SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zeker niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke eerste ronde gelijk voor Robertson, tegen Trump, dat is nog niet zomaar gewonnen.
Dank.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef wdn het volgende:
Doherty verloor tijdens de kwalificatie van de #63
Doe zoals ik: betaal voor 1 maandje een proxy ip adres (geen idee hoe dat precies heet, maar het werkt perfect) Het kost niet veel (ik neem altijd een betaalde service, met betrouwbare resultaten, maar je kunt ook een gratis optie zoeken)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Dank.![]()
BBC zendt inderdaad minder uit, tenzij je in de UK woont (red button).
Dat wordt dus weer Eurosport. Meen me te herinneren dat het een aantal jaar geleden meer was.
Hele middagen genieten van het Engelse commentaar, o the memories.
Wat is dat toch met de kampioen die het jaar er op constant bezwijktquote:
traditie... daar hechten ze nogal aan op dat eilandquote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de kampioen die het jaar er op constant bezwijkt
6-3quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef wdn het volgende:
Hendry - Perry. Mocht Hendry verliezen ligt hij uit de top 16
Als 10e geplaatst. hij zou zich moeten schamen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:07 schreef magik7777 het volgende:
hehe, vanmiddag eindelijk de meest geniale speler aan de tafel....
Goddank, ik zat het topic door te lezen en ik was al bang dat er geen een speler bij zat die ik kende. Sullivan ftw, al mogen Hendry en Ebdon wat mij betreft ook in de finale komen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef borisz het volgende:
ALLISTER CARTER 10 - 3 DAVE HAROLD
Williams 10-5 Day.
Monday April 18(tijden plus een uur)
10am
5. Ding Junhui v Jamie Burnett*
12. Stephen Maguire v Barry Hawkins
2.30pm
7. Stephen Hendry v Joe Perry*
14. Ronnie O'Sullivan v Dominic Dale
7pm
6. Peter Ebdon v Stuart Bingham
12. Stephen Maguire v Barry Hawkins*
Jammer, vind Maguire altijd wel een toffe vent.quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Szura het volgende:
Maguire wordt voorlopig weggespeeld door Hawkins
Nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die Trump gewoon echt een vervelende kerel om naar te kijken. Dat kapsel!. Hij speelde overigens helemaal niet slecht, en hoorde dat ie de China Open al had gewonnen...apart, nooit van die gast gehoord tot gisteren
Higgins mag wat mij betreft ver komen, geniale speler. Ding mag er weer wel snel uitEn Ebdon alsjeblieft ook, die vent is zo vervelend en tergend langzaam...
Ik zou tevreden zijn als Hendry, O'Sullivan (), Higgins, Selby en Murphy ver komen!
[..]
Jammer, vind Maguire altijd wel een toffe vent.
Ebdonquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Szura het volgende:
Oh straks de 1000e wedstrijd in de Crucible, hoor ik op Eurosport.
Zal wel een spektakel worden bij Ebdon - Bingham
Het voordeel met Ebdon is wel dat ze op die manier extra lang van de 1000e wedstrijd kunnen "genieten".quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Szura het volgende:
Oh straks de 1000e wedstrijd in de Crucible, hoor ik op Eurosport.
Zal wel een spektakel worden bij Ebdon - Bingham
Och. Hendry heeft sinds Malta 2005 niks meer gewonnen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Ronnie gaat weer eens door een persoonlijke crisis. 19 maanden geen toernooi gewonnen, veel afzeggingen. Wilde niet meedoen aan het WK. Pas 1 week geleden toch overgehaald om te komen.
En hij speelt weer als vanouds.... 1ste frame, mooie ballen, nog geen hoge break, maar weinig fouten en speelt weer rechts én linkshandig tegelijkertijd.....
Go Ronnie!
quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Alleskids het volgende:
Jan Verhaas mag zijn 2e World Snooker Champion finale leiden. toppie
quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Alleskids het volgende:
De dubbelhandige backhand.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:
speelt weer rechts én linkshandig tegelijkertijd.....
O dat is mooi voor hem, goede referee. Wat me alleen altijd bij hem opvalt is dat ie eerst naar de andere referees kijkt achter de schermen voordat hij een score zegt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Alleskids het volgende:
Dat wilde ik ook net gaan posten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef Szura het volgende:
Die McLeod is me toch ook een figuur met die baard
Net een Al-Qaeda strijder
vandaag over een half uurtje geloof ik... in elk geval vanmiddagquote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Hanneke12345 het volgende:
Wanneer is de andere helft van O'Sullivan?
quote:SteveSnooker Steve Davis
Dennis Taylor just been given the news he's commentating on ebdon tonight and McLeod Walden in morning. It's a cruel game is snooker
Hoop dat Ronnie gehakt maakt van Piggyquote:Op woensdag 20 april 2011 06:11 schreef Mikkie het volgende:
Tweede ronde O'Sullivan - Murphy zou wel eens een topper kunnen worden.
Gould mag echt nog veel fouten maken ook, kunnen er veel van Fu winnen op dit momenquote:Op woensdag 20 april 2011 12:34 schreef Szura het volgende:
WTF van 6-3 naar 6-7
Fu speelt werkelijk waar dramatisch
Beginnersfouten die Fu maakt, 8-6 nu.
En dat versloeg Davisquote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Breach het volgende:
Die Stephen Lee wordt echt elk jaar dikker. Hij past bijna niet meer op die stoel
Lijkt qua omvang wel op John Hendersonquote:Op woensdag 20 april 2011 17:20 schreef Szura het volgende:
Toch is die papzak geen verkeerde snookerspeler hoor
ja geweldig.... het leuke is dat ik een club van 4 a 5 vrienden (die helemaal niks met snooker te maken hebben) heb die allemaal op een andere snooker speler lijken.. soms echt zo goed dat ze met een beetje bijwerken door de visagist wel als dubbelganger zouden kunnen functioneren.quote:Op woensdag 20 april 2011 16:46 schreef Breach het volgende:
Die Stephen Lee wordt echt elk jaar dikker. Hij past bijna niet meer op die stoel
Zo was Hendry ook vroegerquote:Op donderdag 21 april 2011 22:13 schreef Szura het volgende:
Die donsjes van Trump
Ook in z'n spel merk je trouwens nog z'n jeugdigheid. Wil elke halve bal aannemen zo ongeveer, beetje kamikazesnooker. Als het allemaal lukt briljant, als het mislukt prutswerk.
Vreel van de beste spelers van het moment zijn risicovol gestart, alle pots aannemen en er nog veel van scoren ook. Taktiek leren ze nog wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:58 schreef tja77 het volgende:
Commentator op Eurosport zei dat Trump wel eens de nieuwe O'sullivan zou kunnen worden. En hij zou warempel gelijk kunnen hebben.
Deze knaap heeft echt mega talent. Lekker high speed, no nonsense break builder, met frivool snookerspel. Heb hem hele mooie pots zien maken, en prachtig positiespel zien spelen. Maar af en toe pots zien aannemen, die hij beter niet kon aannemen. Zijn safety spel kan nog wel wat beter. Maar zoals ik al eerder zei, dit kan een hele grote worden.
Trouwens mooie match tussen 2 spelers die iedere kans pakken, en niet zo staan te mieren en treuzelen als bijv. Ebdon.
Dat is het probleem bij Ronnie ook he: snooker is leuk als er een doel is. Als dat doel veel geld verdienen en veel prijzen pakken is en je hebt beide in overvloed binnen gehaald... dat krijg je een multi-miljonair die zich gaat vervelen. En dat is weer slecht voor je snookeractviteiten want je bent zo goed als de wedstrijd die je aan het spelen bent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:08 schreef tja77 het volgende:
Toch heeft Trump iets extra's, elke keer als hij aan de tafel staat, gebeurt er iets, en dat hebben maar weinig spelers.
Ik vind het ECHT een aanwinst voor het snooker, ik hoop alleen dat hij altijd zo lekker fanatiek blijft. En niet zo ongeintresseerd zoals je wel eens ziet bij andere toppers
Niet helemaal natuurlijk. Selby staat juist bekend om zn meesterlijke safety's. En verder heb ik gister ook gewoon zitten genieten van Trump. Tegen Robertson was het vaak nog wat scrappy, maar wat ie gister liet zien was heel aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 09:05 schreef Beregd het volgende:
[..]
Vreel van de beste spelers van het moment zijn risicovol gestart, alle pots aannemen en er nog veel van scoren ook. Taktiek leren ze nog wel.
Zie Ding bijvoorbeeld.
Geen idee waar je het over hebt. Misschien staat ie op Youtube?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:47 schreef Szura het volgende:
Iemand gisteren in het 4e frame die rode bal gezien die Williams potte?
Ik bedoel die aan de onderkant van de tafel, waar ie via de band achter roze langs ging.
Geniaal was die
Michaela Tabb?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:17 schreef Hoogheid het volgende:
Zo, wat zag ik nou voor mooie ref afgelopen week?
Het is dan nu ook al 7-7 met een mogelijke 8-7quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:50 schreef wdn het volgende:
Tussenstand: Mark Allen (3) v Barry Hawkins (7)
Had ik niet verwacht. Ik schatte Allen hoger in.
Hij speelde redelijk goed ineensquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Het is dan nu ook al 7-7 met een mogelijke 8-7
8-7 dus, hij is nu helemaal los
Mja, dat is zo. Maar meestal is een frame met een grote score juist één facepalm moment geweest die door de tegenstander genadeloos wordt afgestraftquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:28 schreef vaarsuvius het volgende:
Ik vind frames met lage scores vaak extra leuk, maar dan moet het wel een mooie strategische battle zijn en niet een opeenstapeling van van die facepalm momenten
Nou Higgins mag van mij alles verliezen waar hij aan meedoet.quote:Op zondag 24 april 2011 14:15 schreef Mikkie het volgende:
Die McLeod, daar missen we echt niets aan als die eruit ligt..
Het was een beste klap die Hendry te verwerken kreeg, maar gedurende dat frame kon hij er nog wel om lachen hoe het liep. Selby was er ook echt niet op uit om Hendry te kleineren; die gekleurde ballen lagen nu eenmaal perfect om die snookers neer te leggen.quote:Op zondag 24 april 2011 20:12 schreef Mikkie het volgende:
Heb het niet gezien, maar dit is wel zo'n mentale douw... Hendry kon daar in vroeger jaren nog wel van terugkomen, maar dat gaat 'm nu niet meer lukken lijkt me.
quote:Mark Selby set two records as he moved within one frame of victory at 12-4 against Stephen Hendry in their World Championship second-round match.
He became the first player to record six centuries in a 25-frame match and took his tally for the season to 54, beating the record held by Hendry.
Bijzonder ergerlijk, daarom kijk ik dus nog geen twee minuten naar die man. Nog erger dan Ebdon.quote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Alleskids het volgende:
Aan de ene kant erger ik me aan McLeod, maar als je ziet dat hij best wel goeie ballen kan spelen als hij eenmaal het denkproces afgerond heeft, dan heb ik ook wel een beetje respect voor hem. Maar je geduld wordt wel erg op de proef gesteld. Het schema loopt flink uit, er moet steeds een frame van het schema worden afgehaald, zo langdurig zijn de frames. Het wordt op deze manier een 4 sessies (7-7-7-4) ipv 3 (8-8-9)
Ik kom niet eens voorbij die baardquote:Op zondag 24 april 2011 23:30 schreef Alleskids het volgende:
Aan de ene kant erger ik me aan McLeod, maar als je ziet dat hij best wel goeie ballen kan spelen als hij eenmaal het denkproces afgerond heeft, dan heb ik ook wel een beetje respect voor hem. Maar je geduld wordt wel erg op de proef gesteld. Het schema loopt flink uit, er moet steeds een frame van het schema worden afgehaald, zo langdurig zijn de frames. Het wordt op deze manier een 4 sessies (7-7-7-4) ipv 3 (8-8-9)
ES2: Ding - Binghamquote:Op maandag 25 april 2011 21:00 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom zit het nou weer achter de rode knopengels commentaar is zoveel leuker/beter
Die frame net ging wel super snel voor o'sullevan
maar hij heeft mazzel dat Shaun ook een missertje maaktquote:
Ben er niet van overtuigt dat hij in vorm is.. Erg wisselvallig. Ronde 1 was wel erg goed,quote:Op maandag 25 april 2011 22:03 schreef franklop het volgende:
Ronnie lijkt dan toch op tijd in vorm te zijn voor het WK?
Hendry maakte ooit 10 games goed tegen White.quote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef vaarsuvius het volgende:
Shaun Murphy is the enige speler ooit die van een 12-8 terug gekomen, is, in 2007 vs Mattew Stpehens
nee dat klopt zekerquote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef wdn het volgende:
en dan dit neerleggen
Als er iets aangeeft dat Ronnie totaal NIET in vorm is dan was dit het duidelijkste voorbeeld.
Wat een klote safety was dat na zo lang nadenken inderdaad, liet nog bijna een te potten bal over...quote:Op maandag 25 april 2011 22:12 schreef wdn het volgende:
en dan dit neerleggen
Als er iets aangeeft dat Ronnie totaal NIET in vorm is dan was dit het duidelijkste voorbeeld.
Ok, het werd geen 13-5.......... Goodbye Stephen, kom volgend jaar toch maar nog een keertje terugquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef vaarsuvius het volgende:
Selby mag van mij best winnen, maar niet met 13-5 aub.
Come on Stephen, maak er een mooi afscheid van.
Ik denk dat als Bingham dit wint Hendry wel eens kan stoppen. Want ik zie Hendry niet qualifiers spelen.quote:Op maandag 25 april 2011 22:39 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ok, het werd geen 13-5.......... Goodbye Stephen, kom volgend jaar toch maar nog een keertje terug
Nee is nu nog bezig.quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef vaarsuvius het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit nog een keer zou zeggen:
"Hup , Ding, Hup! "
(geen idee of die match al klaar is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |