Wie heeft dat erin gezet.quote:
Ik ben bij het fotoboek aangekomen, met de foto waar ik het vanmiddag over hadquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, in de lappenmand.
[..]
Sag mal!
Ja, daar wacht ik met smart (en lap) op.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben bij het fotoboek aangekomen, met de foto waar ik het vanmiddag over had
Die met safari jus en een biertje
Ga hem straks uploaden
Hoe lang zit het erin dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vroeg me al af wanneer jullie het gingen ontdekken!
Ik en Wiki's aanpassen... Dat is computertechniek he, waag ik me niet zonder reden aan.quote:
De wiki is ook neit aangepastquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik en Wiki's aanpassen... Dat is computertechniek he, waag ik me niet zonder reden aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
Trainingpakkies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Echt? En dat na die foto van net?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Van het cafe
Ik had nog een leuke foto
Ik half met psv shirt
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn ex was voor PSV
Dus ik werd gedwongen
[ afbeelding ]
Ik heb ook een ex gehad die voor Ajaxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Op de een of andere manier doet die foto me denken aan Fort Alpha, die serie.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja mijn ex was voor PSV
Dus ik werd gedwongen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |