Ja daarom word ik nu steeds zo moe van de streamsquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Urb het volgende:
[..]
Joan's missies kunnen niet falen, is toch allang duidelijk.![]()
En ze kan die van anderen ook niet verpesten behalve die van Gerard dan.
prachtigquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:24 schreef mevrouwdebok het volgende:
geer prachtig ,ikke niet zegt ie ,it's the inside that counts![]()
![]()
Er staat ook een ban op.quote:
Het is toch uitgekomen en hun zijn nu niet meer in de waan dat hij ontsnapt is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, maar hebben ze indirect verteld dat Maik terug komt?
omdat het bijna 1 April isquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom is er geen trouwfeest na de bruiloft?
Luira virus is toegeslagen ook op mijn PCquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ok. dan ligt het daar en niet aan mij pc of updates.
heheheh dat is voor echte mensen slimmerd:d niet tegen nepmensen in een nep rls;)quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Er staat ook een ban op.
Dus denk eerst nog maar even na over hoe je wilt laten zien dat je grof gebekt bent
Joan is terug, dus het feest is al compleet toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef Reksie1981 het volgende:
Dat wel , maar weten ze ook dat hij terug komt en waar hij zit?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het is toch uitgekomen en hun zijn nu niet meer in de waan dat hij ontsnapt is.
ja dat ze 'loog' dat haar ouders haar geheim niet wisten, vond ze gemeeeenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
Wat werdt net gezegd over Aafke, door Laura, iets van dat de ouders van Aaf haar geheim niet kenden en toe heel hard bla bla bla, iemand dat precies gehoord
eigenlijk precies zoals jij het nu zegt dus ja. triest he hoe ze afgeeft op andermans geheimenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef Mita het volgende:
Wat werdt net gezegd over Aafke, door Laura, iets van dat de ouders van Aaf haar geheim niet kenden en toe heel hard bla bla bla, iemand dat precies gehoord
Hej doe eens rustigquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef ZaZoe het volgende:
Er loopt een slijmspoor door de tuin,......oww ik zie 't al Geer is daar aan het wandelen
Als je gewoon was stil geweest, dan had mijn comment misschien nog effect gehad, slimmerd...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
heheheh dat is voor echte mensen slimmerd:d niet tegen nepmensen in een nep rls;)
Geniet je er ook zo van. Beetje serieuse gesprekken en geen jank modus, geaai en gekriebel enz...quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:26 schreef ZaZoe het volgende:
Er loopt een slijmspoor door de tuin,......oww ik zie 't al Geer is daar aan het wandelen
Zelden zo'n hoerenfeest gezien, wat slecht zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:25 schreef Reksie1981 het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef schommelstoel het volgende:
Gerard, Sharon en Karim.
Nog altijd mijn top drie.
Hoort bij het spel ...... Laura speelt met andermans gevoelens voor het spel ... en nog zieker ze gebruikt haar zieke vriendin als excuus voor 'n missie vind ik veel zieker dan dat kleine leugentje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja dat ze 'loog' dat haar ouders haar geheim niet wisten, vond ze gemeeeen
Die komen er niet. Laura wordt POT!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef syllys het volgende:
Hoe zouden de eventuele kinderen van Alex en Laura er eventueel uitzien? Iemand een geniaal idee?
Geer is een gladjanus, dat roep ik al van het beginquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Geniet je er ook zo van. Beetje serieuse gesprekken en geen jank modus, geaai en gekriebel enz...
Team Baasquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef schommelstoel het volgende:
Gerard, Sharon en Karim.
Nog altijd mijn top drie.
dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hoort bij het spel ...... Laura speelt met andermans gevoelens voor het spel ... en nog zieker ze gebruikt haar zieke vriendin als excuus voor 'n missie vind ik veel zieker dan dat kleine leugentje.
PearlBitch! Pak je kans!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die komen er niet. Laura wordt POT!
Die komen nooit uit de baarmoeder, veels te luiquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:27 schreef syllys het volgende:
Hoe zouden de eventuele kinderen van Alex en Laura er eventueel uitzien? Iemand een geniaal idee?
jaloers??quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Geer is een gladjanus, dat roep ik al van het begin
Pak je vriendinquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar het was een SST bruiloft, dus nix geen 1 april..
Ik wil een huilwelijksnacht zien!
Dies ziekquote:
dat duzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:29 schreef Lauzer het volgende:
Die tien minuten van Geer en Sharon samen buiten zeggen meer dan de hele dag dat gezwets van de rest.
Graag nog tijdens SST!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die komen er niet. Laura wordt POT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |