Wie heeft dat erin gezet.quote:
Ik ben bij het fotoboek aangekomen, met de foto waar ik het vanmiddag over hadquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in de lappenmand.
[..]
Sag mal!
Ja, daar wacht ik met smart (en lap) op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bij het fotoboek aangekomen, met de foto waar ik het vanmiddag over had
Die met safari jus en een biertje
Ga hem straks uploaden
Hoe lang zit het erin dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer jullie het gingen ontdekken!
Ik en Wiki's aanpassen... Dat is computertechniek he, waag ik me niet zonder reden aan.quote:
De wiki is ook neit aangepastquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik en Wiki's aanpassen... Dat is computertechniek he, waag ik me niet zonder reden aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Trainingpakkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Echt? En dat na die foto van net?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van het cafe
Ik had nog een leuke foto
Ik half met psv shirt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn ex was voor PSV
Dus ik werd gedwongen
[ afbeelding ]
Ik heb ook een ex gehad die voor Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Op de een of andere manier doet die foto me denken aan Fort Alpha, die serie.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn ex was voor PSV
Dus ik werd gedwongen
[ afbeelding ]
Ik heb hem meteen op mijn pc gezet, voor het geval je hem verwijderdquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb hem meteen op mijn pc gezet, voor het geval je hem verwijderd
Dan heb ik voor jou een nieuwtje er is ook een foto van mij in Feyenoord shirtquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou een nieuwtje er is ook een foto van mij in Feyenoord shirt
leukquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:48 schreef Bos81 het volgende:
Foto(album) ligt bij mijn vader. Morgen kom ik daar als het goed is. Ik probeer te onthouden om dat album mee te nemen dan scan ik hem hier wel even in.
Bosquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan heb ik voor jou een nieuwtje er is ook een foto van mij in Feyenoord shirt
Lekkerquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:53 schreef Lutte het volgende:
Ik heb net mijn tandvlees bewerkt met chips geloof ik.. Auwauw.
Haihoi borisz.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Koen66 het volgende:
grmbl, vrouw kwam weer thuis en was in de ouwehoer stemming
Dat is best veel tochquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het zwemmen. Ik kon het nog.
40 baantjes van 25 meter vond ik wel genoeg.
resultaat is primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja was even druk met foto's scannen
Tijd geleden dat ik in het water heb gelegenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Terug van het zwemmen. Ik kon het nog.
40 baantjes van 25 meter vond ik wel genoeg.
ik 2 weken terugquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in het water heb gelegen. Minimaal anderhalf jaar
6 jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik in het water heb gelegen. Minimaal anderhalf jaar
Want er vielen er niet meer te behalen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vond zwemmen echt tof, heb 15 zwemdiploma's gehaald, toen ben ik maar gaan zeilen
Nee als je echt wilt kan je er iets van 22 halen of zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Want er vielen er niet meer te behalen?
Ik heb A en B, en ben tot halverwege C gekomen.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee als je echt wilt kan je er iets van 22 halen of zo
1 2 3 4 5 | Gewicht 88,8 - 65,3 Vet (%) 43,5 - 32,8 Vocht (kg) 40,7 - 47,2 BMI 30,73 - 22,60 Vetmassa (kg) 38,6 - 21,4 |
Ik ben zooooo blijquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Echt, mijn respect is groot. Wat moeten die extraatjes fijn aanvoelen zeg.
Latertje terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah tof, blijf je daar ook pitten. Of wordt het een latertje terug?
In India gaat iedereen kijken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar kom ik mijn bed niet voor uit tegen die tijd. Al snap ik de tofheid wel.
ja irritant is datquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:34 schreef iBenny het volgende:
Ik schrok...
Selecteerde tekst en opeens krijg ik een boxje onderin
Was tegen Pakistan ook al hoorde ik. Leuk deze feiten, wist ik niet. Al kende ik Tendulkar wel een beetje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:39 schreef borisz het volgende:
[..]
In India gaat iedereen kijken.Wat wij hebben het voetballen hebben
. Plus Sachin Tendulkar kan nog grotere held worden, want hij is dan wel de beste cricketspeler van India, wellicht aller tijden, er mist nog een WKtitel.
Dank je en thuis. Vandaag is er een nieuwe collega begonnen. Heb haar nog niet echt gesproken, maar ze is het aankijken waardquote:
> http://forum.fok.nl/user/edit_prefsquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow gelukkig.... bij opties zeker?
Alles prima hierquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Warm welkom van Triqueje. Hee Bits, how you doin'?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
heeeeeeeeeeeeerlijk weer een boterham met kaas
Je smaakt het zoals bijna niemand dat doet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
heeeeeeeeeeeeerlijk weer een boterham met kaas
Ja, alles prima met mij, en met jou?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:40 schreef iBenny het volgende:
Jazeker, was ik wel aan toe
Met jou is dus alles goed?
Ja ook welquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:42 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ja, alles prima met mij, en met jou?
Staat niks op de planningquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker niets -en alleszeggend tegelijk.
Noem eens iets wat je komend weekend gaat doen!
Uitslapen.. ben ik wel aan toe na dagen van 11uur schoolquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er moet toch iets zijn wat je wil doen?
Verder met de verbouwingquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker niets -en alleszeggend tegelijk.
Noem eens iets wat je komend weekend gaat doen!
Haha, lekker slopen!quote:
Jij hebt nog echt school gewoon.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uitslapen.. ben ik wel aan toe na dagen van 11uur school
Bosquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:16 schreef Bos81 het volgende:
vanuit pa's huis
C_A Ik heb het fotoalbum in mijn tas gestopt. Ik kan hier niet scannen, dus doe ik dat thuis.
Druk geweest.. Kwam vaak niet verder dan de fpquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:23 schreef Bos81 het volgende:
Bitchy, ik dacht gisteren nog aan je. Had je al even niet meer zien posten
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
kaartje is iets groter uitgevallen
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
eentje op A4, eentje op A3, en toen die op A3 uitgeprint was moesten we lachen en zijn we maar doorgegaan met A0
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
eentje op A4, eentje op A3, en toen die op A3 uitgeprint was moesten we lachen en zijn we maar doorgegaan met A0
Kijk, dat zijn echte kaarten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
FOK!Idolsquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
met welk programma ook al weer
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier een duidelijkere foto. Shela is ruim 17 geworden![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
die doet het helemaal nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe geluidsrecorder onder bureau-accesoires...
Daar is niks moeilijks aan
Nee, wilde het in eerste instantie wel maar ben er niet echt aan toegekomen.quote:
Ohw, ik wilde jouw mening over Ferryquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, wilde het in eerste instantie wel maar ben er niet echt aan toegekomen.
Maak er maar een welgevormde triforce van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef DeZwabber het volgende:
Lisa, hoe groot wil jij jouw Cage the Elephant kaartje straks?
Ik ga straks eens terug kijken.quote:
Maakt niet uit, de mensen bij het concert zullen het echt wel met mijn triforce eens zijn, dat is echte swaggah.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
maar dat gaat moeilijk met rechthoekig papier
het voordeel van een creatief/technische opleiding is toegang tot cool spul, ik heb naast een complete werkplaats cnc-frezen, een 3d printer en twee plotters tot mijn beschikkingquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maakt niet uit, de mensen bij het concert zullen het echt wel met mijn triforce eens zijn, dat is echte swaggah.
Maar echt, hoe heb je dat siewosie gedaan joh.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voordeel van een creatief/technische opleiding is toegang tot cool spul, ik heb naast een complete werkplaats cnc-frezen, een 3d printer en twee plotters tot mijn beschikking
Een 3D printer?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het voordeel van een creatief/technische opleiding is toegang tot cool spul, ik heb naast een complete werkplaats cnc-frezen, een 3d printer en twee plotters tot mijn beschikking
Hij heeft echt een prettige stem.quote:
we hebben wel een iets geavanceerdere staan dan die uit het filmpjequote:
Maar dat printen duurt keilang?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
we hebben wel een iets geavanceerdere staan dan die uit het filmpje
maar je kan er complete modellen mee uitprinten, met best goed detail
been there done that, try comic sans as wellquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen jullie al wel weten maar zoek eens naar Helvetica op Google.
Ben je nog opzoek naar een baan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Bellatrix het volgende:
Zullen jullie al wel weten maar zoek eens naar Helvetica op Google.
ja ik ben er ook echt wel blij mee, lekker de hele tijd dingen bedenken, creatief bezig zijn en toch ook technischquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:33 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is echt wel interessant! Echt van die dingen die je bij het Klokhuis ziet.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ben je nog opzoek naar een baan?
http://www.google.com/int(...)completer/index.html
Sinds Faber bij Oranje zit, lijkt Eindhoven de weg kwijt te zijnquote:
Je moet ook niet trouwen, gewoon allerlei smatjes hosselen, kinderen verwekken en alleen blijven wonen. Alimentatie bestaat toch niet in the Sims.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga zo maar weer even gamen...
Ik ben the sims aan het spelen..
Mijn Sim heeft, gezoend, geflirt, geknuffeld, vrijen op bed, vrijen op de bank, O ja in bed, proberen kindje maken (ook gelukt)... Maar ik kan dat mokkel nog steeds niet ten huwelijk vragen
Nou dan wordt ze maar alleenstaande moeder hoor
Ik kies wel een nieuwe chickie uit...
Voor de ogen vreemdgaan is leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet trouwen, gewoon allerlei smatjes hosselen, kinderen verwekken en alleen blijven wonen. Alimentatie bestaat toch niet in the Sims.
Kan dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Voor de ogen vreemdgaan is leuk
Ze laten verdrinken nog leuker en ze dood laten gaan doordat ze niet kunnen poepen helemaal.
ja maar voor de Achievement moet ik trouwenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je moet ook niet trouwen, gewoon allerlei smatjes hosselen, kinderen verwekken en alleen blijven wonen. Alimentatie bestaat toch niet in the Sims.
ik zag hetquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
![]()
zoals je kan zien heb ik de laatste tijd bedroevend weinig gexboxed
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Bruno Mars y u no catch grenades in Libya.
Ik wens jou AIDS toequote:Op vrijdag 1 april 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
en omdat het 1 april is geef ik als antwoord een maand.
PI Benny,.quote:
Komop denk je echt dat ik dit meen, wat ik zei. Hij houdt mij voor de gek, dus plaag ik hem een klein beetje terug.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:50 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh jongen.. Jij mag echt zo kapot van mij!!
Ik ben je zoooooooo zat![]()
Nja, je hebt al eerder soortgelijke reacties richting mij gemaakt. Dan kan het wel wéér op de PI gegooid worden en/of dat ik je ken. Ik hoef gewoon geen 'sterf' of 'aids' verwenzingen naar mijn hoofd geslingerd te krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
PI Benny,.
Je kent me toch onderhand goed genoeg dat ik zoiets niet meen
Ja? Wanneer dan. Qoute er eens een dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, je hebt al eerder soortgelijke reacties richting mij gemaakt. Dan kan het wel wéér op de PI gegooid worden en/of dat ik je ken. Ik hoef geen 'sterf' of 'aids' verwenzingen naar mijn hoofd geslingerd te krijgen.
Maar Benny even serieus. Als jij iemand plaagt en die plaagt dan terug, moet je er toch tegen kunnen en kunnen inzien dat dit niet gemeend is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, je hebt al eerder soortgelijke reacties richting mij gemaakt. Dan kan het wel wéér op de PI gegooid worden en/of dat ik je ken. Ik hoef gewoon geen 'sterf' of 'aids' verwenzingen naar mijn hoofd geslingerd te krijgen.
Ik kan 'm zo snel ff niet vinden, maar na een PSV-opmerking kwam jij met 'sterf' aankakken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja? Wanneer dan. Qoute er eens een dan?
Nou... in dit geval zit er toch een heeeeeel groot verschil tussen jouw en mijn grap. En sowieso lijkt het me niet dat je iemand ff als grap aids toewenst.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar Benny even serieus. Als jij iemand plaagt en die plaagt dan terug, moet je er toch tegen kunnen en kunnen inzien dat dit niet gemeend is.
Okee, maar dan zou ik dat ook niet gemeend hebben. En er wordt zoveel over elkaar gerotzooid, dat je je daar wel boven moet zetten en er zijn pijnlijkere dingen dan een woordje sterf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan 'm zo snel ff niet vinden, maar na een PSV-opmerking kwam jij met 'sterf' aankakken.
[..]
Nou... in dit geval zit er toch een heeeeeel groot verschil tussen jouw en mijn grap. En sowieso lijkt het me niet dat je iemand ff als grap aids toewenst.
Het is harder okee. Maar kom op, het is maar een forum. Denk je nu echt dat ik iedereen hier een ernstige ziekte toewens. Kom op. Natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh serieus... Jij bent echt gestoord.. Ik vind er echt wel een grooooooottt verschil tussen zitten over het geintje wat benny maakte en die van jou..
Net of jij nooit dingen opblaastquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan zou ik dat ook niet gemeend hebben. En er wordt zoveel over elkaar gerotzooid, dat je je daar wel boven moet zetten en er zijn pijnlijkere dingen dan een woordje sterf.
Ja okee er zit een verschil in dat geef ik toe. Ik had misschien wel iets anders kunnen zeggen, maar ik vind wel dat het een beetje wordt opgeblazen hoor.
Opgeblazen?!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan zou ik dat ook niet gemeend hebben. En er wordt zoveel over elkaar gerotzooid, dat je je daar wel boven moet zetten en er zijn pijnlijkere dingen dan een woordje sterf.
Ja okee er zit een verschil in dat geef ik toe. Ik had misschien wel iets anders kunnen zeggen, maar ik vind wel dat het een beetje wordt opgeblazen hoor.
Het is hard okee en ik zal er in het vervolg echt wel rekening meehouden. Maar ik wist dus niet dat jij dit zo zou oppikken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Opgeblazen?!
Ik maak een simpele 1april-grap en ik krijg meteen een 'grappige' aidsverwenzing naar mijn hoofd geslingerd. Ik zeg daar iets van en het wordt meteen opgeblazen?
Ik snap je niet Bos.. we houden rekening met jou en dan mag jij wel zulke verwenzingen naar mij maken? Ook al is het 'grappig' bedoelt.
Ik had dit niet verwacht... zeker van jou niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is hard okee en ik zal er in het vervolg echt wel rekening meehouden. Maar ik wist dus niet dat jij dit zo zou oppikken.
Ik zeg wel vaker harde dingen als grapje bedoelt. Dat is toch wel bekend hier, toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had dit niet verwacht... zeker van jou niet.
Dan moet je eens bij jezelf gaan kijken wat wel acceptabele harde grappen zijn, want ik ben hier eigenlijk niet van gediend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaker harde dingen als grapje bedoelt. Dat is toch wel bekend hier, toch?
Ik meen het echt totaal niet. Zelfs als ik echt boos ben, zeg ik zoiets niet.
Dus echt sorry als ik je gekwetst heb en ban me maar ofzo, Misschien heb ik dat wel verdiend Geef me desnoods een TAL-Ban.
Nee dat begrijp ik. Kijk bij mij is die grap ook wel eens uitgehaald en ik kon daar wel mee leven, daar ik gewoon weet dat diegene dat als geintje bedoeld heeft. Maar goed ik snap je punt ik zal de volgende keer beter nadenken wat ik postquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan moet je eens bij jezelf gaan kijken wat wel acceptabele harde grappen zijn, want ik ben hier eigenlijk niet van gediend.
En een ban gaan we er wat mij betreft ook niet bijhalen, want ik heb geen zin om de meester te spelen (oid) en iemand de klas uit te zetten. Ik geef alleen aan dat ik het geen leuke grap vind, mocht het een grap zijn.
Het kan best als geintje bedoeld zijn, maar ik zie er niet bepaald de lol van in. Zeker niet omdat wij veelal rekening houden met jou situatie/ziektes en jij van een simpele 'grap' zo'n grap naar iemand kan maken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Kijk bij mij is die grap ook wel eens uitgehaald en ik kon daar wel mee leven, daar ik gewoon weet dat diegene dat als geintje bedoeld heeft. Maar goed ik snap je punt ik zal de volgende keer beter nadenken wat ik post
Je snapt het punt dus blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Bos81 het volgende:
Misschien kwam dat ook wel, doordat VBL wat harder is dan TAL.
Weet ik veel.
Dat is misschien mijn manier van omgaan met mijn problemen. KIjk ik geef je groot gelijk hoor. Ik ben fout geweest indeze. Ik had rekening moeten houden met JOUW gevoelens en niet moeten kijken hoe IK over zo'n opmerking denk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het kan best als geintje bedoeld zijn, maar ik zie er niet bepaald de lol van in. Zeker niet omdat wij veelal rekening houden met jou situatie/ziektes en jij van een simpele 'grap' zo'n grap naar iemand kan maken.
[..]
Je snapt het punt dus blijkbaar niet.
Het gaat niet alleen om mijn gevoelens.. het gaat erom dat ik het überhaupt geen gepaste grap vondquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is misschien mijn manier van omgaan met mijn problemen. KIjk ik geef je groot gelijk hoor. Ik ben fout geweest indeze. Ik had rekening moeten houden met JOUW gevoelens en niet moeten kijken hoe IK over zo'n opmerking denk.
Ik kan me niet echt herinneren dat ik echt boos ben geworden om grapjes over autisten. Misschien gespeeld boos.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ok laten we het zo zeggen.
Als we een grapje maken over autisten ofzo, dan wordt jij ook boos BosTerwijl we dat helemaal niet menen, wij houden ons in met het maken van grapjes daarover.
Dan is het toch niet raar als iemand boos word als jij met ziektes begint te gooien?? Ook al maak je een grapje
Snap je het punt? Het moet wel van 2 kanten komen
Dat is toch hetzelfde. De een vindt het wel een gepaste grap en de ander nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om mijn gevoelens.. het gaat erom dat ik het überhaupt geen gepaste grap vond
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goed...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde. De een vindt het wel een gepaste grap en de ander niet
Okee, ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar goed...
Ik ga slapen. Trusten Bos
ik ga graag nog even door via PM, lekker jouw stijl!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:36 schreef Bos81 het volgende:
van jou weet ik het dan niet Patrique, maar goed laten we daar over op houden
tjemig, woon je tussen de boze bosnegertsquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even de deur op slot voor de nacht! Anders komen de boze bosnegers binnen, en stelen ze onze tv en dan kunnen we geen talentenjachten meer kijken
Weltrusten TAL
Van mij mag je mij PM-enquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik ga graag nog even door via PM, lekker jouw stijl!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |