quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat vind ik ook niet netjes.
Praat jij altijd mensen na zonder dat je enig idee hebt waar het over gaat?APK kent me btw al een jaartje of 11 en weet dat ik alles weet.
Loveless sluit zich al jaren her en der aan bij diverse slowchats en zegt dan dingen waar ie totaal ongelijk in heeft, dat weet hij, dat weten wij, geen big deal verder.
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken nog iemand die totaal niet verantwoord bezig is, maar ach... daar openen FHF voor en die mag alles opeisen wat ze wil en ondersteunen we het debiele gedrag nog ff
Hier zit ie trouwens wel heel erg verkeerd en deze neem ik hem wel kwalijk. quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef asfalthooligan het volgende:
[..]
en het begint met een d en eindigd op o
Dat FHF is mijn idee, en het idee was om mensen zoals jij te kunnen helpen, dat jij met name je nu schaart onder de meute die vindt dat FHF geopend is om DJMO ( exclusief) te steunen valt me vies van je tegen.
Als dit het heersende idee is, ook bij mensen die zelf geholpen zijn, dan kan FHF wat mij betreft gewoon bij het groot vuil, want dan is het absoluut niet hetgeen ik voor ogen had.
Kan iemand me dit eens uitleggen want ik snap het niet.
Yvonne is moderator toch,maar zegt ze dit nu als moderator of als user.
Want als ze dit als moderator zegt begrijp ik er niets van.
F-r geeft aan dat ze het niet netjes vindt dat iemand geklaagd heeft, daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar die sneer heeft ze niet verdiend, ze geeft gewoon haar mening en dat mag in dit land.
En of LL gelijk heeft dat hoeft Yvonne toch niet te bepalen, hij mag toch ook zelf weten wat hij zegt en hetzelfde geldt voor Asfalt alleen omdat hij hulp heeft gehad mag hij geen mening hebben over een andere user..
En nee dit is niet om te rellen ,ik begrijp dit echt niet.