quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.... daarmee moet je buiten roken, kan je geen live-streams mee kijken, nieuw topic openen of ui-tje maken
wat doe je voor werk wil ik ookquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Ceetje.. het volgende:
Piet, jij hebt een IPad hè? Is dat wat, zo'n ding? Onze baas wil er ons namelijk voor weinig eentje geven (een IPad2).
aafke weg, is rustig daarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
was het een enerverende dag vandaag?
Wie is er uit het huis geschopt. Enmis de pleuris daar al uitm gebroken?
eeeeeh, geen vacatures momenteel, snorry, maar is zo'n ding wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
wat doe je voor werk wil ik ook
hoezo??quote:
ik zal er 'ns over denken, missschien wel leuk zo'n speledingetje, zeker als het bijna voor nop is, toch?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef pietpaniek het volgende:
Ik gebruik mijn ipad voornamelijk zakelijk en in de avond internette..... Helemaal top voor mij. Werk in een bedrijfs auto werk bonnen storingen die binnenkomen nooit meer notities die weg waaien of zoeken naar een pen
het is vrij raar, iemand die je 4 weken "kent" via fok ?!?!?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
eindelijk die smeerpijp weg.
Ontopic Al nervues Bol
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is vrij raar, iemand die je 4 weken "kent" via fok ?!?!?
Kijk als mijn baas me er een voor zeg 25 euro aan zou bieden zou ik hem zeker nemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zal er 'ns over denken, missschien wel leuk zo'n speledingetje, zeker als het bijna voor nop is, toch?
quote:
75, dan ook nog?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kijk als mijn baas me er een voor zeg 25 euro aan zou bieden zou ik hem zeker nemen
nam ik er 4quote:
dan moet ik eerst even kijken hoeveel er op mijn spaarrekening staatquote:
Voor franse begrippen ben je dus gewoon hoogbegaafd bol!!quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
ik ben niet hoogbegaafd... maar een iq van 112
het is 25 km van het middelpuntquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Door te gokken waar iemand ongeveer woont
ja, maar ik ga niet naar disneyland dit jaarquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan moet ik eerst even kijken hoeveel er op mijn spaarrekening staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |