Holy Grail is van 1975. Ben jij al zó oud?!quote:Op zondag 3 april 2011 23:15 schreef Flitspaal het volgende:
Ik heb alle Monty Python films in de bioscoop gezien, vlak na hun release.
Vreemd, zo gruwelijk vond ik het allemaal niet. Ja, die brandblusser was niet erg fijn, maar op zich kon ik er prima tegen. Ik denk dat ik zo maar even Antichrist opzet dan.quote:Op maandag 4 april 2011 08:57 schreef picodealion het volgende:
Ik vond Irreversible verschrikkelijk, het bleef maar door en door en door gaan. Elke scene was 3x te lang. Maar wat betreft de twee gruwelijke scene's, die bleven toch wel een tijdje in mijn hoofd zitten, net als (vooral) de laatste 20 minuten van Antichrist.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:41 schreef picodealion het volgende:
Puur om even te laten zien dat je stoerder bent he?
Noem eens een film.quote:Op maandag 4 april 2011 19:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik word (helaas, kind van mijn generatie) zelden ongemakkelijk van beelden. Wel van een sfeer.
Verne Troyer had ook gekund. Of nee, dat is dan weer te makkelijk.quote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wilde er ook nog Clooney, Pitt, DiCaprio, Pacino, Nicholson en zo tussen zetten, maar die waren allemaal even lang als een ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |