zit je ook in je badjas streams te kijkenquote:
Tssquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
van de winkel net, moest ze weer kopen![]()
*loopt weer naar de auto en neemt leren lieslaarzen en zwarte cape mee voor de stripact......quote:
sowwiequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:13 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
*loopt weer naar de auto en neemt leren lieslaarzen en zwarte cape mee voor de stripact......
Pff Bol, wil je mij geen ranzige smsjes sturen als ik naar de laivesjow zit te kijken, lag dubbel weer.
Oppas heeft de jongste opgehaald. Alleen nog schoenen aan. Meteen na de laivesjow ga ik rijden Bol![]()
![]()
![]()
(onthouden dat je in het echie geen Bol heet...)
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
sowwie
maar het bed is opgemaakt
[ afbeelding ]
hij heeft beeld hoor Pietquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bolloSorry moest kleren kopen... Donderdagavond koopavond hiero..... Schoonouders passen op en zijn nu politieserie aan het kijken dus geen webcam vandaag
de spix stream is weer online vandaagquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:18 schreef pietpaniek het volgende:
Hey bolloSorry moest kleren kopen... Donderdagavond koopavond hiero..... Schoonouders passen op en zijn nu politieserie aan het kijken dus geen webcam vandaag
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
bollo heeft beeld.... Heeft hij meer dan ik
je hebt een dm-etjequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:19 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
bollo heeft beeld.... Heeft hij meer dan ik
bummerquote:
Hey maar ik had wel een spandoek voor je gemaak.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:24 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
uiZe herkende gister toch niet joh met die ui
die was echt mooiquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey maar ik had wel een spandoek voor je gemaak.
kahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarinquote:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef kahaarin het volgende:
Spannond, Missj onderweg naar Bolletje, zouden ze een stream online zetten, hebben we een SC livestream![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef kahaarin het volgende:
Spannond, Missj onderweg naar Bolletje, zouden ze een stream online zetten, hebben we een SC livestream![]()
dan blijf ik vanacht wakker klonk erg spannend......quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:26 schreef kahaarin het volgende:
quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
er zijn grenzen .... ik heb nog een leven he
Die grenzen zijn overschreven toen ze een bruiloft in het SS huis gooidequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
Dat mag je dan ook gerust met ons delen, vinden we helemaal niet erg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef bollokus het volgende:
bruiloftquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Die grenzen zijn overschreven toen ze een bruiloft in het SS huis gooide
Lol, spannender dan nu op TV in elk geval.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:27 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
dan blijf ik vanacht wakker klonk erg spannend......
op de tv.... hier niet gewoon gezelligquote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
op de tv.... hier niet gewoon gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |