Het is nu officieel. Ik ben ouderwets en onhip.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik heb besloten waar ik mijn piercing wil
*tromgeroffel*....... in mijn pols, aan de buiten-zijkant, zeg maar. Microdermal. Eens kijken of ik morgen terecht kan. Spannend
Ieeeuwww en au!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh! Ik heb besloten waar ik mijn piercing wil
*tromgeroffel*....... in mijn pols, aan de buiten-zijkant, zeg maar. Microdermal. Eens kijken of ik morgen terecht kan. Spannend
Oh, nee hoor. Ik ben een geek. Niet nieuwerwets of hip, voor zover ik weet ^^quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is nu officieel. Ik ben ouderwets en onhip.
Aan de buitenkant van je pols? Is da hendig?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, nee hoor. Ik ben een geek. Niet nieuwerwets of hip, voor zover ik weet ^^
Kan het moeilijk uitleggen. Vind het gewoon mooi, sexy.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ieeeuwww en au!!![]()
Wat vind je er mooi aan, daar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee of da hendig is. Vast nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Aan de buitenkant van je pols? Is da hendig?An sich kan ik microdermals wel waarderen, overigens! Hangt van het plekje af
Oh, thanks! Ik zit altijd maar te spoileren, stomme grote foto's ^^quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
tip voor grote foto's:
[img=500] gebruiken in de voorste tag
*boks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is nu officieel. Ik ben ouderwets en onhip.
Nee, niet helemaal precies de zij-zijkant ^^ Maar daar dus iddquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo aan de bovenkant van je pols vind ik hem wel puik, Coco! Ik dacht dat je echt de zijkant-zijkant bedoelde, zeg maar
Noes, is een neuspiercing alweer ouderwets dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Lol ik zag net iemand met een neuspiercing en dacht: god wat lopen ze hier achterover 10 min ben ik eindelijk bij mn ouders. ruim 4 uur gereisd.
Vriendin van me heeft die ook, vind ik haar heel leuk staanquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Noes, is een neuspiercing alweer ouderwets dan?
Ja ik heb ook al meerdere huis-tuin-en-keuken oplossingen gehad, maar ik wil het dan altijd wel zo echt mogelijk laten lijken en dan kan ik misschien net zo goed eens de stoute schoenen aantrekken hequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb vroeger wel eens zo'n ringetje van een balpen doormidden geknipt en dat als neuspiercing-wannabe-ding gebruikt
Oh, wat heerlijk. Daar heb ik ook wel zin inquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zit alleen thuis...vriendje is voor het weekend naar zn ouders en mn vrienden zijn druk -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |