Ze vinden het zo zielig voor Mo dat ze haar mee laten doen. Trio!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Gaan Laura en Alex vannacht ook een fake-wipje maken (terwijl Monique toekijkt)?
Is ze snel kwijt, want Karim gaat op haar drukken als het kan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Dus die muts krijgt hier 7500 voor?
+1quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
Nou kom op met dat nieuws over dennis
Weet hij het ook echt dan? Dat zou wel een stunt zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is ze snel kwijt, want Karim gaat op haar drukken als het kan.
Als ze naar huis is wel jaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, hou op. Maar na 2 dagen Mo, ben ik Jo iets meer gaan waarderen.
Waarschijnlijk is het morgen wel weer over, hoor.
krijgt ze 1 op 1 van mamajo te horen in de kvdw.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
productiequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Lauzer het volgende:
Vraag me af wie dat nummer van Marco Borsato heeft uitgekozen voor op de bruiloft.
Sita?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Lauzer het volgende:
Vraag me af wie dat nummer van Marco Borsato heeft uitgekozen voor op de bruiloft.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
Goeie grap!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef versabommie het volgende:
Is er al gedrukt? Is de kamer alweer open?
Dat geloof ik niet eens meer, dat was al over. Ik geloof niks meer eigenlijkquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
de fakking tering tyfus hoer is back, geestelijk breken nu die trolquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Annelies-G het volgende:
En Jo fluisterd weer als vanouds, konden ze haar niet nog een weekie op die zolder houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
Dat was vast gewoon bullshit om nog wat extra SMS-jes te trekken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Flashbox het volgende:
When in doubt, drink tequila. De enige remedie voor dit troosteloze moment.quote:
?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MargrietV het volgende:
en Laura wil dus dat Karim Alex nomineert
Achterlijk wijf die Joanna. Maar dat is mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft trek in Ontfakkingbijtkoek
Ik ben zo blij dat ze weer terug is!!!!
Wil je een zakdoekjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef HappyH het volgende:
ik kijk even wie weg is en zie dat Aaf weg is dus ben ik ook weg. cau cau
Dat zal de bewoners niet lukken, niemand... alleen mamajo kan hetquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef knagsje het volgende:
[..]
de fakking tering tyfus hoer is back, geestelijk breken nu die trol
Slechts geleend, over 6 weken krijgt ze Jo terug.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
dus jo's moeder heeft haar ellende verkocht aan SS
Ja ik ook...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo heeft trek in Ontfakkingbijtkoek
Ik ben zo blij dat ze weer terug is!!!!
Doe eens rustigquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
COS teruglezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sharon heeft voor Jo gekozen toen Laura haar vroeg wie er terug moest komen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Ripley het volgende:
Joanna is blij dat sharon er nog is? Je ziet haar berekenen wat de kijkers vinden.
het word nu wel tijd!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja versabombie jij vindt het ook maar klote worden he dat er niet gedrukt wordt voor geheimen. Zo gek is het niet dat ik er een paar dagen geleden over begon maar nu zie je dat het belachelijk is dat er nog steeds niet gedrukt mag worden.
Neenee,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van harte!quote:
niet druk maken, is zijn neefje hij schopt hem zo wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Die zal het ook niet prettig hebben gehad ,samen met jo op een klein kamertje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Ripley het volgende:
Maik ligt waarschijnlijk gewoon lekker tepitten, heerlijk rustig zonder jo en mo.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
We hebben de geheime kamer en zolder gehad.
Wanneer en wie moet er naar de geheime kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
Met duizend domino stenen. Traumatisch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die zal het ook niet prettig hebben gehad ,samen met jo op een klein kamertje.
goh waarom?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef MargrietV het volgende:
en Laura wil dus dat Karim Alex nomineert
Zit 'm niet zo te jennen man!quote:
die kleikop gaat eerst ff met net5 overleggen hoor, mag wat kosten....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
kom op , strakgetrokken botoxbakkus, ga je dochter het nieuws nou vertellen! we willen aktie in die tent!
Lau is bang dat niemand Alex durft te nomineren omdat ze een stel zijn nu en zo komt ze nooit van die kwijl afquote:
Nee, ik krijg steeds meer medelijden met hem. Gelukkig is ie redelijk hersendood.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef skunkyxxl het volgende:
[..]
Die zal het ook niet prettig hebben gehad ,samen met jo op een klein kamertje.
Je en onstream svp!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
kom op , strakgetrokken botoxbakkus, ga je dochter het nieuws nou vertellen! we willen aktie in die tent!
Nah dat gebeurd niet meer vanavond denk ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
ditoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Ireth het volgende:
Wanneer krijgt Jo mammie te spreken?![]()
Zit er helemaal klaar voor
Neefje is al weg mafquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef bollokus het volgende:
[..]
niet druk maken, is zijn neefje hij schopt hem zo weg
Ja joh ze maken zich nog al druk om mij hier. Ik voel me steeds belangrijker. Pfff.quote:
sterk zijn zei ze. in omgaan met genomineerd worden is dat ook zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Annelies-G het volgende:
Laura: "Ik weet dat Sharon en ik heel sterk staan"
Idd zal geen psychiater aan te pas hoeven te komen, door die ene hersencel van hem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik krijg steeds meer medelijden met hem. Gelukkig is ie redelijk hersendood.
Is het geen tijd voor jou om op te zouten naar nolife?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef meneertje1972 het volgende:
Ja versabombie jij vindt het ook maar klote worden he dat er niet gedrukt wordt voor geheimen. Zo gek is het niet dat ik er een paar dagen geleden over begon maar nu zie je dat het belachelijk is dat er nog steeds niet gedrukt mag worden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Coos het volgende:
We hebben de geheime kamer en zolder gehad.
Wanneer en wie moet er naar de geheime kelder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Rayen 2½ jaar!
HAHAHAAA kleikop!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef knagsje het volgende:
[..]
die kleikop gaat eerst ff met net5 overleggen hoor, mag wat kosten....
t is morgen 1 aprilquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje, zijn ze nou voor het eggie getrouwd?
Viel mij ook, met de ogen bedoel je zeker, en de manier van antwoorden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
Joanne was NU moniek aan het duidelijk maken dat maik er nog is
Whahahaha echte liefde yeah rightquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Lau is bang dat niemand Alex durft te nomineren omdat ze een stel zijn nu en zo komt ze nooit van die kwijl af
WTFquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
jepquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Viel mij ook, met de ogen bedoel je zeker, en de manier van antwoorden.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
tuurlijk niet...heb je ze zien tekenen? zelfs dat zijn die kleuters bij nep5 vergetenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Lauzer het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Annelies-G het volgende:
Laura: "Ik weet dat Sharon en ik heel sterk staan"
Hij staat er weer in!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
@Day:
[ afbeelding ]
http://i52.tinypic.com/21azlaw.png
Is uit de OP
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalexquote:
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobHarris het volgende:
De moeder van Joanna komt bij de plastisch chirurg. Ze vraagt: "Kunt u een schoonheidsfoutje bij mij weghalen?" De arts bekijkt haar aandachtig en schudt dan het hoofd. "Sorry madame, maar voor onthoofden moet u in Afghanistan zijn!"
Secret Storyquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalex
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef BobHarris het volgende:
De moeder van Joanna komt bij de plastisch chirurg. Ze vraagt: "Kunt u een schoonheidsfoutje bij mij weghalen?" De arts bekijkt haar aandachtig en schudt dan het hoofd. "Sorry madame, maar voor onthoofden moet u in Afghanistan zijn!"
Ja werd weggezapt hier, vandaar. Thanks for zeh info.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?
nee duh maar daar heeft 1 april niks mee te maken ( vandaag..)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
je gelooft die onzin toch niet echt he
tot morgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Toverheks het volgende:
roepen jullie als het spannend wordt slinger ik weer de stream aan
fijn dat er mensen zijn die oplettenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb jij de getuigen zien tekenen? Was die man gerechtigd om een huwelijk te voltrekken?
Zo kijkt ze meestalquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt wel stoned // een robot // aan het slaapwandelen // ze praat raar.
Maar wel op de verkeerde plaatsquote:
Dit heeft echt niets met 1 april te maken. Het is gewoon belachelijke tv.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
uhm even verder denken? Misschien komt morgen wel uit dat alles een groot fopje was, dat Maik wegging, bruiloft van Lau en Faalex
De ogen van philip zij ook roodquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna is stoned // doet als een robot.
of ligt dat aan mij?
morgen maken ze het dan in de daily bekend dat het fake is vermoed ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee duh maar daar heeft 1 april niks mee te maken ( vandaag..)
je moet haar ff op ut achterhoofd slaan want ze uuhh uhh stotterd een beetjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef schommelstoel het volgende:
Joanna kan niet acteren, man man.
Ze heeft nogal heavy medicatie (Prednison is geen smarties)quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Joanna lijkt wel stoned // een robot // aan het slaapwandelen // ze praat raar.
Je denkt véél verder dan die oetlullen van het programma.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar wel op de verkeerde plaats
Precies, en dat is één van de tekenen, een psycholoog heeft haar zo doorquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
je moet haar ff op ut achterhoofd slaan want ze uuhh uhh stotterd een beetje
ze heeft de rol van moeder Theresa gekregenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef Gamey het volgende:
wat zit die jo der eigen nou belangrijk te maken, heb ik een opdracht van de stem gemist?
voel je niet kutquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef sjaakspark het volgende:
Welke 3 dingen heeft ze het steeds over?ŋ
1 Maik wegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef sjaakspark het volgende:
Welke 3 dingen heeft ze het steeds over?ŋ
In de aanloop naar de "Ja ik wil!" zei die gast ook "neem je aan tot je secretstoryechtgenoot/echtgenote enz.."quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:45 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
morgen maken ze het dan in de daily bekend dat het fake is vermoed ik![]()
maar dat het onzin is dat weet ik wel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Gamey het volgende:
[..]
voel je niet kut
vertrouw mij
blijf in het huis
zou geweldig zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
1 Maik weg
2 Maik niet meer terug
3 Maik foetsie
en luister naar mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Gamey het volgende:
[..]
voel je niet kut
vertrouw mij
blijf in het huis
En nog slecht gemaakt en bar slecht gepresenteerd ook. En Gert, Pietje en Greys gaan daar nog op commando zitten klappen ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dit heeft echt niets met 1 april te maken. Het is gewoon belachelijke tv.
Misschien heeft Flip door dat Sharon bij de tegenstanders hoort. En dat de tegenstanders steeds maar weer de meeste stemmen krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Day het volgende:
Ik had meer vreugde van Flip verwacht? Of beseft hij nu pas dat hij Aafke een mes in de rug heeft gestoken?
Misschien wil/moet hij het verbergen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
Flip is inderdaad niet bijzonder blij. Valt joanna tegen of mist ie aafke?
Het resultaat is dat Lijzige Laura zich weer behoorlijk belangrijk voelt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
In de aanloop naar de "Ja ik wil!" zei die gast ook "neem je aan tot je secretstoryechtgenoot/echtgenote enz.."
Tuulk is het fake.. (en anders zijn ze in 24 uur weer gescheiden en kan Lau alimentatie eisen)
Behalve Flipquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef BobHarris het volgende:
Ja ze zijn Aaf nu al weer vergeten..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Sjalalamantha het volgende:
Morgen:
De bewoners krijgen een film te zien van Maik die in de kvdw zit en krijgen te horen dat moniek hem mag halen.
Moniek mag naar de kvdw om hem op te halen. Wanneer ze daar arriveert is de kamer leeg.
De stem: 1 april
Tranen
Hij heeft door dat ie toch niet zo'n goed inzicht heeft als dat hij dacht.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien heeft Flip door dat Sharon bij de tegenstanders hoort. En dat de tegenstanders steeds maar weer de meeste stemmen krijgen.
Dus ze blijft ..... tenminste, het komende kwartierquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Whahaha Mo; ik heb me hier toch redelijk goed doorheen geslagen![]()
preciesquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Noelle06 het volgende:
Laura net met Karim buiten, wat een manipulatief meisje is het
ja dan komt er een bekakte pieptoon uitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het resultaat is dat Lijzige Laura zich weer behoorlijk belangrijk voelt.
Dat merk je omdat ze dan steeds harder gaat praten, aan het eind van de avond gaat ze een beetje gillen
DAN zou het pas baas zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Sjalalamantha het volgende:
Morgen:
De bewoners krijgen een film te zien van Maik die in de kvdw zit en krijgen te horen dat moniek hem mag halen.
Moniek mag naar de kvdw om hem op te halen. Wanneer ze daar arriveert is de kamer leeg.
De stem: 1 april
Tranen
En alles draait nog steeds om mojankiequote:Jo is back, Aaf is gone!
ze geeft zichzelf ook steeds complimentjes; ik zal me sterk gedragen en laat me niet kennenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Whahaha Mo; ik heb me hier toch redelijk goed doorheen geslagen![]()
zo keek die die dagen voordat ze ging ook al hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
Z'n slechte geweten speelt op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:47 schreef Ripley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |