Wat een klein lijstje!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje so far (inspanningsniveau 0,0)
O: 200 ml melk, havermout
L: boterham kaas, boterham appelstroop
D: vegaburger, rode kool, aardappels
Mijn papa is pas een ge(e)k, op mijn geboortekaartje (bijna 24!! jaar geleden) stond een gephotoshopte Peanut van Snoopyquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Hee die stonden ook op het trouwkaartje van mijn ouders (maar dan een andere van 'liefde is' )
Ons trouwkaartje was eigenlijk ook best ge(e)k, als ik er zo over nadenk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn papa is pas een ge(e)k, op mijn geboortekaartje (bijna 24!! jaar geleden) stond een gephotoshopte Peanut van Snoopy
misschien vanaf dit weekend, maar nu was ik gewoon te lui om mijn brood te ontdooienquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Low carb?
Ik zal nog even mn uiteindelijke lijstje van gisteren erin gooien!
O: Broodje Co
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T: 3 plakjes parmaham
T: 4 plakjes ham met 8 cocktailaugurken
D: witlofsalade (2 gekookte eieren, 2 grote stronken witlof, mayo, kerrie en mandarijntjes)
T: paar gebakken aardappelpartjes gegapt van vriendje (stuk of 5)
Vandaag:
O: twee sneetjes met parmaham
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet met plak gerookte zalm en wat Griekse yoghurt
T: Griekse yoghurt met aardbeien?
T: nog wat augurken met ham denk ik
D: denk vlees met groenten ofzo, nog niet zeker!
Misschien nog nootjes halen voor als ik de munchies krijg!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
Cadeautip: "geen bloemen of puppies"
Ik doe m'n bestquote:
ik vind het nog steeds wat weinig. Allebei de lijstjes, to be honest!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Low carb?
Ik zal nog even mn uiteindelijke lijstje van gisteren erin gooien!
O: Broodje Co
L: twee roggebroodjes met pindakaas
T: 3 plakjes parmaham
T: 4 plakjes ham met 8 cocktailaugurken
D: witlofsalade (2 gekookte eieren, 2 grote stronken witlof, mayo, kerrie en mandarijntjes)
T: paar gebakken aardappelpartjes gegapt van vriendje (stuk of 5)
Vandaag:
O: twee sneetjes met parmaham
T: roggebrood met pindakaas
L: omelet met plak gerookte zalm en wat Griekse yoghurt
T: Griekse yoghurt met aardbeien?
T: nog wat augurken met ham denk ik
D: denk vlees met groenten ofzo, nog niet zeker!
Misschien nog nootjes halen voor als ik de munchies krijg!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Probability op 01-04-2011 15:07:01 ]Worry is a misuse of imagination
Dat zijn bruine benen!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Donkere foto PFert, maar je was wel een hipkees met je rode maillot![]()
Hm snorf. Als ik nou boerenkool met worst eet vanaaf, ben ik dan braaf?Suggestie van vriendje, hoezee.
*controleert scherminstellingen* wutwut! Op mijn scherm lijkt het echt knalroodquote:
ja, dat lijkt me beter! dat zijn tenminste wat kcal!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Donkere foto PFert, maar je was wel een hipkees met je rode maillot![]()
Hm snorf. Als ik nou boerenkool met worst eet vanaaf, ben ik dan braaf?Suggestie van vriendje, hoezee.
Boerenkool it iiiis!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, dat lijkt me beter! dat zijn tenminste wat kcal!
Dellquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Maria heeft een Samsung monitor?
Dat kleurenprofiel klopt vaak niet, wat wit hoort te zijn is dan geel etc...
Voor samsung kan je een kleurprofiel downloadenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:08 schreef V1z0R het volgende:
Maria heeft een Samsung monitor?
Dat kleurenprofiel klopt vaak niet, wat wit hoort te zijn is dan geel etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |