zit je ook in je badjas streams te kijkenquote:
Tssquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
van de winkel net, moest ze weer kopen![]()
*loopt weer naar de auto en neemt leren lieslaarzen en zwarte cape mee voor de stripact......quote:
sowwiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*loopt weer naar de auto en neemt leren lieslaarzen en zwarte cape mee voor de stripact......
Pff Bol, wil je mij geen ranzige smsjes sturen als ik naar de laivesjow zit te kijken, lag dubbel weer.
Oppas heeft de jongste opgehaald. Alleen nog schoenen aan. Meteen na de laivesjow ga ik rijden Bol![]()
![]()
![]()
(onthouden dat je in het echie geen Bol heet...)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
sowwie
maar het bed is opgemaakt
[ afbeelding ]
hij heeft beeld hoor Pietquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bolloSorry moest kleren kopen... Donderdagavond koopavond hiero..... Schoonouders passen op en zijn nu politieserie aan het kijken dus geen webcam vandaag
de spix stream is weer online vandaagquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bolloSorry moest kleren kopen... Donderdagavond koopavond hiero..... Schoonouders passen op en zijn nu politieserie aan het kijken dus geen webcam vandaag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
bollo heeft beeld.... Heeft hij meer dan ik
je hebt een dm-etjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
bollo heeft beeld.... Heeft hij meer dan ik
bummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |