Te wachten op service. Maar hij is net klaar! Dussuh...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:58 schreef CoolGuy het volgende:
overigens, je zit bij de auto dealer? Te wachten op de aflevering van een nieuwe auto of te wachten tot de auto zijn servicebeurt heeft gehad? Ik kreeg 2 weken terug een brief van de dealer "hartelijk dank dat u uw nieuwe auto bij ons heeft besteld blablalbla... Wij verwachten uw nieuwe auto te kunnen leveren in: Oktober![]()
"
Tja, als je toevallig net langs dit topic fietst op pagina met reacties van Xeno en de rest van zijn posse dan ga je als buitenstaander twijfelen aan de geestelijke gezondheid van half NL schat ik zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:56 schreef Whuzz het volgende:
Ja. Dit is helemaal geen huizenmarkt topic. Het is een huizenmarktafzeiktopic!
Dat doe je sowieso wel bij de meeste topics op fok.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Tja, als je toevallig net langs dit topic fietst op pagina met reacties van Xeno en de rest van zijn posse dan ga je als buitenstaander twijfelen aan de geestelijke gezondheid van half NL schat ik zo.
8,000 euro / m2 in Sydney, gelukkig heb je wel meer verstand van..... ja, waar heb je meer verstand van.....?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:08 schreef michaelmoore het volgende:
Dit is een patroon dat zich de komende 10 jaar zal blijven herhalen tot de laatste hoogopgeleide vertrokken is naar de USA of Australie, waar woonruimte een normaal iets is en niet iedere WBV flat met betonrot uit 1960 voor een godsvermogen aan idioten verkocht wordt
[..]
Ja, want Australië is alleen Sydney.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
8,000 euro / m2 in Sydney, gelukkig heb je wel meer verstand van..... ja, waar heb je meer verstand van.....?
Heel Australie zit in een vastgoedbubbelquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ja, want Australië is alleen Sydney.
Lul toch niet zo dom man. Met je "" smiley.
Welnee. Alleen de grote steden. Toegegeven, daar moet je ook wezen voor interessant werk. Maar toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Heel Australie zit in een vastgoedbubbel
Dan is er in NL ook geen bubble ga maar in zuidlimburg of leegloop dorpen in friesland wonen.quote:
Ja, en een financiering 3 jaar vast voor ruim 7%,quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
8,000 euro / m2 in Sydney, gelukkig heb je wel meer verstand van..... ja, waar heb je meer verstand van.....?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Welnee. Alleen de grote steden. Toegegeven, daar moet je ook wezen voor interessant werk. Maar toch.
Er is ook geen bubble meer in Nederland. Die is net geklapt. Verkopers weten het alleen nog niet, maar die komen er vanzelf wel achter.quote:
De Nederlandse geografie vergelijken met die van Australië.quote:ga maar in zuidlimburg of leegloop dorpen in friesland wonen.
Jij snapt het punt wel wat hij probeert te makenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Er is ook geen bubble meer in Nederland. Die is net geklapt. Verkopers weten het alleen nog niet, maar die komen er vanzelf wel achter.
[..]
De Nederlandse geografie vergelijken met die van Australië.
En nu? Moet ik dan mijn huis uit omdat de WOZ waarde gaat dalen? Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:48 schreef Asfyxia het volgende:
Er is ook geen bubble meer in Nederland. Die is net geklapt.')
Als men over 25 jaar terugkijkt op hoe het toch zo mis heeft kunnen gaan, dan weet ik heel zeker dat men de maand maart van 2011 zal zien als het moment waarop het definitief misging, in psychologische zin. Lees dat Viva-topic. Hele volksstammen die geen oog meer dicht doen omdat ze zich zorgen maken om hun onverkoopbare woning. En terecht, want dit gaat voorlopig niet meer goedkomen. Hier gaan heel veel mensen gruwelijk veel geld verliezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij snapt het punt wel wat hij probeert te makenZijn punt is heel terecht. Dat besef jij je ook, daarom gooi jij het nu op de geografie. Oh en nu ineens is de bubble geklapt? Zomaar ineens, want topics lang is het gegaan of dat het bijna allemaal gaat instorten, en nu ineens is de zeepbel al geklapt?
Nee. Jij kunt je huis niet eens meer uit, zelfs al zou je dat willen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
En nu? Moet ik dan mijn huis uit omdat de WOZ waarde gaat dalen? Lekker belangrijk.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:58 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Als men over 25 jaar terugkijkt op hoe het toch zo mis heeft kunnen gaan, dan weet ik heel zeker dat men de maand maart van 2011 zal zien als het moment waarop het definitief misging, in psychologische zin. Lees dat Viva-topic. Hele volksstammen die geen oog meer dicht doen omdat ze zich zorgen maken om hun onverkoopbare woning. En terecht, want dit gaat voorlopig niet meer goedkomen. Hier gaan heel veel mensen gruwelijk veel geld verliezen.
Ja hoor. Makkie. Mijn hypotheek zit zelfs ruim onder de EW. Maar je hebt enigzins wel gelijk, ik zit net zo vast als een huurder, want verhuizen naar een gelijkwaardige huurwoning zou mijn maandlasten met minimaal 350,- doen stijgen. Maar godzijdank zit ik vast in mijn huis, en niet in die van een verhuurder.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef Asfyxia het volgende:
Nee. Jij kunt je huis niet eens meer uit, zelfs al zou je dat willen.
Weet jij überhaupt wel wat een conspiracy theory is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier Asfyxia, wordt je rustig van, een alu-hoedje. Komt allemaal goed.
[ afbeelding ]
Ben je nu opeens de nieuwe messias gewordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:58 schreef Asfyxia het volgende:
Als men over 25 jaar terugkijkt op hoe het toch zo mis heeft kunnen gaan, dan weet ik heel zeker dat men de maand maart van 2011 zal zien als het moment waarop het definitief misging, in psychologische zin.
Zelfs de makelaar van kipkerrie zegt dat het de komende tijd nog veel verder omlaag gaat!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je nu opeens de nieuwe messias geworden![]()
Er slingeren in dit topic er al 2 rond die dit ook al jaren voorspellen maar helaas voor hun hebben ze het nog steeds niet bij het rechte eind gehad.![]()
De grootste daling in NL van de huizenprijzen is alleen maar gebeurd door de gestegen rente nou die 12% van toendertijd zitten we nog lang niet op.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben je nu opeens de nieuwe messias geworden![]()
Er slingeren in dit topic er al 2 rond die dit ook al jaren voorspellen maar helaas voor hun hebben ze het nog steeds niet bij het rechte eind gehad.![]()
De grootste daling in NL van de huizenprijzen is alleen maar gebeurd door de gestegen rente nou die 12% van toendertijd zitten we nog lang niet op.
Dat was toch de vrouwelijk kant van xeno, tuurlijk zegt deze dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Zelfs de makelaar van kipkerrie zegt dat het de komende tijd nog veel verder omlaag gaat!
Heb jij vroeger alleen maar boeken tot je beschikking gehad met plaatjes erin ofzoquote:
quote:Volgens DNB zijn dit de meest voorkomende hypotheken van de huishoudens met eigen huis in 2008:
47% Volledig aflossingsvrij
21% Spaarhypotheek
10% Beleggingshypotheek
9% gekoppeld aan levensverzekering
5% annuiteit
3% lineair
NB: telt niet op tot 100 omdat niet iedereen met een huis ook een hypotheek heeft en sommige huishoudens meerdere hypotheken hebben.
© RTLZ.nl
In 2009 had 15 procent van de woningeigenaren een hypotheekschuld die groter was dan de WOZ-waarde van de woning. Dat blijkt uit het driejaarlijkse woononderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).
Bron: Hypotheek.cc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |