quote:
Gewoon precies zeggen wat je hierboven schrijft. Desnoods mailen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Pfff mijn nieuwe werk is leuk, en het bedrijf loopt erg goed, wat betekent dat ze al snel veel werk hebben (ik zou het gaan opbouwen), maar nu hebben ze een concept rooster gepuzzeld wat zou betekenen dat ik 3 ipv 2 dagen in verweggistan moet werken en dan nog 2 halve dagen in wat-dichter-bij-i-stan en een halve dag opleiding heb. dan blijft alleen de dinsdagochtend over om aan mijn studie te besteden...
En ik ken mezelf, als ik de ochtend vrij heb en om 12.00 de deur uit moet om te werken, ga ik toch een beetje uitslapen en op zijn vroegst half 10, 10 uur iets doen, en met 2 uurtjes in de week red ik het niet om al mijn 'casussen' te zien![]()
Dus eigenlijk wil ik gewoon één dag vrij zijn om aan mijn studie te werken, maar ik vind het zo lastig om dat te regelen/zeggen.
Ik heb een halve dag les: colleges, voorbereiding en opdrachten die daarbij horen.quote:
Goed plan, want dan verdwijnt ook je eetlust en word je mager.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef _Calimero_ het volgende:
Misschien als ik aan de ritalin ga en maar 4u per nacht hoef te slapen dat het allemaal lukt![]()
Ja misschien mail ik het wel gewoon inderdaad... soms doe ik een beetje moeilijk met mijn conflictvermijdende gedragquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewoon precies zeggen wat je hierboven schrijft. Desnoods mailen.
*people pleaser boks*!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ja misschien mail ik het wel gewoon inderdaad... soms doe ik een beetje moeilijk met mijn conflictvermijdende gedrag
Oh, lol! Meme's <3 <3 <3quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:16 schreef V1z0R het volgende:
Nerd-topic-kaap!
'Give that bitch a cake, bitches love cake!',
Ow! Die ben ik laatst weer begonnen. Next generation, zit nu halverwege seizoen 3 ^^quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:17 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wij ook hoor, and proud of it.![]()
Van het Star Trek-soort nog wel.
-edit- Hoewel als we dat vroeger in mijn studentenhuis gingen kijken het beginmuziekje wel zacht ging, want vriendje zei "ze mogen niet weten dat we nerds zijn".
Ik ben nu met vriendje bezig met Scrubs vanaf het begin te kijken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow! Die ben ik laatst weer begonnen. Next generation, zit nu halverwege seizoen 3 ^^
Oeh! Todd's high fives <3 <3 De janitor <3 <3quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben nu met vriendje bezig met Scrubs vanaf het begin te kijken!Ik vind die lui zo grappig
*Turk dansje doet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oeh! Todd's high fives <3 <3 De janitor <3 <3
Jaheur!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Okay ik heb een mailtje opgesteld, wil iemand nog even checken of het voldoende assertief is: duidelijk, met een heldere boodschap en standpunt, maar wel redelijk, respectvol etc?
Ja vond ik ook wel!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:17 schreef Perruche het volgende:
Fijn maria, is toch een complimentje dat ze het door jou laten controleren!
Eeeeaaaaagleeeeequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik ben nu met vriendje bezig met Scrubs vanaf het begin te kijken!Ik vind die lui zo grappig
*Turk dansje doet*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |