quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Turken die niet kunnen spellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef classpc het volgende:
Het is honderdtal
Maar ik ben geen Turk dus ik ben weg hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FRIDAY FRIDAY AYCA IS BACK ON FRIDAY EVERYBODY FUN FUN FUN FUN FUN WEEKEND FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAY THURSDAY WAS YESTERDAY TODAY IS FRIDAY !!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Ayca het volgende:
Hallon, je hebt het hele vorige topic gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit, die typfout in de OP![]()
![]()
Ze kijken waarschijnlijk naar de halve lantaarnpaal die aan je bumper hangt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:36 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
köyvan die oude mannen in köy die je gaan aanstaren als je als vrouw autorijdt
Cool story, Hansel.![]()
Vreemd, ze staren anders als koeien IN de auto en niet ERACHTER.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken waarschijnlijk naar de halve lantaarnpaal die aan je bumper hangt.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Weissman het volgende:
FRIDAY FRIDAY AYCA IS BACK ON FRIDAY EVERYBODY FUN FUN FUN FUN FUN WEEKEND FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAY THURSDAY WAS YESTERDAY TODAY IS FRIDAY !!![]()
Weet iemand of het mogelijk is om een hypotheek in Turkije af te sluiten wanneer je bijvoorbeeld hier in Nederland een vast contract hebt?![]()
quote:
Enige manier voor mij om het liedje überhaupt af te kijken/luisterenSterker nog; het klinkt, het DOET
AFC AJAX![]()
Waarheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Enige manier voor mij om het liedje überhaupt af te kijken/luisterenSterker nog; het klinkt, het DOET
![]()
Dankjequote:![]()
Ik kan het niet laten dus neem het vooral niet persoonlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest even opzoeken wat de neuk u mirin nou betekent
Ik ben trouwens echt zwaar de weg kwijt, wie er nou wel en geen Turk is in deze reeksHet is een beetje onduidelijk geworden
AFC AJAX![]()
Ben ik blij dat ik eindelijk die shit kan zeggen, snapt ie m nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:18 schreef msnk het volgende:
Moest even opzoeken wat de neuk u mirin nou betekent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik eindelijk die shit kan zeggen, snapt ie m nietMijn ninja, wat doe je.
AFC AJAX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: