50 % hoogstens aflossingsvrij, voor de andere 50 % of meer zijn jarenlang vreselijke aflossingsprodukten op de markt gebracht. Schitterende verzekeringsprodukten waarbij die halve procent korting (toen maar 0,3 % ofzo) als sneeuw voor de zon verdween. De consument praatte alleen maar over de lage rente die ze haddden, Xeno kan er over meepraten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Linksom, rechtsom, met NHG ben je gemiddeld 0,5% goedkoper uit.
Je hebt wel gelijk natuurlijk, kijk maar eens naar de rentepercentages in het buitenland. Dan kan er hier nog wel wat af hoor.![]()
Ja, maar die lage rente kan straks wel eens de redder in nood zijn als de HRA (gefaseerd) afgeschaft wordt. (In combinatie met het feit dat mensen al niet al teveel mochten lenen o.b.v. hun inkomen.)quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:05 schreef Bayswater het volgende:
50 % hoogstens aflossingsvrij, voor de andere 50 % of meer zijn jarenlang vreselijke aflossingsprodukten op de markt gebracht. Schitterende verzekeringsprodukten waarbij die halve procent korting (toen maar 0,3 % ofzo) als sneeuw voor de zon verdween. De consument praatte alleen maar over de lage rente die ze haddden, Xeno kan er over meepraten.
deze? Starters kunnen voorlopig beter wachten met een koophuis.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:34 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Vind ik niet. NHG zorgt er juist voor dat mensen aan strenge eisen moeten voldoen en dus geen absurde hypotheken KUNNEN afsluiten en bovendien geeft de bank gemiddeld een 0,5% lagere rente, dus is dat ook positief voor de HRA.
@Xeno, ik heb wel het linkje van je naar het topic van je boezemvriendje uit de spoiler gehaald.![]()
Ah, nog steeds geen nieuwe psychologische termpjes geleerd zie ik.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
deze? Starters kunnen voorlopig beter wachten met een koophuis.
Verder bloeit de cognitieve dissonantie als nooit tevoren![]()
![]()
![]()
Ja, die. Die haalde in zijn uppie het toch al bedroevende niveau van dit topic nog verder omlaag.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:06 schreef Censuur-152 het volgende:
deze? Starters kunnen voorlopig beter wachten met een koophuis.
Dat voelt goed (lees: minder ellendig) natuurlijk. Dan zitten die mensen in dezelfde situatie als hij, en gedeelde smart is halve smart.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, die. Die haalde in zijn uppie het toch al bedroevende niveau van dit topic nog verder omlaag.
En hoe voelt dat nu, bijna 3 jaar na het openen van dat topic? Als er al mensen zijn die je advies ter harte hebben genomen (de zwakkeren zeg maar), dat die nu voorlopig de komende 10 jaar zullen moeten blijven huren? Nou?
Een grote daling van de huizenprijzen is positief.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:15 schreef Bayswater het volgende:
Wellicht moet Cenzuurtje gewoon wat positiever in het leven staan
quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:17 schreef Censuur-152 het volgende:
Niemand hoeft op de top te kopen.. Dat is een keuze...
Nu er elke dag meer eerlijk nieuws in de media verschijnt zal er niemand meer willen kopen. De achtbaan kan zijn rit naar beneden inzetten, de broodnodige correctie.
Ik krijg er elke week nog bedankjes voor. Niet van topleners overigens....quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:11 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, die. Die haalde in zijn uppie het toch al bedroevende niveau van dit topic nog verder omlaag.
En hoe voelt dat nu, bijna 3 jaar na het openen van dat topic? Als er al mensen zijn die je advies ter harte hebben genomen (de zwakkeren zeg maar), dat die nu voorlopig de komende 10 jaar zullen moeten blijven huren? Nou?
Ik geloof je. Er waren immers ook veel mensen dankbaar voor een woekerpolis. De kater komt later.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Censuur-152 het volgende:
Ik krijg er elke week nog bedankjes voor. Niet van topleners overigens....
Je zou meer energie kunnen steken in je eigen situatiequote:Op donderdag 31 maart 2011 22:19 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Ik krijg er elke week nog bedankjes voor. Niet van topleners overigens....
Prachtige uitspraken. Daar hoef ik niet op te reageren, zo onnozel zijn ze.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]droom maar lekker verder. Er zullen nog steeds huizen verkocht worden omdat er nog steeds mensen zijn die dat kunnen. Dat is de vrijheid van meer financiele middelen ter beschikking hebben, maar dat zul jij w.s. nooit gaan snappen.
Maar dan toch reageren he..quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Prachtige uitspraken. Daar hoef ik niet op te reageren, zo onnozel zijn ze.
Nog meer? Een weektaak aan het bijhouden en volspammen van je eigen weblog in de hoop je eigen situatie te verbeteren vind je niet genoegquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:21 schreef CoolGuy het volgende:
Je zou meer energie kunnen steken in je eigen situatie
Nou ja, dat zou je natuurlijk wel zeggen ja, inderdaadquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nog meer? Een weektaak aan het bijhouden en volspammen van je eigen weblog in de hoop je eigen situatie te verbeteren vind je niet genoeg
Ja..... het worden er elke dag meer ja...quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]droom maar lekker verder. Er zullen nog steeds huizen verkocht worden omdat er nog steeds mensen zijn die dat kunnen. Dat is de vrijheid van meer financiele middelen ter beschikking hebben, maar dat zul jij w.s. nooit gaan snappen.
Hij heeft er wellicht voor geleerd, ik ben ermee geboren. Vanwaar deze vraag?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:48 schreef xenobinol het volgende:
Hoe kom je zo aan die wijsheid als ik vragen mag?
Hetgeen betekent, dat de woningprijzen met 0,5% dalen (als dat niet meer is) wanneer NHG wordt afgeschaft.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Linksom, rechtsom, met NHG ben je gemiddeld 0,5% goedkoper uit.
...
Godkolere...!quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef droom_econoom8 het volgende:
Hetgeen betekent, dat de woningprijzen met 0,5% dalen (als dat niet meer is) wanneer NHG wordt afgeschaft.
En hieronder volgt van jou een uitleg welke kosten dat zijn voor de gemeente. Toch?quote:en gemeenten hebben steeds meer moeite met de kosten van de NHG.
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Hetgeen betekent, dat de woningprijzen met 0,5% dalen (als dat niet meer is) wanneer NHG wordt afgeschaft.
Het is dus een stukje lucht in de markt (één van de velen). Die lucht moet wel worden betaald en gemeenten hebben steeds meer moeite met de kosten van de NHG.
lol, wat?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:00 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Het is dus een stukje lucht in de markt (één van de velen). Die lucht moet wel worden betaald en gemeenten hebben steeds meer moeite met de kosten van de NHG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |