ditoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Wanneer krijgt Jo mammie te spreken?![]()
Zit er helemaal klaar voor
Neefje is al weg mafquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet druk maken, is zijn neefje hij schopt hem zo weg
Ja joh ze maken zich nog al druk om mij hier. Ik voel me steeds belangrijker. Pfff.quote:
sterk zijn zei ze. in omgaan met genomineerd worden is dat ook zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Annelies-G het volgende:
Laura: "Ik weet dat Sharon en ik heel sterk staan"
Idd zal geen psychiater aan te pas hoeven te komen, door die ene hersencel van hem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik krijg steeds meer medelijden met hem. Gelukkig is ie redelijk hersendood.
Is het geen tijd voor jou om op te zouten naar nolife?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja versabombie jij vindt het ook maar klote worden he dat er niet gedrukt wordt voor geheimen. Zo gek is het niet dat ik er een paar dagen geleden over begon maar nu zie je dat het belachelijk is dat er nog steeds niet gedrukt mag worden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
We hebben de geheime kamer en zolder gehad.
Wanneer en wie moet er naar de geheime kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rayen 2½ jaar!
HAHAHAAA kleikop!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
die kleikop gaat eerst ff met net5 overleggen hoor, mag wat kosten....
t is morgen 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje, zijn ze nou voor het eggie getrouwd?
Viel mij ook, met de ogen bedoel je zeker, en de manier van antwoorden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanne was NU moniek aan het duidelijk maken dat maik er nog is
Whahahaha echte liefde yeah rightquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lau is bang dat niemand Alex durft te nomineren omdat ze een stel zijn nu en zo komt ze nooit van die kwijl af
WTFquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
jepquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Viel mij ook, met de ogen bedoel je zeker, en de manier van antwoorden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
tuurlijk niet...heb je ze zien tekenen? zelfs dat zijn die kleuters bij nep5 vergetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |