quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Turken die niet kunnen spellenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef classpc het volgende:
Het is honderdtal
Maar ik ben geen Turk dus ik ben weg hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FRIDAY FRIDAY AYCA IS BACK ON FRIDAY EVERYBODY FUN FUN FUN FUN FUN WEEKEND FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAY THURSDAY WAS YESTERDAY TODAY IS FRIDAY !!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Ayca het volgende:
Hallon, je hebt het hele vorige topic gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shit, die typfout in de OP![]()
![]()
Ze kijken waarschijnlijk naar de halve lantaarnpaal die aan je bumper hangt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:36 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
köyvan die oude mannen in köy die je gaan aanstaren als je als vrouw autorijdt
Cool story, Hansel.![]()
Vreemd, ze staren anders als koeien IN de auto en niet ERACHTER.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze kijken waarschijnlijk naar de halve lantaarnpaal die aan je bumper hangt.![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:13 schreef Weissman het volgende:
FRIDAY FRIDAY AYCA IS BACK ON FRIDAY EVERYBODY FUN FUN FUN FUN FUN WEEKEND FRIDAY FUN FUN FUN FRIDAY THURSDAY WAS YESTERDAY TODAY IS FRIDAY !!![]()
Weet iemand of het mogelijk is om een hypotheek in Turkije af te sluiten wanneer je bijvoorbeeld hier in Nederland een vast contract hebt?![]()
quote:
Enige manier voor mij om het liedje überhaupt af te kijken/luisterenSterker nog; het klinkt, het DOET
AFC AJAX![]()
Waarheid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Enige manier voor mij om het liedje überhaupt af te kijken/luisterenSterker nog; het klinkt, het DOET
![]()
Dankjequote:![]()
Ik kan het niet laten dus neem het vooral niet persoonlijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moest even opzoeken wat de neuk u mirin nou betekent
Ik ben trouwens echt zwaar de weg kwijt, wie er nou wel en geen Turk is in deze reeksHet is een beetje onduidelijk geworden
AFC AJAX![]()
Ben ik blij dat ik eindelijk die shit kan zeggen, snapt ie m nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:18 schreef msnk het volgende:
Moest even opzoeken wat de neuk u mirin nou betekent![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik eindelijk die shit kan zeggen, snapt ie m nietMijn ninja, wat doe je.
AFC AJAX![]()
Als ik dit topic nou eens als voorbeeld neem hè:
Poemgirl - Turk
ACT-F - Turk
Weissman - wannabe-NYtimesjood-bagger-Turk?¿¿¿
Ayca - Turk
msnk - Ajacied jwzzzzzTurk uit Damsco
wikwakka - professionele wigger
AryaMehr - Perzisch
pl4kkie - ?¿¿¿¿¿/?sgzd??@2/??!z?
classpc - passant?
Doler12 - doet moeilijk
En dan nog het vorige topic, posts vanaf 12 maart:
JoaquinPhoenix - Koerd
o.us - stinkMarokkaan![]()
garpjuhz o.us, report mij niet ajb
Slayage - Turk
Landysh - MHPNee echt niet gewoon
Baghdaddy - ..... Irakees? Ik weet 't niet mên
Triggershot - halfbloedje![]()
BradSpit -![]()
![]()
xminator - Turk
zarGon - Chinees![]()
![]()
![]()
garpjuh
WammesWaggel - Goh. Goeie. Half Turks of zo? Of gewoon nog verkaasder than yours truly? Heeft wel een Turks nichtje volgens mij
2 klonen kwamen ook langs
Allesio - KLB trol die geen getoeter wil en dus pro-Belgisch is omtrent EK2012 kwalificatie.
Julis - Turk
TheMagnificent - Turk
Phreakingout - "komt uit Alanya, is een eckte eckte" of zo![]()
jamesstewart - KHP (snap je 'm!!!!???
!!!!!!)
[ Bericht 36% gewijzigd door msnk op 02-04-2011 23:48:54 ]AFC AJAX![]()
Dat ene moment wanneer je rug het matras aanraakt wanneer je doodmoe bent. Euforie en extase banjerend door het lichaam. Rust. Mmm.![]()
Uren die te snel voorbijgaan. Stiekem verlangend naar de lange zomerdagen. De wens om niet alleen geluid en beeld vast te leggen, maar ook geur, gevoel en smaak.![]()
Het blijde gezicht. Omhooggekrulde mondhoeken. Ogen die genot uitstralen. Mijn kryptonite, ik heb er een zwak voor.quote:![]()
Ik wil weten wat jij gebruikt hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 06:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het blijde gezicht. Omhooggekrulde mondhoeken. Ogen die genot uitstralen. Mijn kryptonite, ik heb er een zwak voor.![]()
Ik heb jouw 'verhaal' nooit voorbij zien komen i.i.g.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:35 schreef Doler12 het volgende:
Ik had toch allang uitgelegd dat ik geen Turk ben?Solly, is al veranderd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef Landysh het volgende:
Landysh - MHP
Ehm, nee. Echt niet gewoon.AFC AJAX![]()
sowieso, denkenquote:Op zondag 3 april 2011 01:11 schreef Weissman het volgende:
Denken dat ik turks ben
Mij een wannabe jood noemen
Denken dat ik bagger___!
Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!![]()
Idd, wie ''denkt'' er nou tegenwoordig ?quote:
TV aan, Hart van Nederland, biertje drbij, wat wil een mens nog meer ?![]()
Bier, tieten en Feyenoord; dat is de zin van het leven![]()
![]()
jij snapt et al helemaalquote:Op zondag 3 april 2011 04:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, wie ''denkt'' er nou tegenwoordig ?
TV aan, Hart van Nederland, biertje drbij, wat wil een mens nog meer ?![]()
Bier, tieten en Feyenoord; dat is de zin van het leven![]()
en later 'n leuk baantje, rijtjeshuis, auto van de zaak, eens in de zoveel tijd naar de ikea met de kids, het échte leven
Ik ben niet gek, van 't leven mot je genieten. All-in naar Turkije 2 weekies, goedkope bier, mooi zwembad, heerlijk.quote:Op zondag 3 april 2011 04:13 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
jij snapt et al helemaal![]()
en later 'n leuk baantje, rijtjeshuis, auto van de zaak, eens in de zoveel tijd naar de ikea met de kids, het échte leven![]()
Heb even die documentaire gezien, conclusie Atatürk is god op Aarde volgens de Turken!Vanavond deel twee!
![]()
Turkenquote:Op zondag 3 april 2011 15:59 schreef Doler12 het volgende:
Heb even die documentaire gezien, conclusie Atatürk is god op Aarde volgens de Turken!Vanavond deel twee!
Aarde
God
Bestaan![]()
![]()
Ozbiliz de Armeen weer een doelpuntje gemaakt.
Araz Ozbiliz die alle Turken owned
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos![]()
Hij heeft gescoord tegen Almelo idiootquote:Op zondag 3 april 2011 17:33 schreef Allessio het volgende:
Ozbiliz de Armeen weer een doelpuntje gemaakt.
Araz Ozbiliz die alle Turken owned
AFC AJAX![]()
Wie is er hier Abhaz? Of uit die richting?
ZarGon en Landysh toch? Of vergis ik me?Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
Ben jij PA(X) fanquote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef Besjah het volgende:
ZarGon en Landysh toch? Of vergis ik me??
AFC AJAX![]()
WammesWaggel is Adyghe. zarGon en ik zijn gewoon Turks.quote:Op zondag 3 april 2011 23:26 schreef Besjah het volgende:
ZarGon en Landysh toch? Of vergis ik me?![]()
quote:Op maandag 4 april 2011 00:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
WammesWaggel is Adyghe. zarGon en ik zijn gewoon Turks.
Hallonquote:![]()
Vandaag is het maandag en daarna komt dinsdag en daarna woensdag en daarna donderdag.
Maar na donderdag komt er vrijdag en dat is fun fun fun fun fun fun weekend fun fun fun friday fun fun fun![]()
![]()
WE'RE SO EXCITEDquote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hallon![]()
Vandaag is het maandag en daarna komt dinsdag en daarna woensdag en daarna donderdag.
Maar na donderdag komt er vrijdag en dat is fun fun fun fun fun fun weekend fun fun fun friday fun fun fun
WE HAVE A BALL TONIGHT![]()
![]()
FUN FUN FUN FUN FUNquote:Op maandag 4 april 2011 14:00 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
WE'RE SO EXCITED
WE HAVE A BALL TONIGHT![]()
I SEE MY FRAAANS![]()
![]()
Lastige vraag hoor. Gelukkig heb je tot vrijdag avond om over die vraag na te denken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb willekeurig ergens geklikt en ongeveer 20 seconden gekeken. Wat een baggertekst.quote:![]()
Tekstquote:Op maandag 4 april 2011 16:28 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik heb willekeurig ergens geklikt en ongeveer 20 seconden gekeken. Wat een baggertekst.... Daar gaat het in dit lied ook echt om, de teksten.
!!!!!!!11!11!Eizjen1!!! of zo.
AFC AJAX![]()
Na dat hoofd moest er toch wel iets zijn om die hele video nog goed te maken.quote:Op maandag 4 april 2011 16:30 schreef msnk het volgende:
[..]
Tekst... Daar gaat het in dit lied ook echt om, de teksten.
!!!!!!!11!11!Eizjen1!!! of zo.
![]()
Soothing music my sister from another mister, soothing music.quote:Op maandag 4 april 2011 16:48 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Na dat hoofd moest er toch wel iets zijn om die hele video nog goed te maken.
Lied werd gebruikt in een game trouwens
AFC AJAX![]()
Vandaag weer met een paar Turken in aanraking gekomen, moet zeggen vandaag hebben ze me positief verrast.Bel me op me 0 six
Deze reeks zal worden opgenomen in de statistiekensite van Piles.
Het is een ongeschreven regel dat de topictitel van deze reeks altijd begint met "Turken op FOK! #". Kunnen we afspreken dat dat vanaf nu vaststaat? Dit zodat de nieuwe topics van deze reeks automatisch worden gevonden door de script van Piles (en dus worden verwerkt en de resultaten weergegeven worden op die website).![]()
Denigrerend of neerbuigend?quote:Op maandag 4 april 2011 20:04 schreef zarGon het volgende:
Wat is het Nederlandse equivalent van het Engelse woord condescending?Cool story, Hansel.![]()
Hm, nja,BEGIN MEDEDELING ENDE VERZOEK
en
EINDE MEDEDELING ENDE VERZOEK
klonk en kwam zo condescending over.
![]()
Ik ook maar wie heeft het gemaakt?quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen opwindend en kunst. Wat jij?![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee, maar dat was ook het eerste wat ik me afvroeg!![]()
Clair-obscure, grisaille alles...quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-04-2011 20:52:18 ]![]()
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Uh ja en nu ?quote:Op maandag 4 april 2011 22:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Je bent geen Turk, je Turks is alleen maar beter dan dat van mij.![]()
![]()
* Poemgirl fluistert iets met heel erg oud en totaal niet grappig..quote:![]()
Ik ben zelf Marokkaan en heb veel Turkse vrienden, dit is zo 100% herkenbaar.quote:Op maandag 4 april 2011 22:41 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
* Poemgirl fluistert iets met heel erg oud en totaal niet grappig..²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Nog steeds.quote:Op maandag 4 april 2011 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik ben zelf Marokkaan en heb veel Turkse vrienden, dit is zo 100% herkenbaar.²
![]()
quote:İdmanocağı birleşmeye yanaşmayınca 21 Haziran 1966'da İdmangücü, Martıspor ve Karadenizgücü takımları birleşerek sarı-kırmızı renklerle "Trabzonspor Gençlik Kulübü"nü kurdu.. Dat wist ik niet.
Bordo-mavi!quote:Trabzonspor'un kuruluş aşamasındaki en önemli sorunlardan biri de renklerdi. Takımın iskeletini teşkil eden; İdmanocağı ve İdmangücü takımları, takıma kendi renklerinin verilmesini istedi. Hatta 1966'da kurulan Trabzonspor 1966'ya İdmangücü'nün renkleri olan sarı-kırmızı renkler verilmişti. Ancak; bu iki takımın birleşmeye karar verilmesiyle, bağımsız renkler bulma gereksinimi doğdu ve bordo-mavi renklere karar kılındı..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 00:46:10 ]![]()
Zeker, je lacht je dood man.quote:²
Poll: Hm?
• Besiktas
• Fenerbahce
• Galatasaray
• Trabzonspor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Beşiktaş wordt gaar weergegeven, daarom geen Turkse tekens in de clubnamen.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 19:22:47 ]![]()
Ik was voor Fener, tot ik inzag wat voor een lelijke teringclub het was. Toen ik voor Galatasaray ging, werden ze opeens slecht.![]()
Dus omdat een club slecht is ben je gelijk voor een andere club?
Ik-ben-voor-de-club-die-wint type?Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
Yep, totaal geen loyaliteit en die mentaliteit kan je doorvoeren tot: ik rij in een betere auto dan de buurvrouw, ik doe de meest hippe studie, ik heb het meest aantal vrienden op Facebook, ik hou van de man met het meeste geld, of ik neuk met de man die de grootste piemol heeft. Herzaman guclunun yaninda olma istegi kisilik zaafidir.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:58 schreef Besjah het volgende:
Dus omdat een club slecht is ben je gelijk voor een andere club?
Ik-ben-voor-de-club-die-wint type?
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 20:04:53 ]![]()
QFTquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mensen die loyaliteit verwachten van een vrouwAFC AJAX![]()
Ik zit trouwens heerlijk langs 't water, wind mag iets minder maar no probs
Hoeretyfuskut geen PIs op mobiel meer
AFC AJAX![]()
Ramiz Dayi 2 in aantocht?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Herzaman guclunun yaninda olma istegi kisilik zaafidir.Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
Oh, Ezel wel eens van gehoord ja. Zo een macho-turkse-mannen-serie toch ? Ik kijk bijna nooit TV, laat staan turkse seriesquote:
Edit-
Sowieso TV
Turkse zenders
Macho-mannen
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 21:34:07 ]![]()
EN je weet dat Ezel een serie is? Zelf had ik er nog nooit van gehoord
WTFFF ben je dan met je coolface, baklapKoekwaus. Vuig mânneke jij. Pannenkoek.
AFC AJAX![]()
Onder welke steen leef jij dan ? Ik ga nauwelijks met Turken om en kijk geen Turkse TV en zelfs ik heb het gehoord.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:43 schreef msnk het volgende:
EN je weet dat Ezel een serie is? Zelf had ik er nog nooit van gehoord
WTFFF ben je dan met je coolface, baklapKoekwaus. Vuig mânneke jij. Pannenkoek.
![]()
Die ene steen als je bij de Dam oversteekt, ligt in de buurt van de veertiende tegel rechts van de derde pilaar. Weet je welke ik bedoel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:47 schreef Weissman het volgende:
[..]
Onder welke steen leef jij dan ? Ik ga nauwelijks met Turken om en kijk geen Turkse TV en zelfs ik heb het gehoord.
Overigens moeilijk hè vragen beantwoorden![]()
Weet jij wat jij bent? Nou? Hè?
AFC AJAX![]()
Dankjewel gozer, ik mag jou ook welquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Die ene steen als je bij de Dam oversteekt, ligt in de buurt van de veertiende tegel rechts van de derde pilaar. Weet je welke ik bedoel?
Overigens moeilijk hè vragen beantwoorden![]()
Weet jij wat jij bent? Nou? Hè?![]()
![]()
Try harder, boy...quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
Er is er één een paardenlul hoera hoera, dat kun je wel zien dat is Weissman.
Paardenlul.
I ain't even mad
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2011 22:04:07 ]![]()
Joden die voor Feyenoord zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:06 schreef msnk het volgende:
Je bent zeker ook nog Feyenoorder of zo![]()
![]()
![]()
Kakkerlak paardenlul.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:09 schreef msnk het volgende:
Waarom zou ik je boos willen krijgen danDa's nie wiev.
![]()
![]()
![]()
Meneer agent heeft het kenteken van onze geparkeerde auto steeds "gescand" als behorende tot de auto van de auto die er met te hoge snelheid langs reed.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik maak geen fa2s swa, wat is met jouw hoofd?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:39 schreef msnk het volgende:
[..]
Doe maar stoer. Klap voor je tantoe bek.![]()
![]()
waaruit blijkt dat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:30 schreef Poemgirl het volgende:
Ik was voor Fener, tot ik inzag wat voor een lelijke teringclub het was.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
wat is er met samsun dan?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
owwwwkayquote:Op woensdag 6 april 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
Maar ik leef momenteel Panasonic, Sony, Microsoft, HTC, Creative.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik vind het écht jammer dat je doet alsof het je niets boeit mên. Jammer dit, echt waar.quote:AFC AJAX![]()
waar hebben we het over dude?quote:Op woensdag 6 april 2011 00:17 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vind het écht jammer dat je doet alsof het je niets boeit mên. Jammer dit, echt waar.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
vind em wel een toffe pik eigenlijkquote:Op woensdag 6 april 2011 00:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Zullen we het gaan hebben over wat voor een giga paardenlul Weissman is?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
i second the latterquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
NOLDUM ABE NOLDUM ABEBel me op me 0 six
quote:
1865. Honest Abe is no more. The country and it's people, be it men, be it women, weep over the loss of their beloved leader. All of The United States is in tremor saddened due to this vial act of murder. "Off with the traitor's head!" they chanted throughout the land. But surely this was not Shakespear?AFC AJAX![]()
Vandaag was het zover, ik ging voor het eerst in mijn leven naar de grote bazen stad: Amsterdam.
Alsof dat niet genoeg was ging ik ook nog eens naar Amsterdam West ook wel bekend als het Mekka van Amsterdam.
Ik bevond mij in een andere wereld, het leek een doodnormale dag in Cairo of Rabat.
Het was 15;30 ik begon mijn Turkse medemens van de Marokkanen te scheiden.
Ik richt mij tot 2 schone Turkse dames.
Salamaleku bayanlars.
Wij spreken gewoon Nederlands hoor.
Mijn excuses dames, hoe heet u beiden?
(Gegiechel) Ik ben Deniz en ik ben Bilge (wederom gegiechel)
Ik ben Allessio en ben verdwaald zou ik een dagje met jullie mee mogen lopen.
Ik vind het goed hoor (Bilge richt zich tot Deniz) ja tuurlijk geen probleem (Deniz giechelt)
2 uur later bevind ik me in een Turks huis met 2 dames van Turkse komaf die ik zojuist heb kapot geneukt.
Ik ben nu helaas niet meer in Amsterdam maar sowieso kom ik terug desnoods ga ik op kamers wonen.
Hierbij ontkracht ik alle vooroordelen over Amsterdam West.Bel me op me 0 six
Je weet niet wat dit betekent voor mij.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:59 schreef msnk het volgende:
Je mag best komen logeren hoor, woon zelf in West
Een Turk, weliswaar fokker dus in mijn ogen half Turk, die mij dit aanbod doet.
U hoort spoedig van mij.Dit is geenszins een probleem, integendeel het doet een New York sfeertje aan ''The city that never sleeps''.quote:Op woensdag 6 april 2011 02:00 schreef msnk het volgende:
Moet je er natuurlijk wel tegen kunnen dat er om de maand iemand doodgeschoten wordt hier.Bel me op me 0 six
Sinds kort wel veel tata's komen wonen, studenten veelal. Iets met dankzij PvdA-beleid lekkere chickies aan de overkant.AFC AJAX![]()
Klinkt heel aantrekkelijk.
Een mengelmoes van culturen waar er elke dag wel wat gebeurt.
Dan hebben we het nog over een buurt moet je je eens voorstellen als we het hele stadsdeel erbij halen.
'Moest dit veel eerder doen, ik ga er niet te veel van verwachten natuurlijk op dit moment msnk maar een goed begin is een indicatie van een goed geheel.Bel me op me 0 six
Omkopingen die boven water komen, en ik ergerde me gewoon heel erg aan Aziz Yildirim die steeds zegt dat ie weggaat en dan toch blijft.quote:![]()
Sowieso Fenerbahcequote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Omkopingen die boven water komen, en ik ergerde me gewoon heel erg aan Aziz Yildirim die steeds zegt dat ie weggaat en dan toch blijft.
Wie is er nou trots als ie ''kanarie'' wordt genoemd![]()
![]()
Als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik waarschijnlijk lachend weglopen. Tevens, verzonnen verhalenquote:Op woensdag 6 april 2011 01:52 schreef Allessio het volgende:
Vandaag was het zover, ik ging voor het eerst in mijn leven naar de grote bazen stad: Amsterdam.
Alsof dat niet genoeg was ging ik ook nog eens naar Amsterdam West ook wel bekend als het Mekka van Amsterdam.
Ik bevond mij in een andere wereld, het leek een doodnormale dag in Cairo of Rabat.
Salamaleku bayanlars.
Ik vind het goed hoor (Bilge richt zich tot Deniz) ja tuurlijk geen probleem (Deniz giechelt)
2 uur later bevind ik me in een Turks huis met 2 dames van Turkse komaf die ik zojuist heb kapot geneukt.
Ik ben nu helaas niet meer in Amsterdam maar sowieso kom ik terug desnoods ga ik op kamers wonen.
Hierbij ontkracht ik alle vooroordelen over Amsterdam West..
![]()
Turkije is een grote corrupte zooi. Denk je daarnaast dat die andere clubs schone handen hebben...quote:Op woensdag 6 april 2011 14:41 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Omkopingen die boven water komen, en ik ergerde me gewoon heel erg aan Aziz Yildirim die steeds zegt dat ie weggaat en dan toch blijft.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Allessio is gewoon een nerd die nooit achter zijn computer vandaan komt, laat staan ooit in Amsterdam is geweest. Woont vast en zeker ergens in Limburg. Venlo om precies te zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:52 schreef Allessio het volgende:
Salamaleku bayanlars.
Hierbij ontkracht ik alle vooroordelen over Amsterdam West.![]()
![]()
Daarom wordt jij nooit aangesproken.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:45 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Als iemand dit tegen mij zou zeggen zou ik waarschijnlijk lachend weglopen. Tevens, verzonnen verhalen.
Even normaal doen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:46 schreef BradSpit het volgende:
[..]
Allessio is gewoon een nerd die nooit achter zijn computer vandaan komt, laat staan ooit in Amsterdam is geweest. Woont vast en zeker ergens in Limburg. Venlo om precies te zijn.
Ik woon in Waalwijk.Bel me op me 0 six
Mensen net als jij worden in A'dam-West rauw opgegeten mang..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:04 schreef Allessio het volgende:
[..]
Daarom wordt jij nooit aangesproken.
[..]
Even normaal doen.
Ik woon in Waalwijk.![]()
![]()
Vanwaar die 2 puntjes achter je pots BradSplit?
Ziet er onzeker uit.
Heb jij er soms ervaring mee rauw opgegeten te worden in Amsterdam West mi mang?Bel me op me 0 six
echt een nerd he, meteen betekenis zoeken achter 2 puntjes..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef Allessio het volgende:
Vanwaar die 2 puntjes achter je pots BradSplit?
Ziet er onzeker uit.
Heb jij er soms ervaring mee rauw opgegeten te worden in Amsterdam West mi mang?
![]()
kijk uit dat je niet gegangbangraped wordt mang..![]()
![]()
Ik weet niet in welke Mediteraanse homobuurten jij jezelf begeeft, zelf ben ik er 100% zeker van dat dit niet het geval zal zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:35 schreef BradSpit het volgende:
[..]
echt een nerd he, meteen betekenis zoeken achter 2 puntjes..
![]()
kijk uit dat je niet gegangbangraped wordt mang..![]()
Wat de grap waarschijnlijk is dat jijzelf in Amsterdam West woont maar nooit zelf buiten komt daar jij de homonerd van de buurt bent.
Comprende mi mang?Bel me op me 0 six
non capiscoquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke Mediteraanse homobuurten jij jezelf begeeft, zelf ben ik er 100% zeker van dat dit niet het geval zal zijn.
Wat de grap waarschijnlijk is dat jijzelf in Amsterdam West woont maar nooit zelf buiten komt daar jij de homonerd van de buurt bent.
Comprende mi mang?
wheheheh ik zat je een beetje te fucken man, chill..![]()
![]()
Doe eens weggaanquote:Op woensdag 6 april 2011 18:40 schreef Allessio het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke Mediteraanse homobuurten jij jezelf begeeft, zelf ben ik er 100% zeker van dat dit niet het geval zal zijn.
Comprende mi mang?![]()
![]()
Herkenbaar; heb ik vaak als ik Nietzsche of Kant citeerquote:Op woensdag 6 april 2011 20:56 schreef msnk het volgende:
Niemand snapt mijn Shakespeare referenties want barbaren.![]()
![]()
Bij dit topic moest ik aan mijn favoriete pide güveç salonu in Istanbul denken wat nog ongevenaard is qua smaakMocht je ooit in Eyüp verzeild raken i.v.m. een bezoek aan de Eyüp cami of Pierre Lotti, ga dan hier langs. Je zult die smaak nooit vergeten
![]()
![]()
Grappig genoeg is dit minuscule restaurant onlangs gerecenceerd:
http://www.stargazete.com(...)tat-haber-298674.htm
En nu heb ik honger![]()
![]()
quote:Uzaklardasın şimdi, dünya kadar
Duymadım ki sesini, ömür kadar
Belki görmem yüzünü, ölene kadar
Eğer bir gün görmezsem
Seni yeniden şu hayatta x2
Bilmeni isterdim bir şeyi
Söylemek isterdim bir şeyi
Seni ne çok sevdiğimi
Seni nasıl sevdiğimi
Uzaklardasın şimdi, dünya kadar
Duymadım ki sesini, ömür kadar
Belki görmem yüzünü, ölene kadar
Eğer bir gün görmezsem
Seni yeniden şu hayatta
Bilmeni isterdim bir şeyi
Söylemek isterdim bir şeyi
Seni ne çok sevdiğimi x3
Seni nasıl sevdiğimi
Seni ne çok sevdiğimi x3
Seni neden sevdiğimi
Seni nasıl sevdiğimi.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2011 00:15:11 ]![]()
Het leven wordt een stukje draaglijker met een flesje limon aromalı doğal zengin mineralli gazlı içecek.![]()
wie is Rinus ?quote:Op zondag 10 april 2011 10:43 schreef Poemgirl het volgende:
Oi. Ik word gestalkt door zanger Rinus, serieus.![]()
![]()
Kim mesela?quote:Op zondag 10 april 2011 12:21 schreef Landysh het volgende:
Worden jullie ook zo gek van al die trolls die zich voordoen als Turken?![]()
Wie hier wilde nog een DNA test laten doen? TheMagnificent? Of was het IHVK? Anyways, er is weer een kortingsactie voor een dag (Maandag). Een test, inclusief verplicht jaarabbo en verzendkosten is nu 127 euro. Goede deal, voor degene die willen.![]()
Ik wil wel, dan heb ik iets om over te vertellen de komende 4 jaarquote:Op zondag 10 april 2011 13:08 schreef Landysh het volgende:
Wie hier wilde nog een DNA test laten doen? TheMagnificent? Of was het IHVK? Anyways, er is weer een kortingsactie voor een dag (Maandag). Een test, inclusief verplicht jaarabbo en verzendkosten is nu 127 euro. Goede deal, voor degene die willen.![]()
![]()
Haha, zei hij het nou expres verkeerd omdat hij zich schaamde op het hardop uit te spreken?quote:Cool story, Hansel.![]()
Stresste 'm gisteren helemaal dood tijdens de wedstrijd.
Kazim Kazim kreeg zomaar rood.. :S
Was voor Galatasaray, maar gewed op Trabzonspor. 3800 euro gemaakt..
Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
serieus? hoeveel had je ingezet dan? en hoeveel wedstrijden?quote:Op maandag 11 april 2011 17:31 schreef Besjah het volgende:
Stresste 'm gisteren helemaal dood tijdens de wedstrijd.
Kazim Kazim kreeg zomaar rood.. :S
Was voor Galatasaray, maar gewed op Trabzonspor. 3800 euro gemaakt..
daarnaast doet iedereen hard zijn best om trabzon kampioen te maken of eigenlijk om fener geen kampioen te makenklonk wel oprecht toen hij zei: "het stond in het woordenboek"quote:Op maandag 11 april 2011 16:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Haha, zei hij het nou expres verkeerd omdat hij zich schaamde op het hardop uit te spreken?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
die zijn vies of zoiets zei die meen ik, wanneer was de volgende ep nou?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Volgens mij staat hij al op uitzendinggemist.quote:Op maandag 11 april 2011 20:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
die zijn vies of zoiets zei die meen ik, wanneer was de volgende ep nou?
Turken nemen ook straattaal mee terug naar Istanboel: kijk deze Pipashop.
Cool story, Hansel.![]()
ik zag et ja. wat is pipa?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
-
[ Bericht 100% gewijzigd door Dos37 op 11-04-2011 20:37:54 ]Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
De derde aflevering van In Turkije is nu ook online...
http://beta.uitzendinggem(...)94989-weg-van-europa![]()
Wil iemand mij helpen het volgende zinnetje te vertalen? Ik spreek geen Turks en google translate werkt niet echt (goh).
Sen Hollanda'ya gidince ben napcam küçük meleimmm...
Bedankt alvast!![]()
''Wat moet ik doen [zonder jou] als jij naar Nederland vertrekt, mijn kleine engel?!''quote:Op maandag 11 april 2011 23:40 schreef Trabz het volgende:
Wil iemand mij helpen het volgende zinnetje te vertalen? Ik spreek geen Turks en google translate werkt niet echt (goh).
Sen Hollanda'ya gidince ben napcam küçük meleimmm...
Bedankt alvast!![]()
Wat TheMagnificent heeft gezegd!Jij kleine engel, wat moet ik doen ik ga naar Nederland!quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Wat moet ik doen [zonder jou] als jij naar Nederland vertrekt, mijn kleine engel?!''.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 00:47:47 ]![]()
Bedankt beiden! (Waarom dat een sarcasme-smile nodig heeft is mij onduidelijk)
Wat mij ook onduidelijk is: gaat de schrijver naar Nederland (zoals ZarGon zegt), of gaat degene aan wie dat is gericht naar Nederland (zoals TM zegt)?![]()
Google Translate vertaalt de zin op zo'n manier dat je iets héél anders krijgt/leest. Anders op een grappige manier (vergelijk de zinnen eens).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Trabz het volgende:
Bedankt beiden! (Waarom dat een sarcasme-smile nodig heeft is mij onduidelijk)Wat ik heb gezegd is dat TM correct heeft vertaald. Ik liet alleen nog even de onjuiste vertaling van Google Translate zien.quote:Wat mij ook onduidelijk is: gaat de schrijver naar Nederland (zoals ZarGon zegt), of gaat degene aan wie dat is gericht naar Nederland (zoals TM zegt)?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2011 14:07:34 ]![]()
Degene aan wie het gericht is; 'sen' betekent 'jij'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:36 schreef Trabz het volgende:
Wat mij ook onduidelijk is: gaat de schrijver naar Nederland (zoals ZarGon zegt), of gaat degene aan wie dat is gericht naar Nederland (zoals TM zegt)?![]()
Had tijdens de wedstrijd ingezet, had rond de 50ste minuut ingezet op Trabzon + wie zou scoren en klopte allebeiquote:Op maandag 11 april 2011 20:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
serieus? hoeveel had je ingezet dan? en hoeveel wedstrijden?
daarnaast doet iedereen hard zijn best om trabzon kampioen te maken of eigenlijk om fener geen kampioen te maken
[..]
klonk wel oprecht toen hij zei: "het stond in het woordenboek"
Ne mutlu turkum diyene! <3![]()
Bedankt voor je smiley! Ik heb het gelijk opgeslagen op MSN en naar mijn vriendin gestuurd.quote:''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci![]()
Lol Turkse zakenmannen nemen Noord-Irak langzaam over! Arme jamesstewart en zijn geliefde KRG. Het word gewoon gerund door Turken, Iraniërs en Amerikanen!![]()
![]()
![]()
kewlquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Besjah het volgende:
[..]
Had tijdens de wedstrijd ingezet, had rond de 50ste minuut ingezet op Trabzon + wie zou scoren en klopte allebeiIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
wie is jamesstewart?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:02 schreef Doler12 het volgende:
Lol Turkse zakenmannen nemen Noord-Irak langzaam over! Arme jamesstewart en zijn geliefde KRG. Het word gewoon gerund door Turken, Iraniërs en Amerikanen!![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi allemaal, ik ben der ook een. Ik denk ik meld me ff voor de statistieken hahaMen with quality respect women's equality![]()
Mensen met een emancipatie-sigquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Luxurious het volgende:
Hoi allemaal, ik ben der ook een. Ik denk ik meld me ff voor de statistieken haha![]()
![]()
Het is trouwens "Men of quality" in plaats van "Men with quality".
Men with quality in die context is ontzettend Nederlands..
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 21:31:05 ]![]()
hosgeldiniz sefalar getirdinizquote:Op woensdag 13 april 2011 18:16 schreef Luxurious het volgende:
Hoi allemaal, ik ben der ook een. Ik denk ik meld me ff voor de statistieken haha
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
wat is dat dan, men of quality?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef zarGon het volgende:
Het is trouwens "Men of quality" in plaats van "Men with quality".
Men with quality in die context is ontzettend Nederlands..
-Rabia Al-Basri![]()
Gelijkheid in de zin van waardigheid en rechten e.d.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Dan heb ik geen kwaliteit, want er is toch echt wezenlijk verschil tussen mannen en vrouwen.Men with quality respect women's equality![]()
Oh en voor dat het weer een drama wordt; ik ben een Turken-hater en een stoïcijn, dus je hoeft niet altijd letterlijk in te gaan op mijn posts.quote:![]()
En de plichten?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Luxurious het volgende:
Gelijkheid in de zin van waardigheid en rechten e.d.![]()
Turken-hater Samuel, okequote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh en voor dat het weer een drama wordt; ik ben een Turken-hater en een stoïcijn, dus je hoeft niet altijd letterlijk in te gaan op mijn posts.Men with quality respect women's equality![]()
tamamda wat wordt er onder verstaan dan "kwalitiet"?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat kun je toch uit de context halen?
Maar mannen van kwaliteit dus.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Alsof het voor vrouwen wat uitmaakt. Mannen met geld (dit noemen vrouwen;leuke mannen) en mannen zonder geld (vrouwentaal: het klikt niet).quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
tamamda wat wordt er onder verstaan dan "kwalitiet"?
Mannen die vrouwen serieus nemen![]()
![]()
hosbulduk bedoel jequote:
-Rabia Al-Basri![]()
vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het hun uitkomt uiteraardquote:
-Rabia Al-Basri![]()
QFTquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof het voor vrouwen wat uitmaakt. Mannen met geld (dit noemen vrouwen;leuke mannen) en mannen zonder geld (vrouwentaal: het klikt niet).
Mannen die vrouwen serieus nemenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
nee aangezien ik het alleen over mezelf heb, hosbulduk heb ik altijd meervoud gevonden dus ik weiger dat te zeggen.quote:Men with quality respect women's equality![]()
hosbuldum bestaat niet meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 22:02 schreef Luxurious het volgende:
[..]
nee aangezien ik het alleen over mezelf heb, hosbulduk heb ik altijd meervoud gevonden dus ik weiger dat te zeggen.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Jeeeetje, eerst vertel je me dat je een heel volk haat, daarna zie ik hier dat je doet alsof alle vrouwen geld het belangrijkst vinden. Ik kan geen lagere dunk van je krijgen geloof ikquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof het voor vrouwen wat uitmaakt. Mannen met geld (dit noemen vrouwen;leuke mannen) en mannen zonder geld (vrouwentaal: het klikt niet).
Mannen die vrouwen serieus nemen
Men with quality respect women's equality![]()
Tuurlijk kan je dat wel...ik ben Joodsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Luxurious het volgende:
[..]
Jeeeetje, eerst vertel je me dat je een heel volk haat, daarna zie ik hier dat je doet alsof alle vrouwen geld het belangrijkst vinden. Ik kan geen lagere dunk van je krijgen geloof ik![]()
![]()
weissman niet al te serieus nemen, dat maakt em een stuk vermakelijkerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Luxurious het volgende:
[..]
Jeeeetje, eerst vertel je me dat je een heel volk haat, daarna zie ik hier dat je doet alsof alle vrouwen geld het belangrijkst vinden. Ik kan geen lagere dunk van je krijgen geloof ik
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
weissman niet al te serieus nemen, dat maakt em een stuk vermakelijker![]()
![]()
*boks*Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
De meeste vrouwen vinden geld belangrijk tot zeer belangrijk. Je mag op je kop gaan staan en ontkennen, maar daarvoor loop ik iets te lang rond op deze aardklootquote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Luxurious het volgende:
daarna zie ik hier dat je doet alsof alle vrouwen geld het belangrijkst vinden.
Maar goed, je had het over gelijke rechten. Dat betekent dus ook gelijk plichten, of niet?
[ Bericht 0% gewijzigd door ACT-F op 13-04-2011 22:49:52 ]![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Dat is site waarmee je in nieuwsgroepen kan zoeken. Nieuwsgroepen/Usenet is een tegenhanger van BitTorrent.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Slayage het volgende:
weet iemand wat dit is
http://www.nzbindex.nl/![]()
owkay, als ik op "download" klik, slaat ie het bestand op als "nzb" bestand, moet ik dan ook iets hebben om dat te herkennen ofzo, want windows herkent het niet en kan het dus niet openenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is site waarmee je in nieuwsgroepen kan zoeken. Nieuwsgroepen/Usenet is een tegenhanger van BitTorrent.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja, een nieuwsgroepenprogramma, zoals Grab itquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Slayage het volgende:
owkay, als ik op "download" klik, slaat ie het bestand op als "nzb" bestand, moet ik dan ook iets hebben om dat te herkennen ofzo, want windows herkent het niet en kan het dus niet openen![]()
Je hebt ten eerste een (betaald) abonnement nodig bij een usenetprovider (zoals Eweka). Je internetprovider zal je ook wel toegang (gratis) kunnen verlenen tot nieuwsgroepen, maar dat is dan meestal niet optimaal.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
owkay, als ik op "download" klik, slaat ie het bestand op als "nzb" bestand, moet ik dan ook iets hebben om dat te herkennen ofzo, want windows herkent het niet en kan het dus niet openen
Heb je zo'n abo?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2011 23:06:51 ]![]()
:Squote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt ten eerste een (betaald) abonnement nodig bij een usenetprovider (zoals Eweka). Je internetprovider zal je ook wel toegang (gratis) kunnen verlenen tot nieuwsgroepen, maar dat is dan meestal niet optimaal.
Heb je zo'n abo?![]()
http://www.binaries4all.nl/beginners/quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Slayage het volgende:
weet iemand wat dit is
http://www.nzbindex.nl/![]()
nee man, ik zat een beetje in te lezen, grab it gedown, maar werkte dus niet, http://www.shemes.com/, zon site dus een abbo nemen om verder te gaan, ik weet nu weer waarom ik nooit ben begonnen aan nieuwsgroepenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt ten eerste een (betaalde) abonnement nodig bij een usenetprovider (zoals Eweka). Je internetprovider zal je ook wel toegang (gratis) kunnen verlenen tot nieuwsgroepen, maar dat is dan meestal niet optimaal.
Heb je zo'n abo?
-Rabia Al-Basri![]()
?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
owkayquote:Op woensdag 13 april 2011 23:14 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, niets. Die smiley was bedoeld voor Yavuzzz Selim.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
MERHABABA.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:22 schreef SeasideClubbers het volgende:
Marhaba is het enige Arabisch woord dat ik ken.![]()
Heet je toevallig ook Black van je achternaam ?quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 12:00:36 ]![]()
Flikker op man.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heet je toevallig ook Black van je achternaam ?![]()
Maar nee, gelukkig niet.![]()
![]()
Waarom vertellen de Britten eigenlijk niet meteen uit welk deel/gebied ze komen? Ik begrijp dat je niet direct moet vragen of ze Engels, (Noord-)Iers, Schots of Welsh zijn, maar moet er echt doorgevraagd worden? Of hebben ze genoeg informatie verstrekt door te zeggen dat ze Brits zijn?
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2011 12:29:57 ]![]()
Ligt eraan. Sommigen doen dat direct, anderen dan weer niet. Ik ben Engels/Wels, geboren in Engeland.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef zarGon het volgende:
Waarom vertellen de Britten eigenlijk niet meteen uit welk deel/gebied ze komen? Ik begrijp dat je niet direct moet vragen of ze Engels, (Noord-)Iers, Schots of Welsh zijn, maar moet er echt doorgevraagd worden? Of hebben ze genoeg informatie verstrekt door te zeggen dat ze Brits zijn?
Mijn achternaam is Hudson, zeg ik er wel even snel bij.![]()
Hoezo dat nou weer ?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:15 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Flikker op man.![]()
Maar nee, gelukkig niet.
Rebecca Black is wel een leuke combinatie hoor![]()
![]()
Maar mij zie je geen moeite doen met het zoeken van een zitplaats in een auto.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer ?
Rebecca Black is wel een leuke combinatie hoor![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: