Alex mag vast niet bij Lau dus neemt dan Mo...quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef Little_Lunatic het volgende:
Mootje mag niet te veel drinken .... na één druppel is ze al niet meer te houden en wil ze genomen worden ....... benieuwd wie maik vanavond gaat vervangen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:16 schreef Gamey het volgende:
*OFFTOPIC*
lol vrouwen hebben geen humor teminste die van mij even niet
loop net rustig de trap af
onder aan trommel ik op wat tredes, roep een keer auw, en ga zitten.
komt ze de gang in gerent, zeg ik 1 april, vond ze niet leuk
*ONTOPIC*
Linda was ECHT een lekker wijf!!!quote:
Net zo'n zwakbegaafd type als Mo, die dacht ook dat deze flop integer gemaakt zou wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Joyce Raymakers
Joyce Raymakers
31 maart 2011 om 23:16
zie dat mijn reactie weg is, dus dan maar dubbel:::: ik lees nu via twitter dat het een publici-stunt was van mamalief van joanna en dus het is niet uit tussen haar en dennis.... wie weet het nu ?? wat is de WAARHEID? dacht dat dit een spel was waar de WAARHEID de hoofdrol inspeelde....????
Zou wel passen in een familie van publiciteitshoerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Joyce Raymakers
Joyce Raymakers
zie dat mijn reactie weg is, dus dan maar dubbel:::: ik lees nu via twitter dat het een publici-stunt was van mamalief van joanna en dus het is niet uit tussen haar en dennis.... wie weet het nu ?? wat is de WAARHEID? dacht dat dit een spel was waar de WAARHEID de hoofdrol inspeelde....????
Ik was meer Dido-fanquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Coos het volgende:
[..]
Linda was ECHT een lekker wijf!!!![]()
![]()
![]()
Kon je een feessie mee bouwen.
Linda is ook goed hoor kon je ook mee lachenquote:
Guus Meeuwisquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan die twee keutels die het "zonnenstralen laten regenen"
hij is een briefje naar faalex en flaura aan het schrijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Moet alleen Geer naar de KvdW komen of zijn de anderen ook al omgeroepen? Ik schakel net pas in nl.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Joyce Raymakers
Joyce Raymakers
Alleen Gerard en nu dus Moniquequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
Moet alleen Geer naar de KvdW komen of zijn de anderen ook al omgeroepen? Ik schakel net pas in nl.
Iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Day het volgende:
Laura heeft gewoon continue hetzelfde ritme, maakt niet uit welk nummer.
Voor de tweede keer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Capt1caveman het volgende:
Dan komt Mo zometeen terugstuiteren met Maaike....
Van Dido werd ik fan toen Linda wegmoest.quote:
De mijne ook!quote:
die bootwerker???quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Is er een foto van die rij met publiek bij de liveshow naast Mo's moeder?
die derde vrouw !!
Sjah.... Maar we kunnen NEP5 toch niet voor origineel verslijten?quote:
Niet alleen Laura, ook Lex maakt telkens dezelfde bewegingen. Wijst steeds met zijn vinger naar de lucht ( grease lightening?) en maakt dan een of andere rare spasmequote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Day het volgende:
Laura heeft gewoon continue hetzelfde ritme, maakt niet uit welk nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |