quote:Geen "topic-hunting" AUB
Geef degene met het leegste bierglas de kans een volle te halen, ook al is dat geen regel meer, maar wel zo netjes. Er kan binnen een minuut een vol glas worden gehaald, dus neem dat geduld even.
Dank! Afkussen dan he! Wacht ik pak even een krukjequote:
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.quote:
M'n glas was leeg!quote:
krukje niet nodig, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank! Afkussen dan he! Wacht ik pak even een krukje
Bommie, denk nu eens aan dat botte broodmes, DM moet je hebben.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dank! Afkussen dan he! Wacht ik pak even een krukje
Portugalquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.
Thailand rondreisquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, de tijd komt er weer bijna aan, waar gaat iedereen hier straks naar toe op vakantie? Wij gaan naar de Dordogne.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:40 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn daar een beetje goeie campings dan?
Jij begrijpt hem meteen.. jij ransaapje jijquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bommie, denk nu eens aan dat botte broodmes, DM moet je hebben.
ja maar als je hem dat noemt kom je schijnbaar niet meer van hem afquote:
Hmm, wel een goed idee voor volgend jaar dan, zijn we nog niet geweest.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, wel een goed idee voor volgend jaar dan, zijn we nog niet geweest.![]()
Ga je nog bij het SST huis kijken?
Ik ontken alles!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij begrijpt hem meteen.. jij ransaapje jij
als het een beetje meezit met het voetje drie weken touren in noorwegenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |