quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Doff het volgende:
Ik zie trouwens dat de toekomstige Pirates of the Carribean ook alvast in de top 100 is gestemd.
Ja er zitten er echt veel inquote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef Doff het volgende:
Ik snapte ongetwijfeld het merendeel van de verwijzingen niet. Wellicht dat de film daar meer op gebouwd was dan ik veronderstelde.
Ik zie trouwens dat de toekomstige Pirates of the Carribean ook alvast in de top 100 is gestemd.
Ik heb het niet over het onthouden van een film, maar wat wyccie zegt het ervarenquote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dat probleem heb ik nietEn blijkbaar zit ik wel goed in de films anders zou ik niet al die films hier herkennen
Tja ik heb daar geen probleem mee blijkbaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het onthouden van een film, maar wat wyccie zegt het ervaren
Als ik de film op pauze ga zetten dan ben ik wel snel uit een filmquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Dat onthouden is ook wel knap, tenzij de film telkens gepauzeerd wordt als er op het andere scherm gepost wordt.
Ik onthoud al geen screenshots terwijl ik er met mijn volle aandacht naar kijk.
Zo, dan ga ik slapen.quote:
Tsss....gewoon minder slapen!quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo, dan ga ik slapen.
Het scheelt dat de co-schap (tot nu toe) leuk is, want vroeg naar bed is echt niet mijn ding.
Dat doe ik mijn hele leven al, maar ik moet ook nog kunnen functioneren.quote:
Veel werken, beetje films kijken en beetje slapen dat is mijn leven nuquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat doe ik mijn hele leven al, maar ik moet ook nog kunnen functioneren.
Ik heb nog een kwartier om in dromenland te komen.
Teveel potentieel wel leuke films die ik nog moet zijnquote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen van je!
Ben maar blij dat je niet zoals ik bent en elke film een kans geeft
Maar eigenlijk weet je nooit echt wat een (potentieel) leuke film is totdat je hem gezien hebtquote:Op maandag 4 april 2011 21:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Teveel potentieel wel leuke films die ik nog moet zijn
Nou ok,die je echt niet hoeft te zien die zijn wel te filterenquote:Op maandag 4 april 2011 22:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ervaring leert dat ik me zelden vergis in films die ik echt niet hoef te zien
Dus ik ben tegenwoordig wat minder happig om ze dan toch te gaan kijken.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:54 schreef picodealion het volgende:
Ok bij dat pratende vuurtje hield ik het niet meer,. Wat een bullshit.
Heb ik gezien inderdaad. Daarom wist ik van het bestaan van L'Enfer af. Gezien de beelden vind ik het zonde dat ik nooit het eindresultaat van die film zal zienquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:31 schreef Doff het volgende:
Deze gezien, Samuel? Heb daar een keer in de Filmkrant een mooi artikel over gelezen. Maakte mij in elk geval heel benieuwd.
Toevallig ook vandaag zitten kijken, wat een ongelooflijke rukfilm zeg. Zo onwijs saai, en af en toe zulke vage karakters dat het verhaal ook maar op een los pitje komt te staan. Wel ontzettend mooi gemaakt natuurlijk. Hij was wel iets beter dan Spirited Awayquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef picodealion het volgende:
Ik hoor altijd dat Howl's Moving Castle zo goed is, maar ik ben nu 8 minuten bezig en ik vind het eigenlijk gewoon een kindertekenfilm, en dan ook nog eens van het saaie slag. Is het echt zo'n goede film als iedereen zegt?
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:44 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Toevallig ook vandaag zitten kijken, wat een ongelooflijke rukfilm zeg. Zo onwijs saai, en af en toe zulke vage karakters dat het verhaal ook maar op een los pitje komt te staan. Wel ontzettend mooi gemaakt natuurlijk. Hij was wel iets beter dan Spirited Away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |