SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er wel weer zin in.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zeker niet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Ambrosius het volgende:
Leuke eerste ronde gelijk voor Robertson, tegen Trump, dat is nog niet zomaar gewonnen.
Dank.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:42 schreef wdn het volgende:
Doherty verloor tijdens de kwalificatie van de #63
Doe zoals ik: betaal voor 1 maandje een proxy ip adres (geen idee hoe dat precies heet, maar het werkt perfect) Het kost niet veel (ik neem altijd een betaalde service, met betrouwbare resultaten, maar je kunt ook een gratis optie zoeken)quote:Op woensdag 13 april 2011 23:45 schreef Georges het volgende:
[..]
Dank.![]()
BBC zendt inderdaad minder uit, tenzij je in de UK woont (red button).
Dat wordt dus weer Eurosport. Meen me te herinneren dat het een aantal jaar geleden meer was.
Hele middagen genieten van het Engelse commentaar, o the memories.
Wat is dat toch met de kampioen die het jaar er op constant bezwijktquote:
traditie... daar hechten ze nogal aan op dat eilandquote:Op zondag 17 april 2011 00:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Wat is dat toch met de kampioen die het jaar er op constant bezwijkt
6-3quote:Op zondag 17 april 2011 17:04 schreef wdn het volgende:
Hendry - Perry. Mocht Hendry verliezen ligt hij uit de top 16
Als 10e geplaatst. hij zou zich moeten schamen.quote:Op maandag 18 april 2011 08:07 schreef magik7777 het volgende:
hehe, vanmiddag eindelijk de meest geniale speler aan de tafel....
Goddank, ik zat het topic door te lezen en ik was al bang dat er geen een speler bij zat die ik kende. Sullivan ftw, al mogen Hendry en Ebdon wat mij betreft ook in de finale komen.quote:Op zondag 17 april 2011 21:59 schreef borisz het volgende:
ALLISTER CARTER 10 - 3 DAVE HAROLD
Williams 10-5 Day.
Monday April 18(tijden plus een uur)
10am
5. Ding Junhui v Jamie Burnett*
12. Stephen Maguire v Barry Hawkins
2.30pm
7. Stephen Hendry v Joe Perry*
14. Ronnie O'Sullivan v Dominic Dale
7pm
6. Peter Ebdon v Stuart Bingham
12. Stephen Maguire v Barry Hawkins*
Jammer, vind Maguire altijd wel een toffe vent.quote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Szura het volgende:
Maguire wordt voorlopig weggespeeld door Hawkins
Nooit van gehoordquote:Op maandag 18 april 2011 13:27 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind die Trump gewoon echt een vervelende kerel om naar te kijken. Dat kapsel!. Hij speelde overigens helemaal niet slecht, en hoorde dat ie de China Open al had gewonnen...apart, nooit van die gast gehoord tot gisteren
Higgins mag wat mij betreft ver komen, geniale speler. Ding mag er weer wel snel uitEn Ebdon alsjeblieft ook, die vent is zo vervelend en tergend langzaam...
Ik zou tevreden zijn als Hendry, O'Sullivan (), Higgins, Selby en Murphy ver komen!
[..]
Jammer, vind Maguire altijd wel een toffe vent.
Ebdonquote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Szura het volgende:
Oh straks de 1000e wedstrijd in de Crucible, hoor ik op Eurosport.
Zal wel een spektakel worden bij Ebdon - Bingham
Het voordeel met Ebdon is wel dat ze op die manier extra lang van de 1000e wedstrijd kunnen "genieten".quote:Op maandag 18 april 2011 13:52 schreef Szura het volgende:
Oh straks de 1000e wedstrijd in de Crucible, hoor ik op Eurosport.
Zal wel een spektakel worden bij Ebdon - Bingham
Och. Hendry heeft sinds Malta 2005 niks meer gewonnen.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Ronnie gaat weer eens door een persoonlijke crisis. 19 maanden geen toernooi gewonnen, veel afzeggingen. Wilde niet meedoen aan het WK. Pas 1 week geleden toch overgehaald om te komen.
En hij speelt weer als vanouds.... 1ste frame, mooie ballen, nog geen hoge break, maar weinig fouten en speelt weer rechts én linkshandig tegelijkertijd.....
Go Ronnie!
quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Alleskids het volgende:
Jan Verhaas mag zijn 2e World Snooker Champion finale leiden. toppie
quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Alleskids het volgende:
De dubbelhandige backhand.quote:Op maandag 18 april 2011 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:
speelt weer rechts én linkshandig tegelijkertijd.....
O dat is mooi voor hem, goede referee. Wat me alleen altijd bij hem opvalt is dat ie eerst naar de andere referees kijkt achter de schermen voordat hij een score zegt.quote:Op maandag 18 april 2011 18:11 schreef Alleskids het volgende:
Dat wilde ik ook net gaan posten!quote:Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef Szura het volgende:
Die McLeod is me toch ook een figuur met die baard
Net een Al-Qaeda strijder
vandaag over een half uurtje geloof ik... in elk geval vanmiddagquote:Op maandag 18 april 2011 20:07 schreef Hanneke12345 het volgende:
Wanneer is de andere helft van O'Sullivan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |