abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94873119
Vorige topics:
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #2
en Studentenkamers #14

Woningcorporatie Nijestee bouwt op dit moment 345 woonstudios op het Bodenterrein.
Deze studios zijn bedoeld voor jongeren tot 26 jaar en bestaan uit volledig zelfstandige wooneenheden van 28m2.

De oplevering is waarschijnlijk vanaf eind Maart 2011.

Enkele linkjes:
Bouwtekening
Info over de huur
vanderwiel
Foto's van tijdens de bouw 1
Foto's van tijdens de bouw 2

Zie ook: Studentenkamers #13

Blok 1
Erwindeen
RTS91

Blok 2
Apogist
Sieglinde
linda-88
loecje
Vrydemalaan

Blok 3
Janett
toenie

Blok4
Dery1990
Perzikvrucht

[ Bericht 8% gewijzigd door Puala op 01-04-2011 11:55:20 ]
pi_94873246
aanvulling voor de OP:
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen
Bodenterreinstudio's in de Stad Groningen #2
en Studentenkamers #14

quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef elran het volgende:
weet iemand ook vanaf welke hoogte het raam open gaat?
wil mijn bed er denk ik deels voor zetten, maar het raam moet wel open kunnen natuurlijk
pi_94895465
YESSS!! Krijg net mail dat ik een studio mag komen bezichtigen! Ben bijna bang dat het een 1 april grap is, gezien het feit ik 6e was geworden in de lijst.
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_94895976
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
YESSS!! Krijg net mail dat ik een studio mag komen bezichtigen! Ben bijna bang dat het een 1 april grap is, gezien het feit ik 6e was geworden in de lijst.
*O* Daar drinken we een wijntje op dit weekend ;)
I reject reality and substitute my own
pi_94895998
Ik hoor trouwens net van iemand anders die op dit moment nog een studio op het Damsterdiep heeft, dat daar de tv geregeld wordt via Nijestee en internet zelf. Dat is nu dus niet zo?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
pi_94896636
@ loecje: OP = geupdate.
pi_94908363
Alles zit er in, nu nog inrichten en alles.
pi_94910606
ik ben benieuwd naar foto's van Blok A *hint*
pi_94910718
Ligt er nu eigenlijk al gras? Hier staan nog wat nieuwe foto's, maar ik zie alleen dat er donkere aarde overheen is gegooid. Dacht dat voor de eerste oplevering de omgeving ook zo goed als klaar zou zijn.

Nog een weekje en dan de sleutel! :D
pi_94911367
ze zijn in ieder geval lekker bezig met asfalteren.
aan de andere kant van de bloemsingel, bij het ebbingekwartier, ligt al wel gras zag ik op foto's van iemand anders:

nog 1 weekje *O*
pi_94911930
Ja, dat had ik idd ook gezien dat gras daar. Dat lag er ook ineens van de 1 op de andere dag. Gelukkig bestaan er dingen als grasmatten en hoeven ze het niet nog allemaal in te gaan zaaien :P
pi_94912103
die matten mag je ook nog niet direct overheen lopen. maar ziet er wel mooi uit.
tegen de tijd dat wij de sleutel hebben zal er bij de studio's ook wel gras liggen.
pi_94915169
Ja ik hoop dat ze het deze week gaan leggen :).
Morgen of overmorgen nog maar even langslopen. De hekken zijn nu weg neem ik aan dus dan kan ik even bij mn eigen studiootje naar binnen gluren :D
pi_94915338
haha ik had hetzelfde idee. ff rondje maken en stiekem gluren.
mn camera niet vergeten.
pi_94929803
Zijn er hier ook menen die hier gaan wonen en die de stereotype student zijn? Bv. lis bij vindicat/albertus? En welk blok dan?

Ik ben benieuwd hoe gezellig mijn medestudenten zijn, vooral in blok 4.
pi_94934132
Oh blegh ik hoop niet dat ik van die sneue vindicat typjes als buren krijg. Het is maar wat je 'gezellig' noemt :P
pi_94934311
er zijn zoveel studio's. daar zullen vast wel paar aardige mensen tussen zitten.
pi_94935406
Haha statistisch gezien moet het haast wel. Er zitten sowieso al 2 vriendinnen van mij bij :P
pi_94942210
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 11:23 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Wow, doorgeschoven vanaf de 6e plek? Dat doe je goed! Gefeliciteerd ;)
pi_94945170
Vandaag op mijn racefiets even langsgeweest. Het zag er leuk uit, volgende week verhuizen!
pi_94946135
Ik ben ook ff wezen kijken
Foto's:

panorama vanaf de oosterhamrikkade

tijdelijke parkeerplaats:

brievenbussen, ingang en fietsenstalling van Blok A

ondergrondse afvalcontainers staan er ook al (tussen fietspad en rijbaan)

[ Bericht 43% gewijzigd door loecje op 02-04-2011 17:50:42 ]
pi_94949420
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:12 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Wow, doorgeschoven vanaf de 6e plek? Dat doe je goed! Gefeliciteerd ;)
Ja, bedankt! Ben zelf nog een beetje shock, was het eigenlijk alweer 'vergeten', vooral omdat het blok C is! Nu ik de foto's zie krijg ik er al helemaal zin in :D
pi_94949799
Krijgt iedereen, dus elke studiobewoner, een gemeente-pasje voor de afvalcontainers?
pi_94950043
dat lijkt mij wel. 1 huisvuilpas per huishouden las ik ergens op de gemeente site.

maar mooi ja dat je zover bent opgeschoven. ik snap niet dat er zoveel mensen zijn die de studio's afwijzen. bij andere kamers/woningen weet je pas bij bezichtiging hoe het eruit ziet. maar over de studio's is genoeg info beschikbaar, zeker als je een beetje gaat googlen.
pi_94950293
Nou ik ben zo goed als klaar, alleen nog vanalles ophangen... Ben in ieder geval erg content met mijn uitzicht!

En oh ja, ik heb gewoon signaal op mijn kabel :)! Heb mijn kastje er tussen gezet en mijn digitale televisie doet het!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')