even selective terug gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te dun, badstof absorbeert beter.
Gastendoekje van 30x30 wat ik nu graag gebruik heb ik 'geleend'uit de restroom van het UFO restaurant in Bratislava:
[ afbeelding ]
Breng hem ooit nog wel eens terug.
Dude!! Het moet behalve functioneel ook een béétje stijlvol zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
even selective terug gelezen.
maar kun je niet beter een zeem gebruiken? dit wordt door sporters ook gedaan.
Ik wist dat ik je met deze titel hierheen zou lokken.quote:
Beste kleur, draag vaak zwart/donker bij het dansen (ivm zweetvlekken)quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hi. Wij hebben de vitamientjes voor deze week weer binnen. *burp
Steer, dat je dan ook nog stylish zwarte doekjes koopt he
Jeetje, lekker handig danquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb een mailtje gehad betreft mijn vakantie van 6 t/m 13 mei. wegens omstandigheden vliegen ze op 13 mei niet dus hebben ze mijn reis verzet van 5 t/m 12 mei. dat betekent extra dag vrij nemen.
ja heb wel aardig wat dagen opgenomen maar heb er nog 18. na de vakantie nog 13quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje, lekker handig danMaar je hebt gelukkig genoeg dagen, toch?
Je bent boos op jezelf omdat je over je heen laat lopen door een gast die alleen sex met je wil, je voorliegt, en onrespectvol tegen je is. Nu denk je dat dat allemaal goed is zeker mits je 'niet boos op jezelf wordt'?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wat betreft J. omdat ik er nog wat over las; ik beslis in ieder geval om niet meer boos op mezelf te zijn. dat lijkt me een belangrijke stap voor mezelfde rest kan ik niet afdwingen maar ik geloof dat alles wel op zn pootjes terechtkomt, hoe het ook komt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
morgen inschrijven voor een master studie
![]()
![]()
wellukeeee?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
morgen inschrijven voor een master studie
![]()
![]()
Neequote:
Leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Master of Special Educational Needs met als richting Remedial Teaching (denk ik.. keuze hoeft niet meteen aan het begin als het goed is, eerst een algemeen deel..)
Kan ik me daarna aansluiten bij vakorganisaties en een eigen toko beginnen zelfs![]()
Nou ja....tot morgen kun je nog wel wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
morgen kan het pas.. zowel de beurs als de opleiding (althans, de beurs weet ik zeker..)
Klinkt goed!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Master of Special Educational Needs met als richting Remedial Teaching (denk ik.. keuze hoeft niet meteen aan het begin als het goed is, eerst een algemeen deel..)
Kan ik me daarna aansluiten bij vakorganisaties en een eigen toko beginnen zelfs![]()
Klinkt goed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal wel moeten.. moet het alleen niet vergeten, want beurs gaat op volgorde van binnenkomst en is beperktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja....tot morgen kun je nog wel wachten
Ik hoor nooit klachten over deze naked chef trouwens.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
Kwam er net achter dat ik de BBQ na de laatste keer gebruik niet schoongemaakt had, dus ik heb nog een klusje te doen voor zaterdag.
Sterktequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
Kwam er net achter dat ik de BBQ na de laatste keer gebruik niet schoongemaakt had, dus we hebben nog een klusje te doen voor zaterdag.
Die tijd win je terug doordat je nu weet hoe de brikettenstarter werktquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef golfer het volgende:
Kwam er net achter dat ik de BBQ na de laatste keer gebruik niet schoongemaakt had, dus we hebben nog een klusje te doen voor zaterdag.
Dat wist ik al lang.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef TAV74 het volgende:
Die tijd win je terug doordat je nu weet hoe de brikettenstarter werkt
Wij hadden altijd dropkrijtjes klaarliggen op 1 april. Oh zo standaard maar het werkte iedere keerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de kinderen maar eens een 'verkeerde' toets voorschotelen![]()
Ze dénken dat ze topo krijgen, maar ik heb natuurlijk een biologietoets klaar liggen, moeilijkste vak![]()
![]()
tot ze in de gaten krijgen welke datum het is natuurlijk...
en wellicht trap ik zelf als eerste ergens in.. ben daar heel goed in
Gemeenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen de kinderen maar eens een 'verkeerde' toets voorschotelen![]()
Ze dénken dat ze topo krijgen, maar ik heb natuurlijk een biologietoets klaar liggen, moeilijkste vak![]()
![]()
tot ze in de gaten krijgen welke datum het is natuurlijk...
en wellicht trap ik zelf als eerste ergens in.. ben daar heel goed in
Uitslag was er wel, maar DA heeft niet teruggebeld. En ik ga er maar vanuit dat ze wel hadden gebeld als het levensbedreigend was geweestquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, heeft de dierenarts gewoon niet gebeld, of was de uitslag er nog niet?
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, heeft de dierenarts gewoon niet gebeld, of was de uitslag er nog niet?
Je kan het ook gewoon afzeggen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar
Zaterdag ook onverwacht BBQendat past helemaal niet in mijn planning
Heb over ruim een week weer 3 tentamens
Nah vraag me af of dat in dank wordt afgenomenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon afzeggen hoor
Boeit je dat dan? Beetje schijt hebben aan mensen en je eigen ding doen. Je studie is belangrijker nu hoor! Sociale dingen komen daarna wel weer.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nah vraag me af of dat in dank wordt afgenomen
Ze snappen het toch niet
Ja, normaal ben ik daar best wel goed inquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Boeit je dat dan? Beetje schijt hebben aan mensen en je eigen ding doen. Je studie is belangrijker nu hoor! Sociale dingen komen daarna wel weer.
Maar misschien moet je dat gewoon even aangeven. Dat mokken heb je alleen je zelf mee. En hij moet ook even leren dat-ie moet overleggen voor-ie iets regeltquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik daar best wel goed in
Maar niet tegenover mijn vriend en hij heeft het geregeld...
Daarom zit ik nu ook al langer alleen beneden terwijl hij als slaapt, ben goed in alleen zitten mokken
Wat ben jij toch wijsquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar misschien moet je dat gewoon even aangeven. Dat mokken heb je alleen je zelf mee. En hij moet ook even leren dat-ie moet overleggen voor-ie iets regelt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uitslag was er wel, maar DA heeft niet teruggebeld. En ik ga er maar vanuit dat ze wel hadden gebeld als het levensbedreigend was geweest
quote:
slaap lekkerquote:Ja, ik ga maar eens naar boven
Slaap lekkertot morgen
Morgen eerst even werken! Flinke bespreking. Als ik 's middags nog niets gehoord heb, ga ik bellen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
Nou, morgen even bellen dan maar pee!
Dan leg je hem uit dat je niet kan, omdat je moet leren. Dan baalt hij even en daarna draait de wereld gewoon door, komt alles goed, haal jij je tentamens en leef je nog lang en gelukkig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, normaal ben ik daar best wel goed in
Maar niet tegenover mijn vriend en hij heeft het geregeld...
Daarom zit ik nu ook al langer alleen beneden terwijl hij als slaapt, ben goed in alleen zitten mokken
Mooi.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Morgen eerst even werken! Flinke bespreking. Als ik 's middags nog niets gehoord heb, ga ik bellen.
Hmmmm...niet tof dat soort dingenquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:31 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mooi.
Hier gaat er ook eentje raar doen, net voor ik naar Moskou vertrek.
Morgen even DA bellen. Geen acute paniek, wel even opletten.
Nee. Maarja. Ouwe besjes. Ik hou er eigenlijk al een tijdje rekening mee dat er wel eens wat loos gaat kunnen zijn vlak voor vakanties ed.quote:
Lijkt me wel lastig hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Maarja. Ouwe besjes. Ik hou er eigenlijk al een tijdje rekening mee dat er wel eens wat loos gaat kunnen zijn vlak voor vakanties ed.
Gelukkig is Arty volgende week gewoon thuis.
ach jee... hoe lang blijf je in Moskou?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee. Maarja. Ouwe besjes. Ik hou er eigenlijk al een tijdje rekening mee dat er wel eens wat loos gaat kunnen zijn vlak voor vakanties ed.
Gelukkig is Arty volgende week gewoon thuis.
Ja hè? Dat is het enige dat ik níet leuk vind aan vakantietripjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lijkt me wel lastig hoorEn gelukkig maar dat Arty thuis is. Dat is het enige wat mij wat zorgen baart. Dat er iets mis gaat terwijl ik er niet ben
Je bed gewassen? Door de wasstraat gehaald?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
mmm ik lig in mn net gewassen pyjama in mn net gewassen bed
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bed gewassen? Door de wasstraat gehaald?
Nog ff met de verhuurder regelen dat ik tot 1 juli kan blijven. Zo niet, dan laatste maandje (juni) een paar keer per week pendelen tussen Ehv en hier.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Jeetje, zo snel al. Heb je 't toch maar mooi gedaan, Steer!
Ze heeft al jaren een knikker op haar flank zitten (waarschijnlijk een vochtophoping) en die lijkt nu raar te gaan doen. Zit een wondje op. Pijn lijkt ze niet te hebben, maar we moeten het wel even laten checken natuurlijk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Enne Dude, wat is er met het poekie aan de hand?
Nee da's niet genoeg nee. Tenzij hij 300 gram zwoerd als beleg gebruiktquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een jongen (nee niet die) aan t overtuigen dat ie niet voldoende brood eet (2 boterhammen per dag). hij zegt dat dat genoeg is, en hij is 31. het lukt me niet hem te overtuigen
ik hoop niet dat je moet pendelen straks. ik duim voor nog tot 1 juli blijvenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog ff met de verhuurder regelen dat ik tot 1 juli kan blijven. Zo niet, dan laatste maandje (juni) een paar keer per week pendelen tussen Ehv en hier.
Ik mis m'n oude Albert Heijn.Waar jij ook een keer bent geweest. Ik droomde daar vorige week over, kan me elk hoekje, elk schap herinneren wat waar staat.
spekquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee da's niet genoeg nee. Tenzij hij 300 gram zwoerd als beleg gebruikt
Als hij bijvoorbeeld muesli eet en 's avonds voldoende vezels bij warm eten, waarom moet hij dan meer boterhammen eten?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ben een jongen (nee niet die) aan t overtuigen dat ie niet voldoende brood eet (2 boterhammen per dag). hij zegt dat dat genoeg is, en hij is 31. het lukt me niet hem te overtuigen
ga je dat morgen nog doen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze heeft al jaren een knikker op haar flank zitten (waarschijnlijk een vochtophoping) en die lijkt nu raar te gaan doen. Zit een wondje op. Pijn lijkt ze niet te hebben, maar we moeten het wel even laten checken natuurlijk.
Mis je Eindhoven verder nog?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nog ff met de verhuurder regelen dat ik tot 1 juli kan blijven. Zo niet, dan laatste maandje (juni) een paar keer per week pendelen tussen Ehv en hier.
Ik mis m'n oude Albert Heijn.Waar jij ook een keer bent geweest. Ik droomde daar vorige week over, kan me elk hoekje, elk schap herinneren wat waar staat.
Is zo gebeurd hoor. En BBQ-en is lekkerder dan patatje halen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
ik las dat bbq schoonmaken veel werk is. anders halen we toch een patatje. mij best
mooi dan ben je er nog bijquote:
Hmmm. Wel goed om even naar te laten kijken, natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:02 schreef Duderinnetje het volgende:
Ze heeft al jaren een knikker op haar flank zitten (waarschijnlijk een vochtophoping) en die lijkt nu raar te gaan doen. Zit een wondje op. Pijn lijkt ze niet te hebben, maar we moeten het wel even laten checken natuurlijk.
Owwww. Dus niet alleen 2 boterhammen. Waarom is dit niet goed dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
spek
nee hij eet 2 boterhammen met kaas en 2 mandarijntjes. dat fruit heb ik em paar maanden geleden geleerd. hij ontbeet ook nooit en nu wel, hetzij met drinkontbijt. en 's avonds warmt ie eten op wat ie van zn mam heeft gekregen. hij eet 2x per week nog bij zn moeder en krijgt dan bakjes mee voor de rest van de week.
ok nja vond het zo lullig als je zoveel werk eraan had voor 1 mooie dagquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Is zo gebeurd hoor. En BBQ-en is lekkerder dan patatje halen.
Ditto. Heb sinds oktober vorig jaar geen brood in huis zo ongeveer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik eet zelden brood. We hebben het ook nooit in huis. Arty eet misschien twee sneetjes per dag, alleen op het werk.
Uit dieet-overwegingen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ditto. Heb sinds oktober vorig jaar geen brood in huis zo ongeveer.
*goed nadenken*quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Uit dieet-overwegingen?
Of gewoon 'niet lekker'?
Ik vind er niks aan. Ja, echt versgebakken brood met wat olijfolie, voor een etentje, dat kan me wel bekoren. Maar zo thuis, neh.
Slaap-ze lieve Pee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:20 schreef PdeHoog het volgende:
Het is trouwens bedtijd. Ik moet morgen om 9 uur aanwezig zijn in A'dam!
Waar ontbijt jij mee CF?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef ColdFeet het volgende:
Van die laffige bammen van een dag oud Neuh, ik eet het ook niet vaak
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Het is wel erg Nederlands (en belgisch en Duits) inderdaad. Die Russen worden helemaal gek van al dat brood de hele dag hier!'s Morgens brood, 's middags brood, ze snappen er niets van. ZIj eten gewoon pannekoeken met zalmeitjes 's morgens en tussen de middag pasta of sushi.
Ik vind alleen het kaviaar-aspect er lekker aan, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
BliniIk vind ze met gecondenseerde melk het lekkerst, terwijl ik helemaal geen zoetekauw ben. *zucht* Hoe zou het eetpatroon van de rest van m'n leven eruit hebben gezien als ik nog bij m'n ex was.
/steertafeltje
Trusten Pee!
Neu, mijn ex at als een gek. Maar wel enorm slank. Uit het Russisch sprekende gedeelte van Oekraine.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind alleen het kaviaar-aspect er lekker aan, eigenlijk.![]()
En wat je ex betreft: Ik weet niet of het voor haar opging, maar de Russische dames die wij elk jaar hier krijgen, eten zo ongeveer niets. Anorexia is tha bomb in Moskou.
Waar kwam je ex vandaan?
Klopt ja, van dat trouwen en uitdijen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Neu, mijn ex at als een gek. Maar wel enorm slank. Uit het Russisch sprekende gedeelte van Oekraine.
Moet wel zeggen dat idd de meeste van haar vriendinnen anorexisch mager waren. Maar het is geen publiek geheim dat de meeste vrouwen daar als een GEK uitdijen nadat ze getrouwd zijn. Het trouwen, en man hebben, wordt daar nog gezien als Het Grootste Goed in het leven van een vrouw. Maar denk dat met de jaren de eemansiepaasie daar ook wel toeslaat.
Zou d'r eigenlijk weer een keertje moeten zien. Weeg nu 20 kg minder dan de laatste keer dat we elkaar naakt zagen.![]()
![]()
Staat bovenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:35 schreef Stereotomy het volgende:
Wat is er eigenlijk met de bandoneon van je vader gebeurd, dude? Ik vraag het me af, ben nu namelijk Piazzolla aan het luisteren.
Dus ik scroll een paar keer naar boven en denk:quote:
Tja, tango fanaat he. Moet ik ook nog eens een keer leren dansen.quote:Grappig dat je het nog weet.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dus ik scroll een paar keer naar boven en denk:![]()
![]()
![]()
Moeilijk hoor. Heb wel les gehad toen ik nog fanatiek danste. Dan zit je te turen of je voeten wel het juiste doen, terwijl tango er om moet draaien dat je de juiste 'air' uitstraalt. De techniek moet eruit zien alsof het peanuts is.quote:![]()
Maar leuk, niet makkelijk om te leren spelen.
[..]
Tja, tango fanaat he. Moet ik ook nog eens een keer leren dansen.
"* Noteert * Slaap lekker Bluezz!quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Jesses wat een filmEcht prachtig, die moeten jullie echt gaan zien.
http://www.imdb.com/title/tt1340107/ dus.
Nou en dan ga ik weer naar de klote ape![]()
En toen ik hem binnen hengelde dacht ze nog dat het een kinderfilm was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:08 schreef Bluezz het volgende:
Jesses wat een filmEcht prachtig, die moeten jullie echt gaan zien.
http://www.imdb.com/title/tt1340107/ dus.
Nou en dan ga ik weer naar de klote ape![]()
Wel met NL subs?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:17 schreef Stereotomy het volgende:
Aan het downloaden, Bloes
Rauw en egoïstisch. Zit wel wat in.
Engelse subs zijn overal wel te vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel met NL subs?
Want als je, niet zoals ik Deens verstaat, heb je er niet veel aan.
Arty heeft hem ook in de download gezet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En toen ik hem binnen hengelde dacht ze nog dat het een kinderfilm was.
Dat heb ik ook elke ochtend, hele dag, als B. niet bij/op mij zit.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Get ik heb al dagen last van pre-vertrek-heimwee.
Nutteloze verlammende emotie.![]()
Ik mis Arty hartverscheurend, terwijl hij tegenover me zit.
Ik heb dat nooit, terwijl de kans dat ik overreden word en sterf zonder ooit Alle Dingen Gezegd Te hebben Die Nog Gezegd Hadden Moeten Worden groter is als ik 's ochtends het tuinhekje uitstap richting werk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik ook elke ochtend, hele dag, als B. niet bij/op mij zit.
Bestaat er niet gewoon een piemels man inruilbeurs en een kutjes vrouw soortgelijke beurs ergens?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Overigens vind ik niet dat hij een nieuwe vrouw moet nemen, want het gemis zal onvervuld blijven, maar ik hoor dat natuurlijk wel te zeggen hè?
Arty neemt vrouwen hoor. Die gaat gewoon in de tocht staan en dan komen ze vanzelf op hem af.quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja: vrouw nemen, kinderen krijgen.
Heb soms ff recalibratie nodig.
"Internet"quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Bestaat er niet gewoon een piemels man inruilbeurs en een kutjes vrouw soortgelijke beurs ergens?
Oh ja, da was het.quote:
Bloessiequote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef Bluezz het volgende:
Nee!
We zitten maar met 3 terwijl er 6 horen te zitten, en kregen nu al een sterketje van een dok
Ojeequote:Op vrijdag 1 april 2011 08:35 schreef Bluezz het volgende:
Nee!
We zitten maar met 3 terwijl er 6 horen te zitten, en kregen nu al een sterketje van een dok
Ohoo das wel heel verleidelijk, ben benieuwd hoeveel lagen het nog zijn aan het einde van de middagquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb 3 lagen paaseitjes voor mijn neus staan
nee dat gaat nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen probleem. Kom je hier naartoe?
3quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:52 schreef MissHobje het volgende:
Ohoo das wel heel verleidelijk, ben benieuwd hoeveel lagen het nog zijn aan het einde van de middag
quote:Wizard of In Wizard at LinkedIn
Sherlock Holmes Detective at 221B Baker Street
John Watson Dr. Watson at 221B Baker Street
Ernest Hemingway Author
Robin Hood Activist/ Chief Fundraiser at Nottingham
the Hatter Riddler at 6 o'clock productions
J. R. R. Tolkien Father of modern fantasy literature
Groucho Marx Comedian
Albert Einstein E=mc^2
Werner Heisenberg This *may* be Heisenberg's profile
Heb ze ook!quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef borisz het volgende:
Linkedin is grappig vandaag![]()
People You May Know
[..]
ik vind kadetjes van 2 dagen oud niet meer zo lekker en mijn collega's zijn allemaal ouder en vinden me verwend want ik heb duidelijk de hongerwinter niet meegemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Ik vind dat er heel veel verschil tussen brood zit; het één is domweg niet te eten en het andere is geweldig! Maar ook niet voor lang, brood dat een dag oud is blief ik al eigenlijk niet meerMaar dan kan je het altijd nog roosteren of er wentelteefjes van maken
Mensen die de hongerwinter hebben meegemaakt, zijn allemaal met pensioen, hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind kadetjes van 2 dagen oud niet meer zo lekker en mijn collega's zijn allemaal ouder en vinden me verwend want ik heb duidelijk de hongerwinter niet meegemaakt
al het brood wat 2 dagen oud is gaat ook naar een collega toe
we hebben twee medewerkers van 67 en 69quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mensen die de hongerwinter hebben meegemaakt, zijn allemaal met pensioen, hoor
Bluezz, wat onbeschoftIk zou er eentje pakken als ik bij de balie moest zijn. Zonder te vragen, dat wel
beter dan een puistjequote:Op vrijdag 1 april 2011 11:26 schreef ColdFeet het volgende:
Dan waren ze 2, hooguit 3 tijdens de hongerwinter, FFT.
Wat zal ik vanavond eens koken? We hebben een mee-eter.
ik weet eerlijk gezegd niet wat mijn collega's bedoelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien bedoelt FFt de hongerwinter van de Golfoorlog.
Het was best afzien toen, de hele dag met pizza voor de TV om het te volgen.
Pff, na het zien van Connie Mus had ik al geen honger meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Misschien bedoelt FFt de hongerwinter van de Golfoorlog.
Het was best afzien toen, de hele dag met pizza voor de TV om het te volgen.
Maar meekijken met die precisiebombardementjes was wel tof natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Pff, na het zien van Connie Mus had ik al geen honger meer
oh waar gaan jullie naartoe?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:05 schreef DarkElf het volgende:
net buurvrouw gehaald, die mag weer lekker thuis op de bank liggen.
als de weeën nu weer komen gaan ze t kind laten komen, blijkbaar wil ie er graag uit
Nu thuis alles even aan kant en spullen pakken want over 2 uurtjes gaan we weg voor 2 dagen
Wat een armoedige manier van reizen steeds, moppert mn. X dan ...quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
oei ik heb de vertrektijden al. kom om 22.25u aan op Hurghada en ben de laatste die uit de bus mag dus ik verwacht niet voor 0.30u in het hotel te zijn. en terug vertrek ik pas om 22.25u en mogen mn ouders me om 3.45u ophalen
ach, ik mag hen volgende week zaterdag om 5.30u halen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:19 schreef AnneX het volgende:
Wat een armoedige manier van reizen steeds, moppert mn. X dan ...
Poeh, heftig! Maar je kunt het beter nu laten doen dan over 10 jaar, ivm revalidatie. Toch?quote:Vanmiddag werken en de huisarts wil ook nog oordelen over de vermeende versleten heup.
Mijn hoofd staat er helemaal niet naar. Operatie en revalidatie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Is ook wel zo, en élke keer na een k****-vlucht roep ik weer: volgende keer betaal ik wel meer! Maar uiteindelijk komt het er nooit van en is het prijsverschil zo groot dat ik toch weer voor prijsvechters, overstappen en heidense tijden ga
[..]
Poeh, heftig! Maar je kunt het beter nu laten doen dan over 10 jaar, ivm revalidatie. Toch?
Je kunt ook nog eens kijken bij neuro-chirurgie... Luikjes zagen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:42 schreef Stereotomy het volgende:
Voordat ik hier weg ben wil ik ook nog een heup en een spine zien. Schouder en enkel heb ik reeds gezien.
Trauma OK lijkt me ook leuk, maar ik geloof niet dat ze me daar willen hebben.
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken, die nogal op de longen slaat, hoest me sinds dinsdag het ongans(werd maandaag al niet lekker), slijm wil er slecht uit enzo en ben erg kortademig nouja dat soort ellende, ben op. Heb wel al iets meer lucht en slijm lijkt wat losser te komen, ik ga wel vooruit heb ik het ideequote:Op vrijdag 1 april 2011 09:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
3
Hoe komt het dat jij zo slecht slaapt?
vind het niet erg. de eerste dag kom je natuurlijk megalaat aan maar de laatste dag mag je net zo laat weer terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]![]()
Is ook wel zo, en élke keer na een k****-vlucht roep ik weer: volgende keer betaal ik wel meer! Maar uiteindelijk komt het er nooit van en is het prijsverschil zo groot dat ik toch weer voor prijsvechters, overstappen en heidense tijden ga
[..]
Poeh, heftig! Maar je kunt het beter nu laten doen dan over 10 jaar, ivm revalidatie. Toch?
ach beterschap hobjequote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken, die nogal op de longen slaat, hoest me sinds dinsdag het ongans(werd maandaag al niet lekker), slijm wil er slecht uit enzo en ben erg kortademig nouja dat soort ellende, ben op. Heb wel al iets meer lucht en slijm lijkt wat losser te komen, ik ga wel vooruit heb ik het idee
Wat ik me nu alleen afvraag, is het toeval.. is het wel een verkoudheid of komt het door mijn nieuwe meds, daarin heb ik zoveel punten die overheen komen, dat ik het ook niet zo goed weet.
Als maandag geen verbetering is dan ga ik dok bellen (wacht toch al te lang nu)
Jammer dan Hobsel, met een weekend ertussen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb een flinke verkoudheid te pakken, die nogal op de longen slaat, hoest me sinds dinsdag het ongans(werd maandaag al niet lekker), slijm wil er slecht uit enzo en ben erg kortademig nouja dat soort ellende, ben op. Heb wel al iets meer lucht en slijm lijkt wat losser te komen, ik ga wel vooruit heb ik het idee
Wat ik me nu alleen afvraag, is het toeval.. is het wel een verkoudheid of komt het door mijn nieuwe meds, daarin heb ik zoveel punten die overheen komen, dat ik het ook niet zo goed weet.
Als maandag geen verbetering is dan ga ik dok bellen (wacht toch al te lang nu)
Blijkbaar vind ik het dat zelf ook niet waardquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:54 schreef FutureFairytale het volgende:
vind het niet erg. de eerste dag kom je natuurlijk megalaat aan maar de laatste dag mag je net zo laat weer terug
en wil je andere tijden mag je bijna het dubbele betalen... dat vind ik het niet waard.
En onthouden: er moet een blokje onder de starter, dat is genoegquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef golfer het volgende:
Beterschap aan de zieken en bijna zieken.
Shitload aan boodschappen voor morgen alvast in huis gehaald.
BBQ schoongemaakt.
Nu nog even alvast de marinade maken voor de kippendijensaté.
4 paar maar?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:56 schreef FutureFairytale het volgende:
haha typisch mam.. ze zit de tassen te wegen. haar tas is 2 kilo te zwaar (22 kg) en dan nog hoog en laag beweren dat ze écht niet veel bij dr heeft
ben bezig met tips geven. 4 paar schoenen is echt te veel..
Joh.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:37 schreef TAV74 het volgende:
En onthouden: er moet een blokje onder de starter, dat is genoeg
Dat had je anders mooi nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is misschien beter jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
niet leuk maar wel logisch dat zij sjaggo zijn. Wat een geduld heb je dan, 35 min met de hoorn tegen je oor. Nouja, ze zullen wel moetenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:34 schreef Bluezz het volgende:
Is het al 17 uur
Het is niet leuk meer met telefoonZe staan nu 35 minuten in de wacht, dus ik krijg eerst veel gemopper over me heen voor mensen zeggen waar ze voor bellen
Gelijk hebben ze dat dan weer wel
ja balen die bewolking!quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:54 schreef Sarabi het volgende:
Hier geen BBQ vanavondnouja wel BBQ maar denk niet dat we buiten gaan zitten
lekkerquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:18 schreef golfer het volgende:
Beterschap aan de zieken en bijna zieken.
Shitload aan boodschappen voor morgen alvast in huis gehaald.
BBQ schoongemaakt.
Nu nog even alvast de marinade maken voor de kippendijensaté.
Mijn Glen Talloch is opquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:31 schreef golfer het volgende:
Alles wordt beter met een whisky-behandeling.
Hier schijnt nu al volop de zon.quote:
Bij mij meestal anderhalve dag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn Glen Talloch is opToch anderhalve maand over gedaan.
Krijg je niet enorme dorst als je met whisky op naar bed gaat? Ik moet 's ochtends dan altijd toch behoorlijk wat bijdrinken.quote:
marinadequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier schijnt nu al volop de zon.
Kippendijtjes liggen te zwemmen in de marinade.
Klinkt ongeveer zoals het bij mijn ouders zou gaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
net laatste stressmomentjes gehad (mams tel was ineens stuk dus andere tel gezocht, ritssluiting koffer stuk). Natuurlijk net als alles klaar is. Maar heb ze net naar Schiphol gebracht. Mam zoals altijd huilen bij het 'doei' zeggen![]()
nou, nu komt het huishouden op mij aan
Lekker toch het hele huis voor jezelf alleen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
net laatste stressmomentjes gehad (mams tel was ineens stuk dus andere tel gezocht, ritssluiting koffer stuk). Natuurlijk net als alles klaar is. Maar heb ze net naar Schiphol gebracht. Mam zoals altijd huilen bij het 'doei' zeggen![]()
nou, nu komt het huishouden op mij aan
Er is genoeg hoor.quote:
Nee. Nooit echt last van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef Stereotomy het volgende:
Krijg je niet enorme dorst als je met whisky op naar bed gaat? Ik moet 's ochtends dan altijd toch behoorlijk wat bijdrinken.
heb nog een stresserig zusje want ze zit in tentamenperiode. Dus helaas overleggen wat we gaan eten.. Vnv wel alleenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker toch het hele huis voor jezelf alleen?
En dus ook het huishouden voor jezelf?
En dat terwijl je in de buurt ongeveer de beste verse viswinkel van Nederland hebt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:43 schreef PdeHoog het volgende:
De Makro heeft makreelGeen idee hoe vers ze zijn, maar goed
Ik rij morgen ook nog ff naar de sligro
Meer dan genoeg, lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg golfer, drie makrelen voor morgen is toch wel genoeg
komt goed. Maak je nog kans bij die man?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:46 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Nu even postzegels scoren en kijken of ik een donkere broek kan vinden bij de kledingzaakVolgende week komt er iemand uit Duitsland naar R'dam en ik heb gesolliciteerd bij die meneer. Moet er wel een beetje netjes uit zien dus
voor mij welquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg golfer, drie makrelen voor morgen is toch wel genoeg
viswijf!quote:
Lekker gemarineerd?quote:
Jummie.quote:
Ja. Je hebt ook gezien waar-ie zit hequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef golfer het volgende:
[..]
En dat terwijl je in de buurt ongeveer de beste verse viswinkel van Nederland hebt.
http://www.schmidtzeevis.nl/
Oh. Hoef ik die dus niet meer te regelenquote:
Succes ermee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
boodschap doen en appartementje bekijken
Ik ken Rotterdam niet goed en wil het ook niet leren kennen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Je hebt ook gezien waar-ie zit heHartje R'dam zeg maar.....parkeren = drama. Bereikbaarheid = drama.
Makreeltjes zijn toch prima en genoeg?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:23 schreef PdeHoog het volgende:
En zalmpakketjes hoef ik ook niet mee aan te komen geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Groot gelijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ken Rotterdam niet goed en wil het ook niet leren kennen.![]()
Weet alleen dat die vishandel door heel Nederland bekend is en dat veel horecaffers daar ook hun vis halen/bestellen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Makreeltjes zijn toch prima en genoeg?Nou, ik twijfel nog tussen vispakketjes en hele vissenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met name omdat ik niet zo goed weet hoe ik hele vissen moet voorbereiden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Je kunt de vishandelaar alvast de beesten laten uithollen (ingewanden en zo eruit) en ontschubben en dan kan je zelf daar lekkere kruiden en of andere stuffing in die holte doen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:27 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, ik twijfel nog tussen vispakketjes en hele vissenMet name omdat ik niet zo goed weet hoe ik hele vissen moet voorbereiden
Wat een overbodige onzin.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
Vanuit de auto wuift![]()
'is t al zondag?'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes en sterkte
Tot zondagavond
We zullen aan je denken tijdens de BBQ
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef DarkElf het volgende:
Vanuit de auto wuift![]()
'is t al zondag?'Veel plezier alvast!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarbzquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
Lekker golfer. Hebben wij vorige week ook gedaan; er zit hier een goeie pizzeria om de hoek en we waren echt te moe om te koken
Vanavond hier mac&cheese volgens mijn nieuwe superawesome recept. En banana maple toffee cake toe, met wat lekker ijs
rijst en patat hmm. vind ragout vaak smaakloos, behalve die blikken van unoxquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
caaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarbz
Hier net in zkh restaurant gegeten, kippenragout met rijst en friet en salade, verrassend lekker. Nu naar huis en sporten. Vanavond denk ik niet naar salsa, ben moe. Misschien naar de film.
that's the spirit! eetse!quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb al een extra jas klaar liggen
Ookal is het nog wel 16 graden....heb er zin in! hahaha
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:28 schreef z80 het volgende:
ik ken iemand die met oud & nieuw de bbq aanmaakt.
jaaa gevondenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Net bericht van de dierenarts
Ze hebben bacterieen gevonden in de urine
Die medicijnen-meuk waar ik al een halve week mee bezig ben zou genoeg moeten zijn om de boel te killen
Ze hebben een probleem gevondenIets met streptokokken of zo
K*kinderherrie en chillen op de galerij. Weeg dat op tegen een grote woonkamer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Golfer, pizza's. zat ik ook nog even over te twijfelen maar heb toch andere boodschapjes gehaald. appartementje is leuk alleen geen balkon, das wel jammer. zij die er nog tot 15 april zit zit normaal gewoon op het pad van de flat (hoe noem je dat?). 3 buren ernaast maar dus ze zegt dat dat nooit een probleem was. tegenover de voordeur kijk je recht tegen een basisschool aan (denk 10 meter afstand). daarnaast nog 2 basisscholen. aan de voorkant van de huiskamer/slaapkamers kijk je tegen een bijna gerenoveerd park aan, weer vol met kinderen. levendige buurt dus.
voordeel: de woonkamer, 36 m2
Getquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, mijn superwauze, peperdure pumps hebben een tenendecollete
Nou hehe dat is een soort van goed nieuwsquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Net bericht van de dierenarts
Ze hebben bacterieen gevonden in de urine
Die medicijnen-meuk waar ik al een halve week mee bezig ben zou genoeg moeten zijn om de boel te killen
Ze hebben een probleem gevondenIets met streptokokken of zo
Wees maar blij dat er geen balkon is, hoef je niet buiten in de herrie te zittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker Golfer, pizza's. zat ik ook nog even over te twijfelen maar heb toch andere boodschapjes gehaald. appartementje is leuk alleen geen balkon, das wel jammer. zij die er nog tot 15 april zit zit normaal gewoon op het pad van de flat (hoe noem je dat?). 3 buren ernaast maar dus ze zegt dat dat nooit een probleem was. tegenover de voordeur kijk je recht tegen een basisschool aan (denk 10 meter afstand). daarnaast nog 2 basisscholen. aan de voorkant van de huiskamer/slaapkamers kijk je tegen een bijna gerenoveerd park aan, weer vol met kinderen. levendige buurt dus.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:44 schreef ColdFeet het volgende:
Overigens, mijn superwauze, peperdure pumps hebben een tenendecollete
K*tkinderen die herrie maken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |