Kijk het programma niet zo vaak meer, nadat Maik weer terugkwam in het huis ben ik afgehaakt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
jezus christus,!!! wist je dat dan niet? maik zit op zolder
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Vinamp het volgende:
Toch doet Laura mij een beetje aan een travestiet denken in die bruidsjurk
En er zit ook nog een vlek in nu!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Zo nu moet Joanna ff bitchfighten met Laura dat ze haar mintgroene shirt gisteren aan had. Dat is toch 2000% fucking niet normaal dat je zonder ik te
vragen mijn kleding aandoet?
Ik zou Jo ook boven Maik verkiezen...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef angeljacky het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar ik en blij dat Jo terug is
dus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef MargrietV het volgende:
en Flip wil maar een ding, als een moederskindje aan Joanna haar tiet liggen.
Niet zonder COS iig...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Annelies-G het volgende:
Heel veel Cossers vallen nu af. SST is niet meer hun ding als ik alles leesGaat rustig worden hier want ik blijf wel kijken, ondanks die poppenkast van een huwelijk.
wisten ze maar je mag niet drukken he. Het spel mag niet gespeeld worden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
HOE DE FACK WETEN ZE DAT ZE PIERCER WAS
Ze hadden het vorige week ook gehoord door de deur heenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
niet,want de stemmen zijn binnenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Niki.P het volgende:
Ben benieuwd waarneer ze Jo gaan vertellen over Dennis wordt vast leuk... Lekker gejak en getier en dan waarschijnlijk wat gezoen
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef akveor het volgende:
Erg oneerlijk vanavond allemaal maar who cares... Joannais er nog en steelt als vanouds weer de show.
En toen likte hij haar voeten ?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Urb het volgende:
Jo is net terug en commandeert Flip meteen alweer " Jij moet meer met de mannen optrekken "
Kamer was niet open hč?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wisten ze maar je mag niet drukken he. Het spel mag niet gespeeld worden.
kon je vandaag nou niet voor een wonder zorgen,dat jo lekker naar huis zou gaan? je stelt me wel teleur hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Kijk het programma niet zo vaak meer, nadat Maik weer terugkwam in het huis ben ik afgehaakt.
Jo hoort bij het prgramma.........jammer genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze neemt de regie weer in handen..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
heeft iemand even de eind % voor me???
Vast van Joanna...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
Sharon: "Aafke, ik wist dat jij piercer was"
Huh, hoe weten ze dat?
ook dat indd...er klopt geen moer van dit spelquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Knagsjequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef knagsje het volgende:
[..]
Jo hoort bij het prgramma.........jammer genoeg
Sharon 40% De rest is niet bekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
COS teruglezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
COS teruglezen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar hadden Laura, Mo en Sharon het vorige week al over. En mss hebben ze het weer gehoord door de deur heen net als bij Servio.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo snel mogelijk allemaal het huis uit. Wist je al dat Sergio over 2 weken terug komt? Niets is wat het lijkt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Stability het volgende:
[..]
kon je vandaag nou niet voor een wonder zorgen,dat jo lekker naar huis zou gaan? je stelt me wel teleur hoor
Hebben ze gehoord bij de exit..Was bij Servio ook zo..!!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
[..]
ook dat indd...er klopt geen moer van dit spel
Weet alleen Sharon met 40%quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Toverheks het volgende:
jezus verlos ons van monique aub. bedanktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Jezus_Christus. het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk allemaal het huis uit. Wist je al dat Sergio over 2 weken terug komt? Niets is wat het lijkt.
Echt eng, wat een nonoquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef MargrietV het volgende:
en Flip wil maar een ding, als een moederskindje aan Joanna haar tiet liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |