Geenszins het geval.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:50 schreef Weissman het volgende:
Nee dat is geen ontkrachting, mogool. Dat ben jij die denkt dat hij overheerscht met zijn juristen jargon
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Haha, Socios woont in een woonwagen omdat dat lijkt op een treincoupé.
Pure onzin. Ik woon in een appartement midden in de binnenstad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:52 schreef CaptainCookie het volgende:
Haha, Socios woont in een woonwagen omdat die lijkt op een treincoupé.
Iedereen die dat denkt heeft het fout.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef Weissman het volgende:
Wedden dat meerdere mensen het eens zijn dat je naast een treinenrukker ook een mogool bent ?
Die zijn wel über relaxed hoor, trapliftje hier, beugeltje om op te staan daar, verhoogde wc.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Socios woont in een gehandicaptenhuis toch?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:54 schreef Weissman het volgende:
Wedden dat meerdere mensen het eens zijn dat je naast een treinenrukker ook een mogool bent ?
Walgelijke insinuatie. Neigt zelfs naar pure laster.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef Lakitu het volgende:
Socios woont in een gehandicaptenhuis toch?
Geen ontkenning dus ik neem aan van ja. Je hebt nog 4 seconden na deze post om te ontkennen anders is het waar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:09 schreef Socios het volgende:
[..]
Walgelijke insinuatie. Neigt zelfs naar pure laster.
Post geaccepteerd. Elke poging tot weerlegging van dit feit is hierbij nietig verklaard.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geen ontkenning dus ik neem aan van ja. Je hebt nog 4 seconden na deze post om te ontkennen anders is het waar.
Jij weet niet wat laster is? Die term dekt de lading al van het feit dat jij onwaarheden verkondigt.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Lakitu het volgende:
Geen ontkenning dus ik neem aan van ja. Je hebt nog 4 seconden na deze post om te ontkennen anders is het waar.
Zie de post boven je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij weet niet wat laster is? Die term dekt de lading al van het feit dat jij onwaarheden verkondigt.
Het kan me niet schelen, alles wat je zegt is irrelevant, je reageerde niet op tijd en die post is dus waar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij weet niet wat laster is? Die term dekt de lading al van het feit dat jij onwaarheden verkondigt.
Jou posts hebben nooit bestaan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef Socios het volgende:
[..]
Die is ongeldig zoals je allang weet.
Wordt verworpen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Lakitu het volgende:
Het kan me niet schelen, alles wat je zegt is irrelevant, je reageerde niet op tijd en die post is dus waar.
Integendeel.quote:
Gelukkig hebben deze 'gehuchten' geen last van die takkeherrie die die dingen produceren, Laat staan van dichte spoorbomen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef Weissman het volgende:
Mensen die een gehucht zonder treinstation een ''stad'' noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |