko waar mijn zus een Bamboe kocht en waar ze een tv, een stereo-toren en een tapijt extra kreeg?quote:
Gelukkig! Want van alles wat ik had kúnnen willen, was 'jouw beslissing afkeuren' wel mijn laatste intentie. Los van dat ik me er gewoon niet mee had moeten bemoeien, dacht ik ook nog aan 'wellicht koorts en met eenvoudige injectie binnen een uur een stuk monterder'. Dat was in elk geval de achtergrond van het 'aanmodderen'.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:55 schreef tombolafan het volgende:
Ja, gelezen
En ik snapte hem welIk denk ook echt wel dat ik je begrijp
Maar ik denk dat het aan de situatie ligt ook
Nee, je hebt me niet gekwetstquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gelukkig! Want van alles wat ik had kúnnen willen, was 'jouw beslissing afkeuren' wel mijn laatste intentie. Los van dat ik me er gewoon niet mee had moeten bemoeien, dacht ik ook nog aan 'wellicht koorts en met eenvoudige injectie binnen een uur een stuk monterder'. Dat was in elk geval de achtergrond van het 'aanmodderen'.
Nou ja, in elk geval: als ik jou gekwetst heb, of anderen de indruk heb gegeven dat ik je belissing om af te wachten verwerpelijk vond, dan spijt me dat, want dat was niet de bedoeling. Ik zat met een knoop in mijn maag mee te lezen.
Winter-Nelis wordt de nieuwe zomer-hit
Ik kan ook alleen deze vinden: http://www.habitataid.co.uk/acatalog/Pear_Tree-Winter_Nellis.htmlquote:
Oh, het kan ook met dubbel L!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan ook alleen deze vinden: http://www.habitataid.co.uk/acatalog/Pear_Tree-Winter_Nellis.html
Als je 'm écht wilt hebben, kan ik het voor je regelen, maar alleen niet op korte termijn (je kan een boom namelijk niet op de post gooien ben ik bang)
Best kans als je wat fruitboomkwekers belt dat iemand je eraan kan helpen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:29 schreef tombolafan het volgende:
Oh, het kan ook met dubbel L!![]()
Dan kan ik nog wel even zoeken en navragen hier bij een boomgaard
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Best kans als je wat fruitboomkwekers belt dat iemand je eraan kan helpen.
Ja, net als Nelis' zn naam een echte Belgquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef ElisaB het volgende:
Tis in elk geval een Belgische soort (uit Mechelen), maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel uitgevonden
Dat is zelfs rijdbaar in een dagquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef ElisaB het volgende:
Tis in elk geval een Belgische soort (uit Mechelen), maar dat had je waarschijnlijk zelf ook al wel uitgevonden
BAM jonguh!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:00 schreef vamperotica het volgende:
* Kijkt voorzichtig weer om het hoekje
Oh succes Qutje, je mag wel meteen naar huis toch straks?quote:
Ik mag toch hopen dat ik zo weer weg ben. Mm is hier maar gaat zo met Baloe op pad in sneek.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh succes Qutje, je mag wel meteen naar huis toch straks?
Is MM dr ook of ben je heeeeelemaal allenig?
Vet coolquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:08 schreef Qwea het volgende:
Thnx all. Als het mee zit fok ik straks vanaf de operatietafel
Welnee, ruggenprik en morfine ftw. Ik ben nog steeds niet gehaaldquote:
Dan krijg je maar de wind van vorenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:17 schreef Hitomi het volgende:
Ja-maar, ja-maar.. Dan krijg ik de wind van voren omdat ik destijds niet naar de fysio ben geweest voor mijn nek enzo..![]()
En ik ben er vrijwel zeker van dat het nog steeds het zelfde is als toen, maar dat ik zeg maar, net iets te snel weer dingen ben gaan doen. (Family outings op een activiteitenboerderij zijn niet slim..) Bij een van de spelonderdelen daar moest ik een of ander gigantisch zwaar ding in de muur omhoog trekken, die een wijzer bij een meetlat omhoog haalde. Toen ik dat aan het doen was toen draaide ik me half, waarbij ik zowel in mijn knie als in mijn heup een steek voelde. Precies twee plekken van het ongeluk zeg maar.
Als het maandag echt nog niet over is ga ik naar de dokter, beloofd! ...oke?
Ze motten je nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welnee, ruggenprik en morfine ftw. Ik ben nog steeds niet gehaald
Stuk ongeduld! Heb je je mooie opblaasspalk wel bij je? Of hoef je die niet meer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
Welnee, ruggenprik en morfine ftw. Ik ben nog steeds niet gehaald
Dat is een rot jubileum, laten we hopen dat dat snel verbeterdquote:
Lig je nu al es onder het mes of nog steeds nie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Qwea het volgende:
Hmm volgens deze verpleegkundige zit er een kans in dat ik moet blijven of pas om 21u weg mag. Zal mij benieuwen wat de dokter zegt
Nee die mag ik gvd niet. Krijg geloof ik echt gipsquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stuk ongeduld! Heb je je mooie opblaasspalk wel bij je? Of hoef je die niet meer?
Nope, pas rond 11. Ze gaan me eerst preppen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lig je nu al es onder het mes of nog steeds nie?
Ja, daar zijn ze bij jou wel effe mee bezigquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Qwea het volgende:
Nope, pas rond 11. Ze gaan me eerst preppen.
Owwwww, nou, eer ze je enkel geschoren hebben is het wel 11 uur johquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope, pas rond 11. Ze gaan me eerst preppen.
Ik las iets anders in plaats van enkelquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Owwwww, nou, eer ze je enkel geschoren hebben is het wel 11 uur joh
Hoe gaat het met hem, voelt hij zich goed? Ik duim dat jullie een goede uitslag krijgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:31 schreef indaha het volgende:
Dat is een rot jubileum, laten we hopen dat dat snel verbeterd![]()
Zo ik ga mijn man maar eens wakker maken , want wij moeten straks ook naar het ziekenhuis
Leuk! Wel foto's maken hè?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:50 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Succes Q!
Indaha, zijn jullie zenuwachtig?
Lief en ik gaan zo naar mijn vader en blijven er een nachtje slapen. We gaan Bo dus ontmoeten
Blame it on Qquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
ZO
Zijn we ons aan het gedragen?
Q made me do it
Of je leest effe terug of zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:53 schreef Muis006 het volgende:
ZO
Zijn we ons aan het gedragen?
Q made me do it
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je leest effe terug of zo
Mag ik eigenlijk nog wel mensen schoppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Liever mensen dan dierenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mag ik eigenlijk nog wel mensen schoppen?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of je leest effe terug of zo
Ik heb teruggelezen, waarom denk je dat ik nu pas postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Popcorn 's ochtends is niet zo tof.Halloquote:![]()
Oh goddankquote:
Pas maar op, ik schop terug en ik ben gewapend met twee krukkenquote:
O je bent er nogquote:
Ik straks ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pas maar op, ik schop terug en ik ben gewapend met twee krukken
Auw! Nee zit met me poot in het sopquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
O je bent er nogHebben ze je al gebrazilianwaxt voor de operatie?
Sloeriequote:
Stonk je weer es zo?quote:
Kunnen we een krukkengevecht houdenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef Qwea het volgende:
Ik straks ookik heb vet afgeneukt krukken.
Ik pleeg zelfmoord. Hongerrrrr
Mijn krukken breng ik rectaal bij je inquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kunnen we een krukkengevecht houdenIk heb er trouwens 4
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Haha Q, dadelijk vouwen ze je been onder je kont en pakken ze alles in als ze klaar zijn, en dan jij zo: whut waar is mijn been! En dan de dokter: die hebben we moeten amputeren.
En jij:
[ afbeelding ]
En dan de dokter zo:
1 April!
check, ik zelfsquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb teruggelezen, waarom denk je dat ik nu pas post
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:00 schreef Muis006 het volgende:
Haha Q, dadelijk vouwen ze je been onder je kont en pakken ze alles in als ze klaar zijn, en dan jij zo: whut waar is mijn been! En dan de dokter: die hebben we moeten amputeren.
En jij:
[ afbeelding ]
Ik moest lachen![]()
En dan de dokter zo:
1 April!
Doe jij maar, als ik het doe wordt het een lang telefoontjequote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bel jij naar Sneek of doe ik het, genie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doe jij maar, als ik het doe wordt het een lang telefoontje
Ff vragen naar dokter onderwaterquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bel jij naar Sneek of doe ik het, genie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |