Je vraagt het zo vriendelijk. Ik denk niet dat iemand bezwaar heeftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mag ik de volgende openen, zodat ik de kluisstanden kan updaten?
Het lijkt eropquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef evaxsis het volgende:
Sjeeeee dus die Jo gaat er nog niet uit
quote:Misschien dat de volgende regel ook wel even handig is:
Geen gerace om de OP.
Degene die de LaPo (Last post) heeft, opent het nieuwe topic.
Druk op 'Open nieuw deel' en wijzig het topicnummer, that's all.
Gebeurt dit niet binnen 2 minuten, dan mag iemand anders het topic openen.
Ik denk 40, 40, 29quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk, wie denkt er nog meer dat het 40-40-20 gaat worden?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:34 schreef evaxsis het volgende:
Sjeeeee dus die Jo gaat er nog niet uit
Ja, het is jankertje met verlos deze week.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat als Jo er in blijft, ze haar dan vertellen dat Dennis bij haar weg is??
Dat heeft geen zin zonder steun van de modsquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien dat de volgende regel ook wel even handig is:
Geen gerace om de OP.
Degene die de LaPo (Last post) heeft, opent het nieuwe topic.
Druk op 'Open nieuw deel' en wijzig het topicnummer, that's all.
Gebeurt dit niet binnen 2 minuten, dan mag iemand anders het topic openen.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Begreep ik het nu goed, dat als Jo er in blijft, ze haar dan vertellen dat Dennis bij haar weg is??
Dat zei dr moeder, maar misschien heeft de regie andere plannenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Dat zegt mama botox net wel, maar ja wat zijn woorden als de stemmen al binnen zijn zijn voor Jo.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef rita1959 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |