Serieus?quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wil je haar nummer?
Wat kan je me bieden?
Jij denkt dat je wel een kans maakt bij haarquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:18 schreef Madridista het volgende:
[..]
Serieus?
Wat wil je ervoor terug?
hij ligt nu nog ergens op zolder te rottenquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een paar mensen op dit forum mogen zich oprecht schuldig voelen over zijn zelfmoord.
http://www.pinkbullets.nl(...)ming_de_wodka_tamponquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
neem ff wat tampons mee. ik heb een bloedneus
quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
http://www.pinkbullets.nl(...)ming_de_wodka_tampon
Die koop ik sowieso al.
Wat is dat voor vraag? N00b.quote:Op donderdag 31 maart 2011 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij denkt dat je wel een kans maakt bij haar?
HAHAHAHAquote:
mwa, nope is dope was wel leuk in 2007. Ik luister eigenlijk nooit naar house op mijn mp3speler. Ik zoek wel even verder.quote:
Jersey Shore soundtrack.quote:
25 posts per paginaquote:Op donderdag 31 maart 2011 19:52 schreef Madridista het volgende:
[ afbeelding ]
Deze komt mee naar blz.2
Is fijner
die ziet er niet erg minderjarig uit, wat doet ze in de OP van de efebofielen SC?quote:
tomorrow is fridayquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:22 schreef MouzurX het volgende:
Heb zin om uit te gaan![]()
Maar morgen pas weer
Toch niet PM he?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:25 schreef MouzurX het volgende:
Weer lekker vanaf 3 uur de kroeg in en dan kei zat om 8 uur naar buiten strompelen.
Een van de irritantste liedjes ooit.quote:
jem oet niet zo kaolo dom doen vreindjequote:
Beantwoord de vraag nou maar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
jem oet niet zo kaolo dom doen vreindje
kijk nou maar uit.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag nou maar.
Vanwaar de icepack?
omdat je lelek bent, daarom. ik schrok zo erg van je harses dat ik viel met mn bakkes op de stenenquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Beantwoord de vraag nou maar.
Vanwaar de icepack?
ISOS moet ik ook eens downloaden. *zet torrent aanquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb ISOS 1 t/m 6 gedownload, Usher, Chris Brown en Tim Knol. Even kijken of het wat is.
Ik denk dat ik 4 t/m 8 wel leuker vind dan de echt hele oude albums.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
ISOS moet ik ook eens downloaden. *zet torrent aan
Wat moet je nou nog gaan koken dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:53 schreef MouzurX het volgende:
Zal ik nu nog gaan koken of maar een pizza erin?
Kip tandoori, 0,5kg kip snijden paprika en een uiquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat moet je nou nog gaan koken dan?
Een halve kilo kip in je eentje?quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kip tandoori, 0,5kg kip snijden paprika en een ui
Helft vries ik in, van het eten zeg maar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een halve kilo kip in je eentje?
Ohh, nou ik zou toch gaan koken.quote:Op donderdag 31 maart 2011 20:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Helft vries ik in, van het eten zeg maar.
saaiquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:11 schreef moomoo het volgende:
dus, zag gisteren bij de MM iets van de sims in de middeleeuwenZag er nog best interessant uit
(niet gekocht natuurlijk)
dont forget to drink a gallon of milk brah u'll go full aesthetics soon hah i guess? ok lolquote:Op donderdag 31 maart 2011 20:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Kip tandoori, 0,5kg kip snijden paprika en een ui
dan moet je de goede nemenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohh, nou ik zou toch gaan koken.
Vind diepvriespizza's maar matig.
Liever een bij de pizzeriaquote:
quote:
Ze heeft niks hoor.. Ze keek alleen domquote:
HEUL nie.. Ze was aan t knuffelen met m'n handquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
En poept niet in andermans tuinen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze heeft niks hoor.. Ze keek alleen dom
En wise.. Wat is er mis met je kat uitlaten?
Mijn kat wordt op deze manier iig niet doodgereden
Ze poept uberhaupt niet buitenquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En poept niet in andermans tuinen.
waarom dan uitlaten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze poept uberhaupt niet buiten
Elitaire kat FTW
Ze wil toch soms ff naar buiten.. Beestje heeft ook frisse lucht nodigquote:
Iets met frisse lucht.quote:
Die zien we dan nooit meer terug. (8)quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ze wil toch soms ff naar buiten.. Beestje heeft ook frisse lucht nodig
Maar ik ga dr hier niet los laten lopen, want dat overleeft ze niet.. Nee.. Echt niet.. Trust me
Clyde does not approvequote:Op donderdag 31 maart 2011 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zien we dan nooit meer terug. (8)
Laten we het over eten hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |