net een halve liter 'soproni' soldaat gemaakt.quote:
En lekker?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef clevy het volgende:
[..]
net een halve liter 'soproni' soldaat gemaakt.
Ja maar...quote:
ja smaakte goed. stond al een tijdje in de koelkast op me te wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En lekker?
Hoi trouwens
Ik ben -Engel- en stel je even voor
Niks te ja maaren......quote:
Hi Clevy aka Jurgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef clevy het volgende:
[..]
ja smaakte goed. stond al een tijdje in de koelkast op me te wachten.
Ik ben Clevy. maar je mag ook Jurgen zeggen.
Peter Koelewijn is iemand anders ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Niks te ja maaren......Ik zat met kom van dat dak af in mijn hoofd... maar dat is van heeeeeeeeeeeeeeul iemand anders (OMG)
de (illusie van) gelijk gestemd gezelschap? behalve godtje dan.. die is 'lastig'..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Clevy aka Jurgen
Wat brengt je naar Singles? Behalve goed bier natuurlijk
Ja.... dat weet ik... maar daar dacht ik aan toen je "Boudwijn de Groot" riep....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peter Koelewijn is iemand anders ja.
Godtje is volgens mij nog steeds Azië onveilig maken... dus geen last van (ik iig nooit)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
[..]
de (illusie van) gelijk gestemd gezelschap? behalve godtje dan.. die is 'lastig'..
Absoluut!quote:
en wat was jouw keuze van vergif.. euh .. bier.. (iets te letterlijk uit t engels vertalen kan met gezegdes lastig terug te puzzelen zijn)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Godtje is volgens mij nog steeds Azië onveilig maken... dus geen last van (ik iig nooit)
Wegens een verjaardag stond er nog Heineken... niet mijn bier... maar voor 1 april moest ie op... dat lukt mij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
en wat was jouw keuze van vergif.. euh .. bier.. (iets te letterlijk uit t engels vertalen kan met gezegdes lastig terug te puzzelen zijn)
Rand en bed?quote:
quote:
Kut voor jequote:
dat heeft ook bepaald niet mijn voorkeur. afgelopen weekend een brugse zot van t vat gehad... in Brugge.. dat was lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wegens een verjaardag stond er nog Heineken... niet mijn bier... maar voor 1 april moest ie op... dat lukt mij wel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Zo.
Had wat goed te maken met Peuter dus hij mocht lekker opblijven met een tekenfilmpje en een schaaltje chips.
Alle vragen en vervelende gevoelens die ik had over onze tijd samen zijn weg genomen, het was fantastisch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
He maar wat was dat nou voor mail?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Alle vragen en vervelende gevoelens die ik had over onze tijd samen zijn weg genomen, het was fantastisch.
En wat een timing, dit had ik echt even nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow, wat fijn zeg! Wonders never cease
Ja het is je gegund hoor meisjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En wat een timing, dit had ik echt even nodig.
Helaas zo vaak kom ik niet in Belgiëquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
dat heeft ook bepaald niet mijn voorkeur. afgelopen weekend een brugse zot van t vat gehad... in Brugge.. dat was lekker
ik ook niet.. en zeker niet zo ver.. dus dan moet je t er van nemen als je daar bent hequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaas zo vaak kom ik niet in België
Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is je gegund hoor meisje
true en daarom vond ik mijn bezoek aan Brussel vorig jaar zo tof..... YUMYUMquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ook niet.. en zeker niet zo ver.. dus dan moet je t er van nemen als je daar bent he
met wie in gedachten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Still loving you, damnit wat een heerlijk nummer
Ja snap ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je.
Kan ik dat eindelijk eens echt gaan afsluiten, in de wetenschap dat ik toen wél een goed mens ben geweest.
daar moet ik ook nog eens ooit gaan kijken.. en in Gent ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true en daarom vond ik mijn bezoek aan Brussel vorig jaar zo tof..... YUMYUM
In Brussel zeker naar het biercafe gaan... hmmmmmmmmmmmm mjamquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
daar moet ik ook nog eens ooit gaan kijken.. en in Gent ook.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
het is mooi als de muziek die je luistert je raakt, maar ook vermoeiend
je hebt gelijk, door walging geraakt worden is idd niet de bedoelingquote:
Ik ben onderweg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Oeh, that reminds me. Ik heb chocolademousse.
quote:
Milkaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een widescreen reep Milka liggen.
Hell yeah!quote:
Ik heb Kinder, reuze bokkepoten, chocoladehazen, paaseitjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een widescreen reep Milka liggen.
Eigenlijk vind ik het maar vieze chocolade.quote:
Je klinkt verdomme als een kinderlokkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb Kinder, reuze bokkepoten, chocoladehazen, paaseitjes
Oehquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het maar vieze chocolade.
Maar ik heb me toch een gaaf biertje gekocht! Ik kreeg hem van de slijter (als in, anderen mochten hem niet kopen want hij had er maar heel wenig en hij verkocht hem alleen aan échte liefhebbers).
Hel & Verdoemenis Wild Turkey B.A.
CHECK EENS WIE ER OP FUCKING NUMMER EEN STAAT???quote:
Dat beloofd watquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
CHECK EENS WIE ER OP FUCKING NUMMER EEN STAAT???
http://www.ratebeer.com/R(...)rlands_beer_2011.csv
Die dus.
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je klinkt verdomme als een kinderlokker
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.
Maar morgen gaat ie open. Je kunt hem dan wel weer 25 jaar bewaren.
Mensen in de trein gaan raar kijken denk ik.
Fixed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gedraag je eens als een mama-lokker
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]blij gemaakt me een dode mus dus
Dat het bij jou niet werkt wil niet meteen alles zeggen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
moet je vooral met chocola aankomen..
Oeh gezelliequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:
Kweenie, hij vertrekt ergens vanuit Utrecht in ieder geval.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh gezellie
En waar gaat de trein heen?
Ah gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen ook treinenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.
Moet je even laten weten hoe laat enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie, hij vertrekt ergens vanuit Utrecht in ieder geval.
Jij hebt 't morgen al te drukquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh gezellie
En waar gaat de trein heen?
Sssttttquote:
kinderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
treinen
chocola
Wat is dit voor topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Spanning ende sensatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.
Maar morgen gaat ie open. Je kunt hem dan wel weer 25 jaar bewaren.
Mensen in de trein gaan raar kijken denk ik.
Ik heb er helemaal geen zin in morgen.. probeer een excuus te verzinnenquote:
Die had ik je al gegevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin in morgen.. probeer een excuus te verzinnen
quote:
Mag de hele papierwinkel bij de gemeente gaan aflopenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:04 schreef xFriendx het volgende:
Wat moet je morgen doen dan Carooltje?
En aangegeven dat ik morgen vrij ben en niet weet wat te doen. Dat zou toch genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:03 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]heul niet
je wilde alleen weten wat ik ging doen
Ohw ga je met me mee dan morgen?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En aangegeven dat ik morgen vrij ben en niet weet wat te doen. Dat zou toch genoeg moeten zijn
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben er klaar mee voor vandaag, avond vieren
Fijne avondquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Mag dat zomaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ga je met me mee dan morgen?
Avond CLquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef CherryLips het volgende:
Jij altijd!quote:
luilakjequote:
goeden avond Cuequote:
en daarom kom je anderen vervelen.. prima planquote:
Dat dacht ik!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef clevy het volgende:
[..]
en daarom kom je anderen vervelen.. prima plan
Ja hoor hier wel en met jou?quote:
heel goed.. volhoudenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Af en toe ben ik zo aardig voor mijn medemens
Doe maar een Palmpje of een Jupilerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 heeft wel zin in een borreltje vanavond![]()
kan ik iets voor jullie meenemen?
nee dank je, heb de highland park onder handbereikquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 heeft wel zin in een borreltje vanavond![]()
kan ik iets voor jullie meenemen?
Dan zou ik liever op zoek gaan naar een slimme mooie chickquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
#modemeisjes op rtl5 fap fap fap!
Alleen beetje jammer dat ze zo fuckin dom zijngoed daar merk je natuurlijk niks van als je zo'n chick knalt!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe maar een Palmpje of een Jupiler
avond Yukiquote:
Ze zijn wel selfmade... dat is dan toch wel weer bijzonderquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan zou ik liever op zoek gaan naar een slimme mooie chick
pfff.. beetje zelfkennis negeren en gewoon doen.. morele steun heb je al.. schoudertjes er onder en niet zeuren schatquote:
Euh, mocht ik zelf kijken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat heb ik toch niet
Je weet zelf toch wel wat hier in de koelkast ligt
Je moet er van houdenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze zijn wel selfmade... dat is dan toch wel weer bijzonder![]()
Echt ze komen nou niet echt intelligent over, maar damn wat een dames.... *kwijl*
Ik keek even verbaasd naar je UI, maar die heb je als standaard UI geloof ikquote:
Ik heb ooit een paar maanden terug van die modepopjes in de bus gehad, wat een volk is dat zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze zijn wel selfmade... dat is dan toch wel weer bijzonder![]()
Echt ze komen nou niet echt intelligent over, maar damn wat een dames.... *kwijl*
dacht je dat ik het voor je ging pakken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh, mocht ik zelf kijken dan?![]()
En ik maar wachten op m'n drinken
maar.. maarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef clevy het volgende:
pfff.. beetje zelfkennis negeren en gewoon doen.. morele steun heb je al.. schoudertjes er onder en niet zeuren schat
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:12 schreef Wicked-Game het volgende:
#modemeisjes op rtl5 fap fap fap!
Alleen beetje jammer dat ze zo fuckin dom zijngoed daar merk je natuurlijk niks van als je zo'n chick knalt!
Oh.. dus als ik iets wil gewoon zelf pakken?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dacht je dat ik het voor je ging pakken dan?
Jaaaa daag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik keek even verbaasd naar je UI, maar die heb je als standaard UI geloof ik
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh.. dus als ik iets wil gewoon zelf pakken?![]()
ik ben onschuldigquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar.. maar
Het is natuurlijk heel erg afhankelijk van jullie!
Het is wel weer duidelijk hequote:
Ik heb al weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin in het WEEEEEEEEEEKEND!
Hoe is het met mn poppedopjes?
Intelligentie is helaas ver te zoeken.. maar goed uiterlijk is vaak wel dikke plus. Maar goed, aan de andere kant een wijf wat je creditcard plundert wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paar maanden terug van die modepopjes in de bus gehad, wat een volk is dat zeg
Ik moet nog 6,5 uur werken tot het weekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin in het WEEEEEEEEEEKEND!
Hoe is het met mn poppedopjes?
Oj ik voel me net zoquote:
Maar morgen waarschijnlijk sinds een tijdje weer naar een goede vriend van mequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Whut? Wil jij geknalt worden dan
Dan ga jij een nerdje worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nog 6,5 uur werken tot het weekend.
En in het weekend een bril aanschaffen
Strenge schooljufquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ga jij een nerdje worden!
Nop, nog lange nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Maandag start je bij je nieuwe baan?
Ah dat is dan wel weer tof. Ik ga zaterdag mijn beste vriendinnetje weer zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar morgen waarschijnlijk sinds een tijdje weer naar een goede vriend van me
Mis het contact echt.. dus dat is wel mooi
Dat is ook tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer tof. Ik ga zaterdag mijn beste vriendinnetje weer zien
Dat zou ik echt bij jou vinden passen. Dan kun je die tenenkrommende deeteefout hierboven met nog meer verve afstraffen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Ik ga zaterdag eten in rotterdam met m'n beste vriendin en vermaakt worden door een 'playboy' en daarna stappen
Ik ga vrijdag drankje doen met een mooie meidquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Ik ga zaterdag eten in rotterdam met m'n beste vriendin en vermaakt worden door een 'playboy' en daarna stappen
Ook nice!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ga vrijdag drankje doen met een mooie meiden de rest van het weekend heb ik een vet leuke leenhond
dus naar het strand enzo..
Hoe kom je aan die playboy?
quote:
M'n haar opsteken, bril op, kijken zoals ik altijd kijk (boos, naar het schijntquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zou ik echt bij jou vinden passen. Dan kun je die tenenkrommende deeteefout hierboven met nog meer verve afstraffen.
Dat eerste. 1 april vonden ze wat vroeg (was 2 weken na bericht).. dusja, toen werd het 1 mei, want halverwege de maand doen ze niet..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ooooh, dat duurt nog eventjes.
Kon je niet eerder weg of kon je niet eerder daar beginnen?
Hoiquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n haar opsteken, bril op, kijken zoals ik altijd kijk (boos, naar het schijnt)... Rawr!
Ah, rightquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat eerste. 1 april vonden ze wat vroeg (was 2 weken na bericht).. dusja, toen werd het 1 mei, want halverwege de maand doen ze niet..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right
Hier nog steeds bezig met wat berekeningen en straks gaan onderhandelen over m'n mogelijke toekomstige salaris. Wil straks een tweede hands auto gaan rijden, aangezien ik straks geen lease auto meer heb, maar dat kost toch aardig wat geld per jaar. Dus dat wil ik gecompenseerd hebben in m'n salaris.
Nu met gratis spankingquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je weer je gratis boekhoudster Yuki look aan het doen! Bel nu voor gratis Yuki
Probeer Yuki nu gratis uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ben je weer je gratis boekhoudster Yuki look aan het doen! Bel nu voor gratis Yuki
Slaap lekker Snuitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohja, bedtijd, ik wens jullie allen een fijne nacht.
quote:
Je hebt natuurlijk wel een mooi uitgangspunt waaruit je kan onderhandelen natuurljk. Maar wel spannend. Dan wel goed dat je even wat zaken berekend hebt, zodat je weet wat je wiltquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right
Hier nog steeds bezig met wat berekeningen en straks gaan onderhandelen over m'n mogelijke toekomstige salaris. Wil straks een tweede hands auto gaan rijden, aangezien ik straks geen lease auto meer heb, maar dat kost toch aardig wat geld per jaar. Dus dat wil ik gecompenseerd hebben in m'n salaris.
Bankmeneerquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef STING het volgende:
[..]
Ben aan het kijken of ik een vaste bankmeneer kan worden
Truste Snuitquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ohja, bedtijd, ik wens jullie allen een fijne nacht.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
Potverdorie, ik heb nu dus echt Yuki Boekhouden in mijn banner
Yep, ik heb idd een prima onderhandelingspositie. Ik heb op het moment goede arbeidsvoorwaarden en ze willen me graag hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk wel een mooi uitgangspunt waaruit je kan onderhandelen natuurljk. Maar wel spannend. Dan wel goed dat je even wat zaken berekend hebt, zodat je weet wat je wilt
Zo'n verwarmd strijkijzer tegen je bilwang, geeft altijd zulke leuke figuurtjes.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
een tikje af en toe is niks mis mee
Dat is het mooiste!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Yep, ik heb idd een prima onderhandelingspositie. Ik heb op het moment goede arbeidsvoorwaarden en ze willen me graag hebben.
Goed zeg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:30 schreef STING het volgende:
[..]
Yep, ik heb idd een prima onderhandelingspositie. Ik heb op het moment goede arbeidsvoorwaarden en ze willen me graag hebben.
quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik zou jou een bewerken met een zweep
Dat denk je maarquote:
Nice! Je krijgt dan een jaar contract of een contract voor onbepaalde tijd?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik word binnenkort vaste callcenterbabe
Wie zegt dat ik door jou afgerost wil worden met een zweep?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo, doe het gratis hoor... de chippendale's zijn duurder
Dat wil je gewoon!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik door jou afgerost wil worden met een zweep?
0900 nummer?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed zeg!
Ik word binnenkort vaste callcenterbabe
Eerste contract is half jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Nice! Je krijgt dan een jaar contract of een contract voor onbepaalde tijd?
HEY!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]je hebt gelijk ik ben het
vergeten
Tnx!
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff.. een pantycrisis
veel plezier met haar![]()
Goed bezig zegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste contract is half jaarMaar ik heb vandaag een enorm goede beoordeling gekregen
en er is me verteld dat ik op de lijst sta om getraind te worden als vraagbaak-medewerker; en dat is een hele mooie opstap voor weer een stapje verder.
Over 6 maanden hebben ze mij keihard nodig (ivm overstap periode aan het eind van het jaar), dus als ik mijn werk goed blijf doen, ben ik voorlopig verzekerd () van een baan
Wat?!quote:
Ook datquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef STING het volgende:
[..]
Willen of niet willen. Stout geweest is stout geweest
Ik ben blij dat het een ver van mijn bed show isquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Wicked-Game het volgende:
![]()
Die is echt heel erg.... snap niet dat die meiden goed lopende bedrijven hebben.
quote:
wat heb je aan dan?quote:
Dank jequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
Goed bezig zeg![]()
En je werkt bij een groot bedrijf, dus je kunt nog alle kanten op.
Misschien kom je uiteindelijk wel bij HR te werken, gezien je opleiding achtergrond.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff.. een pantycrisis
veel plezier met haar![]()
Die meiden van dat programma welke Wicked graag zou nemen, zonder dat ze hun mond opentrekkenquote:
Maak ik zelf wel uitquote:
Ah, right, dus het callcentre is uitbesteed aan een ander bedrijf, waar jij nu dus werkt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dank je
Bedrijf waar ik werk is niet zo heel grootMaar wel genoeg doorgroeimogelijkheden voorlopig. En ik kan natuurlijk eventueel overstappen naar het moederschip
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die meiden van dat programma welke Wicked graag zou nemen, zonder dat ze hun mond opentrekken
ach.. alles kan uit :pquote:
Je kan beter zeggen welke meiden nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die meiden van dat programma welke Wicked graag zou nemen, zonder dat ze hun mond opentrekken
Gedeeltelijk. En e-mail is dus ook uitbesteed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, right, dus het callcentre is uitbesteed aan een ander bedrijf, waar jij nu dus werkt?
Die hij niet wil neuken, welke uberhaupt hun mond niet open moeten trekken.. de combi? of het programma opzich?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen welke meiden niet
geadopteerd.....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. En e-mail is dus ook uitbesteed.
"Wij" zijn 100% dochter van
Ho ho ho ook ik heb grenzen hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als in, alle vrouwen zouden hun mond moeten houden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat eerstequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die hij niet wil neuken, welke uberhaupt hun mond niet open moeten trekken.. de combi? of het programma opzich?
Pas maar op jij anders kan je morgen lekker thuis blijvenquote:
Dat geld alleen voor jou schatquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als in, alle vrouwen zouden hun mond moeten houden?
quote:
Gewattes?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Godver.Wil je je brood uit je broodtrommel eten, is de inhoud totaal geheralloceerd.
Kent iemand dat?
geheralloceerd door wat? zit er een spook in je trommel ipv brood?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Godver.Wil je je brood uit je broodtrommel eten, is de inhoud totaal geheralloceerd.
Kent iemand dat?
quote:
Huh?!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
Ja, e-mail kan natuurlijk een tweede medium zijn op een callcentre / Helpdesk.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gedeeltelijk. En e-mail is dus ook uitbesteed.
"Wij" zijn 100% dochter van
And how's that working for you?quote:
Je had het al opgegeten? Of ligt de hele inhoud door elkaar?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
quote:
Zoiets, maar ik vermoed door het schudden en bewegen van de trommel in mijn tas terwijl de tas om mijn schouder bungelt terwijl ik loop.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef clevy het volgende:
[..]
geheralloceerd door wat? zit er een spook in je trommel ipv brood?
Agossie, je had netjes alles per dag gesorteerd en gelabelt?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
quote:
Nee, ik haal gewoon verse broodjes in de pauze bij de bakker om de hoek.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:40 schreef Watertornado het volgende:
Kent iemand dat?
dan is de inhoud hoogstens heringedeeldquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik vermoed door het schudden en bewegen van de trommel in mijn tas terwijl de tas om mijn schouder bungelt terwijl ik loop.
alle dusquote:
Inderdaad. Ik neem nooit brood mee naar m'n werk. Altijd broodjeszaken en de kantinequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik haal gewoon verse broodjes in de pauze bij de bakker om de hoek.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Meestal als het klemligt heb ik er weinig last van, maar doordat ik nu een nieuw dieet erop nahoud, namelijk gespreid en gedoseerd eten, had ik nog één boterham over. Dat zijn dan twee helften, maar dat is logisch. Raar genoeg zitten die twee helften nog op elkaar maar mag je het vleeswaar er dus weer opnieuw opleggen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je had het al opgegeten? Of ligt de hele inhoud door elkaar?
Wij handelen zowel telefoon als e-mailverkeer af, in opdracht van het moederbedrijf. We zijn daarin natuurlijk wel verantwoordelijk van wat zij ons aanbieden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, e-mail kan natuurlijk een tweede medium zijn op een callcentre / Helpdesk.
Op die manier, dan is het toch anders dan als je echt bij een klein bedrijf werkt.
Ducktape lijkt me een goedkoper alternatiefquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Gewoon meer geld toestoppen of minder geld toestoppen en een rol ducktape kopen.
M'n ex had nouwelijks eisenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ooit wel eens tegengekomen dan?
[..]
Dat
Ik nu "ook" (al was het dan bij de kantine). Dat was dan ook gelijk de reden waarom er nu net nog brood in zat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, ik haal gewoon verse broodjes in de pauze bij de bakker om de hoek.
Zitten jullie als callcentre als enige in dat aparte 'bedrijf'? En waarom is het niet gewoon een afdeling?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wij handelen zowel telefoon als e-mailverkeer af, in opdracht van het moederbedrijf. We zijn daarin natuurlijk wel verantwoordelijk van wat zij ons aanbieden.
Dus we zijn klein, bij een van de grootste van Nederland
Wel effectiefquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ducktape lijkt me een goedkoper alternatief
Oh meid tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal als het klemligt heb ik er weinig last van, maar doordat ik nu een nieuw dieet erop nahoud, namelijk gespreid en gedoseerd eten, had ik nog één boterham over. Dat zijn dan twee helften, maar dat is logisch. Raar genoeg zitten die twee helften nog op elkaar maar mag je het vleeswaar er dus weer opnieuw opleggen.
De kantine boycot ik sinds we daar alleen nog maar "biologisch" voer kunnen krijgen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:43 schreef STING het volgende:
Inderdaad. Ik neem nooit brood mee naar m'n werk. Altijd broodjeszaken en de kantine
Maar als student ligt dat natuurlijk anders.
Jij op dieetquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Meestal als het klemligt heb ik er weinig last van, maar doordat ik nu een nieuw dieet erop nahoud, namelijk gespreid en gedoseerd eten, had ik nog één boterham over. Dat zijn dan twee helften, maar dat is logisch. Raar genoeg zitten die twee helften nog op elkaar maar mag je het vleeswaar er dus weer opnieuw opleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |