even selective terug gelezen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Te dun, badstof absorbeert beter.
Gastendoekje van 30x30 wat ik nu graag gebruik heb ik 'geleend'uit de restroom van het UFO restaurant in Bratislava:
[ afbeelding ]
Breng hem ooit nog wel eens terug.
Dude!! Het moet behalve functioneel ook een béétje stijlvol zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef z80 het volgende:
[..]
even selective terug gelezen.
maar kun je niet beter een zeem gebruiken? dit wordt door sporters ook gedaan.
Ik wist dat ik je met deze titel hierheen zou lokken.quote:
Beste kleur, draag vaak zwart/donker bij het dansen (ivm zweetvlekken)quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
Hi. Wij hebben de vitamientjes voor deze week weer binnen. *burp
Steer, dat je dan ook nog stylish zwarte doekjes koopt he
Jeetje, lekker handig danquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef FutureFairytale het volgende:
heb een mailtje gehad betreft mijn vakantie van 6 t/m 13 mei. wegens omstandigheden vliegen ze op 13 mei niet dus hebben ze mijn reis verzet van 5 t/m 12 mei. dat betekent extra dag vrij nemen.
ja heb wel aardig wat dagen opgenomen maar heb er nog 18. na de vakantie nog 13quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jeetje, lekker handig danMaar je hebt gelukkig genoeg dagen, toch?
Je bent boos op jezelf omdat je over je heen laat lopen door een gast die alleen sex met je wil, je voorliegt, en onrespectvol tegen je is. Nu denk je dat dat allemaal goed is zeker mits je 'niet boos op jezelf wordt'?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef FutureFairytale het volgende:
oh wat betreft J. omdat ik er nog wat over las; ik beslis in ieder geval om niet meer boos op mezelf te zijn. dat lijkt me een belangrijke stap voor mezelfde rest kan ik niet afdwingen maar ik geloof dat alles wel op zn pootjes terechtkomt, hoe het ook komt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
morgen inschrijven voor een master studie
![]()
![]()
wellukeeee?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
morgen inschrijven voor een master studie
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |