net een halve liter 'soproni' soldaat gemaakt.quote:
En lekker?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef clevy het volgende:
[..]
net een halve liter 'soproni' soldaat gemaakt.
Ja maar...quote:
ja smaakte goed. stond al een tijdje in de koelkast op me te wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En lekker?
Hoi trouwens
Ik ben -Engel- en stel je even voor
Niks te ja maaren......quote:
Hi Clevy aka Jurgenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef clevy het volgende:
[..]
ja smaakte goed. stond al een tijdje in de koelkast op me te wachten.
Ik ben Clevy. maar je mag ook Jurgen zeggen.
Peter Koelewijn is iemand anders ja.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
Niks te ja maaren......Ik zat met kom van dat dak af in mijn hoofd... maar dat is van heeeeeeeeeeeeeeul iemand anders (OMG)
de (illusie van) gelijk gestemd gezelschap? behalve godtje dan.. die is 'lastig'..quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi Clevy aka Jurgen
Wat brengt je naar Singles? Behalve goed bier natuurlijk
Ja.... dat weet ik... maar daar dacht ik aan toen je "Boudwijn de Groot" riep....quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peter Koelewijn is iemand anders ja.
Godtje is volgens mij nog steeds Azië onveilig maken... dus geen last van (ik iig nooit)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef clevy het volgende:
[..]
de (illusie van) gelijk gestemd gezelschap? behalve godtje dan.. die is 'lastig'..
Absoluut!quote:
en wat was jouw keuze van vergif.. euh .. bier.. (iets te letterlijk uit t engels vertalen kan met gezegdes lastig terug te puzzelen zijn)quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Godtje is volgens mij nog steeds Azië onveilig maken... dus geen last van (ik iig nooit)
Wegens een verjaardag stond er nog Heineken... niet mijn bier... maar voor 1 april moest ie op... dat lukt mij welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:01 schreef clevy het volgende:
[..]
en wat was jouw keuze van vergif.. euh .. bier.. (iets te letterlijk uit t engels vertalen kan met gezegdes lastig terug te puzzelen zijn)
Rand en bed?quote:
quote:
Kut voor jequote:
dat heeft ook bepaald niet mijn voorkeur. afgelopen weekend een brugse zot van t vat gehad... in Brugge.. dat was lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wegens een verjaardag stond er nog Heineken... niet mijn bier... maar voor 1 april moest ie op... dat lukt mij wel
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef L-E het volgende:
Zo.
Had wat goed te maken met Peuter dus hij mocht lekker opblijven met een tekenfilmpje en een schaaltje chips.
Alle vragen en vervelende gevoelens die ik had over onze tijd samen zijn weg genomen, het was fantastisch.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
He maar wat was dat nou voor mail?
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Alle vragen en vervelende gevoelens die ik had over onze tijd samen zijn weg genomen, het was fantastisch.
En wat een timing, dit had ik echt even nodig.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wow, wat fijn zeg! Wonders never cease
Ja het is je gegund hoor meisjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef L-E het volgende:
[..]
En wat een timing, dit had ik echt even nodig.
Helaas zo vaak kom ik niet in Belgiëquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
dat heeft ook bepaald niet mijn voorkeur. afgelopen weekend een brugse zot van t vat gehad... in Brugge.. dat was lekker
ik ook niet.. en zeker niet zo ver.. dus dan moet je t er van nemen als je daar bent hequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Helaas zo vaak kom ik niet in België
Dank je.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja het is je gegund hoor meisje
true en daarom vond ik mijn bezoek aan Brussel vorig jaar zo tof..... YUMYUMquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ook niet.. en zeker niet zo ver.. dus dan moet je t er van nemen als je daar bent he
met wie in gedachten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef Samzz het volgende:
Still loving you, damnit wat een heerlijk nummer
Ja snap ikquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Dank je.
Kan ik dat eindelijk eens echt gaan afsluiten, in de wetenschap dat ik toen wél een goed mens ben geweest.
daar moet ik ook nog eens ooit gaan kijken.. en in Gent ook.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
true en daarom vond ik mijn bezoek aan Brussel vorig jaar zo tof..... YUMYUM
In Brussel zeker naar het biercafe gaan... hmmmmmmmmmmmm mjamquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
daar moet ik ook nog eens ooit gaan kijken.. en in Gent ook.
Ligt eraan.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef JoeBravo het volgende:
het is mooi als de muziek die je luistert je raakt, maar ook vermoeiend
je hebt gelijk, door walging geraakt worden is idd niet de bedoelingquote:
Ik ben onderweg!quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:40 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Oeh, that reminds me. Ik heb chocolademousse.
quote:
Milkaquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een widescreen reep Milka liggen.
Hell yeah!quote:
Ik heb Kinder, reuze bokkepoten, chocoladehazen, paaseitjesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een widescreen reep Milka liggen.
Eigenlijk vind ik het maar vieze chocolade.quote:
Je klinkt verdomme als een kinderlokkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb Kinder, reuze bokkepoten, chocoladehazen, paaseitjes
Oehquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het maar vieze chocolade.
Maar ik heb me toch een gaaf biertje gekocht! Ik kreeg hem van de slijter (als in, anderen mochten hem niet kopen want hij had er maar heel wenig en hij verkocht hem alleen aan échte liefhebbers).
Hel & Verdoemenis Wild Turkey B.A.
CHECK EENS WIE ER OP FUCKING NUMMER EEN STAAT???quote:
Dat beloofd watquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
CHECK EENS WIE ER OP FUCKING NUMMER EEN STAAT???
http://www.ratebeer.com/R(...)rlands_beer_2011.csv
Die dus.
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je klinkt verdomme als een kinderlokker
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euh.. Oh dear. Liever de mama's ervan dan..
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.
Maar morgen gaat ie open. Je kunt hem dan wel weer 25 jaar bewaren.
Mensen in de trein gaan raar kijken denk ik.
Fixed.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
gedraag je eens als een mama-lokker
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]blij gemaakt me een dode mus dus
Dat het bij jou niet werkt wil niet meteen alles zeggen..quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
moet je vooral met chocola aankomen..
Oeh gezelliequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.
Je hebt helemaal gelijk hoorquote:
Kweenie, hij vertrekt ergens vanuit Utrecht in ieder geval.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh gezellie
En waar gaat de trein heen?
Ah gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga morgen ook treinenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je morgen meetreinen dan? Ik heb echter maar één flesje en daar zit maar 18 cl in. Is wel 13 %, dat wel.
Moet je even laten weten hoe laat enzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kweenie, hij vertrekt ergens vanuit Utrecht in ieder geval.
Jij hebt 't morgen al te drukquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Oeh gezellie
En waar gaat de trein heen?
Sssttttquote:
kinderenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
treinen
chocola
Wat is dit voor topic?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:59 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Spanning ende sensatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik hem heel vies vind eigenlijk.
Maar morgen gaat ie open. Je kunt hem dan wel weer 25 jaar bewaren.
Mensen in de trein gaan raar kijken denk ik.
Ik heb er helemaal geen zin in morgen.. probeer een excuus te verzinnenquote:
Die had ik je al gegevenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen zin in morgen.. probeer een excuus te verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |