Als het een leugen is komt dat toch wel snel uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
even deze COS lezen, dan weet je het wel. zijn maar 3 pagina's
nee het is geen leugen maar heeft ze gebruikt om uit te leggen waarom ze in de kvdw zatquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja heb het wel meegekregen, maar weet niet of dat een leugen is.
Ik ben al gestoptquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef sjampoeh het volgende:
ik laat het nog ff afhangen van vanavond en dan stop ik ermee denk ik. te triest dit.
Doen ze alleen maar omdat NET5 een vrouwenzender is. Ze doen het voor de vrouwtjes dat huwelijk. Maar volgens mij zitten de dames daar niet op te wachten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef freaky40 het volgende:
Wat een flauwekul huwelijk, gaat toch nergens over, bah.
Ok, dan mogen ze haar net als wat ik bij Cynthia gezegd heb, zo die deur uit trappen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee het is geen leugen maar heeft ze gebruikt om uit te leggen waarom ze in de kvdw zat
ik zit er niet op te wachten, ik dacht dat ik naar een soort van bb keek met opdrachten missies en geheimen raden en niet naar all you need is lovequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Doen ze alleen maar omdat NET5 een vrouwenzender is. Ze doen het voor de vrouwtjes dat huwelijk. Maar volgens mij zitten de dames daar niet op te wachten.
Wij willen Maik naar huis
Lovequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zit er niet op te wachten, ik dacht dat ik naar een soort van bb keek met opdrachten missies en geheimen raden en niet in all you need is love![]()
![]()
o ja alvast gefeliciteerd.... nu ook al bijna blauw bloed in de familyquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
oooooooo MG.
Meer woorden heb ik niet
Die willen we niet meemaken. Vanavond live de huwelijks reis, terug naar Nederlandquote:
Ja dat liever, dat seksen wil ik niet zien op de streams.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Die willen we niet meemaken. Vanavond live de huwelijks reis, terug naar Nederland
Nah vast wel een lopende zaak bij het medisch tuchtcollege of zoquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:46 schreef MargrietV het volgende:
Joanna's moeder is ook weer in publiek, heeft niks anders te doen.
Dat dusquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:44 schreef MargrietV het volgende:
Liefde? Laura minacht Alex zo zeer, dat ze hem alleen maar kan kleineren. De ring wil ze wel houden kan ze dan weer geld aan verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |