Ik heb al weekendquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin in het WEEEEEEEEEEKEND!
Hoe is het met mn poppedopjes?
Intelligentie is helaas ver te zoeken.. maar goed uiterlijk is vaak wel dikke plus. Maar goed, aan de andere kant een wijf wat je creditcard plundert wordt je niet vrolijk vanquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paar maanden terug van die modepopjes in de bus gehad, wat een volk is dat zeg
Ik moet nog 6,5 uur werken tot het weekend.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb zin in het WEEEEEEEEEEKEND!
Hoe is het met mn poppedopjes?
Oj ik voel me net zoquote:
Maar morgen waarschijnlijk sinds een tijdje weer naar een goede vriend van mequote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Whut? Wil jij geknalt worden dan
Dan ga jij een nerdje worden!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet nog 6,5 uur werken tot het weekend.
En in het weekend een bril aanschaffen
Strenge schooljufquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan ga jij een nerdje worden!
Nop, nog lange nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef STING het volgende:
[..]
Maandag start je bij je nieuwe baan?
Ah dat is dan wel weer tof. Ik ga zaterdag mijn beste vriendinnetje weer zienquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar morgen waarschijnlijk sinds een tijdje weer naar een goede vriend van me
Mis het contact echt.. dus dat is wel mooi
Dat is ook tofquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah dat is dan wel weer tof. Ik ga zaterdag mijn beste vriendinnetje weer zien
Dat zou ik echt bij jou vinden passen. Dan kun je die tenenkrommende deeteefout hierboven met nog meer verve afstraffen.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is ook tof![]()
Ik ga zaterdag eten in rotterdam met m'n beste vriendin en vermaakt worden door een 'playboy' en daarna stappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |