gefeliciteerd alvast met je schoon neefjequote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
oooooooo MG.
Meer woorden heb ik niet
quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Anneloortje het volgende:
Ik hoop dat Stientje Sorbo het huis uit gaat en dan Sharon blijft.
Doel je op Laura haar leugen van de zieke vriendin? nee, dan hoef je niets te zeggen.... anders ontplof ik . niet persoonlijk naar jou hoorquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:35 schreef Datweetjeniethé het volgende:
oooooooo MG.
Meer woorden heb ik niet
want (zoals ik hierboven schrijf) er gaat niemand weg.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Noelle06 het volgende:
Het is toch de exit uitzending, nee we proppen er gewoon even een fake huwelijk in
Neehee Jo gaat eruit beloofd is beloofdquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
want (zoals ik hierboven schrijf) er gaat niemand weg.
Maik en Joanna zijn getuigen bij het huwelijk
De uitzending van Do 31 maart # 3 meeste zitten hier. Maar die gaat zo snel...quote:
Ik doel op dat achterlijke idee van een huwelijk...dat andere weet ik niets van.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Doel je op Laura haar leugen van de zieke vriendin? nee, dan hoef je niets te zeggen.... anders ontplof ik . niet persoonlijk naar jou hoor
even deze COS lezen, dan weet je het wel. zijn maar 3 pagina'squote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ik doel op dat achterlijke idee van een huwelijk...dat andere weet ik niets van.
Ja heb het wel meegekregen, maar weet niet of dat een leugen is.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
en deze COS lezen, dan weet je het wel. zijn maar 3 pagina's
DAT OMGquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:40 schreef Chanel5 het volgende:
Zelfs een simpel spelletje kan Alex verkloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |