Ja klopt maar heb het eigenlijk nooit zo zitten vertalen hahaquote:
een festival op zijn tijd vind ik dan wel weer tof maar niet om tot rust te komenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:34 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Moet je eens naar een festival toegaan. Lekker veel mensen.
ik vind het heerlijk om helemaal alleen ergens te zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Te veel of holy in the middle of nowhere, daar zit een wereld van verschil tussen....
[..]
Paniek!
Lol, tja, ik vond het wel een leuke sub.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:42 schreef Aimy het volgende:
[..]
Ja klopt maar heb het eigenlijk nooit zo zitten vertalen haha
Trusten Reksie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Bier is op..
slaap zacht! (of als je daar niet van houdt wat harder)
Oh daar heb ik ook helemaal geen moeite mee, sterker nog, soms is alleen zijn gewoon erg fijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk om helemaal alleen ergens te zijn
Ik steek er toch wel behoorlijk bovenuit met 1.93mquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook helemaal geen moeite mee, sterker nog, soms is alleen zijn gewoon erg fijn.
Een festival vind ik gewoon echt niet leuk, ben ook maar 1.63 m. als het ergens erg druk is dan heb ik steeds ellebogen tegen mijn hoofd aan of word ik omver gelopen.
ja dat is maar bij een festival kun je ook beetje achter liggen en zo.......quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook helemaal geen moeite mee, sterker nog, soms is alleen zijn gewoon erg fijn.
Een festival vind ik gewoon echt niet leuk, ben ook maar 1.63 m. als het ergens erg druk is dan heb ik steeds ellebogen tegen mijn hoofd aan of word ik omver gelopen.
Let jij dan wel een beetje op wat er zich afspeelt beneden schouderhoogte?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:50 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Ik steek er toch wel behoorlijk bovenuit met 1.93m
Dat is waar idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is maar bij een festival kun je ook beetje achter liggen en zo.......
Doe m'n best, maarja, kan niet alles zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Let jij dan wel een beetje op wat er zich afspeelt beneden schouderhoogte?
Schermen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is waar idd.Maar dan kun je toch net zo goed gewoon de CD luisteren? Je ziet dan toch niets.
Psies, dus is een mensenmenigte niet erg fijn.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:55 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Doe m'n best, maarja, kan niet alles zien.
[..]
Schermen!
Mooi, valt het toch nog een beetje in de smaakquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, tja, ik vond het wel een leuke sub.
[..]
Trusten Reksie.![]()
het gaat mij vaak niet om de muziek maar de sfeer! ja goed afgelopen jaar pearl jam en ben harper ging om de muziek!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Let jij dan wel een beetje op wat er zich afspeelt beneden schouderhoogte?
[..]
Dat is waar idd.Maar dan kun je toch net zo goed gewoon de CD luisteren? Je ziet dan toch niets.
Maar het festivalgevoel/sfeer is niet uit te drukken op een DVDquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies, dus is een mensenmenigte niet erg fijn.
Ja, nou, de DVD dan.
Lol! Tja, dan komen we weer op het kamperen/kreperen verhaal.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:58 schreef bollokus het volgende:
[..]
het gaat mij vaak niet om de muziek maar de sfeer! ja goed afgelopen jaar pearl jam en ben harper ging om de muziek!!
Haha, ieder zijn meug toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:58 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Maar het festivalgevoel/sfeer is niet uit te drukken op een DVD.
Mag ook gezegd worden, commentaar is niet altijd negatief.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:57 schreef Aimy het volgende:
[..]
Mooi, valt het toch nog een beetje in de smaak
daarom, nog een peukje pakken dan maar en dan eens de ogen gaan sluitenquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Tja, dan komen we weer op het kamperen/kreperen verhaal.
Trusten, ga nog ff COS kijken en dan ook slapen denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarom, nog een peukje pakken dan maar en dan eens de ogen gaan sluiten
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trusten, ga nog ff COS kijken en dan ook slapen denk ik.![]()
![]()
ja hetzelfde hier nog even de hond de bloemetjes water laten geven en danquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Trusten, ga nog ff COS kijken en dan ook slapen denk ik.![]()
![]()
kopje koffie dan maar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |